tro0ek Zgłoś #1 Napisano 25 Stycznia 2015 Mam problem, bo w koło korka wlewu oleju jest go pełno, mam wrażenie że gdzieś stamtąd chlapie. Widziałem kiedyś podobny temat na forum i pisaliście żeby wymienić uszczelkę korka, ale nie mogę już go znaleźć. U mnie nie wiem czy to jest wina korka, bo cały ten plastik na który nakręcony jest korek się rusza, i bez problemu mogę bo wyciągnąć, więc myślę, że to bardziej tego wina. Co można zrobić w tej sytuacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 26 Stycznia 2015 Wymienić go ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tro0ek Zgłoś #3 Napisano 26 Stycznia 2015 No dobrze, ale czy dostane też ten plastik co w niego wkręca się korek? Korek widziałem, a to nawet nie wiem jak się nazywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #4 Napisano 26 Stycznia 2015 Popytaj u naszych komercyjnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #5 Napisano 26 Stycznia 2015 który element? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tro0ek Zgłoś #6 Napisano 29 Stycznia 2015 Nr 27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tro0ek Zgłoś #7 Napisano 2 Lutego 2015 Weso jak się nazywa ten element, który u mnie jest luźny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #8 Napisano 2 Lutego 2015 Weso jak się nazywa ten element, który u mnie jest luźny? Uszczelnicz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #9 Napisano 2 Lutego 2015 niestetey ten element nie jest dosepny osobno, więc albo używka, albo z całą pokrywą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tro0ek Zgłoś #10 Napisano 3 Lutego 2015 A jest jakiś sposób samemu to zrobić? Bo u mnie cały ten uszczelniacz jest luźny, obraca się, i mogę go bez problemu wyjąć więc myślę, że to z niego chlapie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #11 Napisano 4 Lutego 2015 A jest jakiś sposób samemu to zrobić? Bo u mnie cały ten uszczelniacz jest luźny, obraca się, i mogę go bez problemu wyjąć więc myślę, że to z niego chlapie... U mnie też się kręci z lekkim oporem można go zdjąć np. do wyczyszczenia. Moim zdaniem winę za to że chlapie ponosi nieszczelny korek. Sprawdź go być może powinieneś go wymienić na nowy oczywiście oryginalny:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tro0ek Zgłoś #12 Napisano 7 Lutego 2015 Trochę dziwnie to wygląda, bo osłona schodzi sama, a ten plastik co się obraca jest umocowany na silniku, więc nie wygląda jakby to było jedną całością z osłoną silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #13 Napisano 8 Lutego 2015 Trochę dziwnie to wygląda, bo osłona schodzi sama, a ten plastik co się obraca jest umocowany na silniku, więc nie wygląda jakby to było jedną całością z osłoną silnika Mateusz numer części jaki jest Ci potrzebny to 038 133 287A. Kosztuje w ASO 18,67pln. I tak naprawdę nazywa się " pierścień uszczelniający" a nie tak jak wyżej napisałem uszczelniacz. Także śmiało zamawiaj. Sprawdziłem w ETCE i w sklepie. Jest pod nr 27 http://www.partsbase.org/parts/sko-038133287a/ http://www.ebay.co.uk/itm/Oil-Filler-Cap-Seal-Grommet-99-5-05-VW-Jetta-Golf-MK4-1-9-TDI-038-133-287-A-/351115112400 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #14 Napisano 8 Lutego 2015 kolega ma silnik BLS i jak dla mnie to nie jest ten element, chyba że ma błąd w podpisie, porywa z tego zdjęcia po etce jest z silnika BKC/BXE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach