utasz Zgłoś #1 Napisano 20 Grudnia 2014 (edytowane) witam Od dłuższego czasu męcze sie z problemem, kilku mechaników nie dało rady i rozkładali ręce mianowicie przy pełnym skrecie kół dobijając do końca kierownicą czy to w lewo czy to w prawo i robiąc szybkie krótkie ruchy (lewo-prawo) kierownicą słychać metaliczne uderzenia dosyć głośne auto oczywiście na postoju przy odpalonym silniku zawieszenie jest zrobione na zero trzech mechaników stwierdziło jednoznacznie nie ma żadnych luzów w zawieszeniu (wymieniłem w nim praktycznie wszystkie elemeny z wyjątkiem wahaczy górnych które są dobre). Dwoch z nich skłaniało się ku temu że zostaje wyłącznie tylko maglownica że ma luz i ona powoduje taki stukani oki demontaż regeneracja montaż i dalej to samo przy okazji regeneracja pompy wspomagania, wiec goście sie juz poddali. ostatnia rzecz na jaką wpadłem to luz na przegubach wew. dodam jeszcze że przy zmianie biegu puszczaniu sprzegła słychać takie głuche stukanie nigdy nie przywiązywałem do tego wiekszej uwagi. ale teraz łącze jedno z drugim i pytanie czy takie objawy mogą dawać wew. przeguby ???? dzieki za pomoc Edytowane 16 Stycznia 2015 przez utasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luke84 Zgłoś #2 Napisano 20 Grudnia 2014 Jesli wszystko zrobione to moga byc przeguby. Mozna jeszcze sprawdzic amortyzatory z gniazdami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #3 Napisano 20 Grudnia 2014 amorki wymienione tez na nowe, jezeli dobrze pamietam w gniazdach sa tylko takie gumowe tuleje wiec tu chyba nie ma nic co by stukalo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 20 Grudnia 2014 amorki wymienione tez na nowe, jezeli dobrze pamietam w gniazdach sa tylko takie gumowe tuleje wiec tu chyba nie ma nic co by stukalo.... No właśnie bardzo możliwe, że łożyska górne amortyzatorów są już uszkodzone i przy skręcaniu kół na maks będzie słyszalny ten dźwięk. Powinno się je wymieniać razem z amortyzatorami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #5 Napisano 20 Grudnia 2014 (edytowane) ale z tego co pamietam jak wymienialem amory to w tym modelu nie ma łożysk tylko taka gumowa poduszka, chyba ze sie myle jak tak prosze mnie poprawic http://wrzutnik.net/id.viu1277013408b.jpg chodzi o nr 38 teraz pytanie czy nr 29 tez wymieniamy czy on raczej nie ma szans na uszkodzenie ???? Edytowane 20 Grudnia 2014 przez utasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proinstalnet Zgłoś #6 Napisano 22 Grudnia 2014 Sprawdź czy są dokrecone dobrze górne wahacze. Ja tak miałem przy skrecaniu do końca dziwny strzał. Okazało się ze przedni wahacz górny na gumowej tulei był nie dokrecony na max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #7 Napisano 22 Grudnia 2014 (edytowane) proinstalnet dzieki sprawdze niby sprawdzalem tam sruby ale zobacze jeszcze raz. w sobote postram sie wymienic poduszki na amorach i prosze o jakies wskazówki jak najlepiej zdjagnozować przeguby wew. ??? Edytowane 23 Grudnia 2014 przez utasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proinstalnet Zgłoś #8 Napisano 22 Grudnia 2014 No u mnie tak było i dokrecenie pomoglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rychu_90 Zgłoś #9 Napisano 23 Grudnia 2014 Jesli wszystko zrobione to moga byc przeguby. U mnie też miałem taki przypadek. Początkowe delikatne stuki przy "opuszczaniu" sprzęgła na 1, 2, 3 biegu.. Później stuki się nasiliły. Co prawda pojawiły się do tego typowe dźwięki - bardzo delikatne "grzechotka" z przegubów no ale były.. Wymieniłem dwa przeguby + jak się okazało zerwaną poduszkę silnika i stuki zniknęły. dodam jeszcze że przy zmianie biegu puszczaniu sprzegła słychać takie głuche stukanie nigdy nie przywiązywałem do tego wiekszej uwagi. Tutaj bym sugerował jednak sprawdzić poduszki silnika i skrzyni .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #10 Napisano 23 Grudnia 2014 (edytowane) witam dzis wjechalem na kanał u mechanika znalazłem luz na tulei dolnego wahacza (banan), ale on nie ma wpływu na to moje stukanie, zrobiłem mały test zbiłem końcówki drązka bo obu stronach i stukanie występuje na samej przekładni, jak wspominałem jest po regeneracji natomiast mechanik zapytał czy na drążkach kierowniczych nie ma być teflonowych podkładek czasami ??? bo on nie pamieta jak jest w tym modelu ale w audi z tego co pamięta są i tu może tkwić problem wiem ze na maglu są bo dzwoniłem do człowieka od regeneracji i tu pytanie do Was ktoś sie orientuje ??? Edytowane 23 Grudnia 2014 przez utasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korek1319 Zgłoś #11 Napisano 26 Grudnia 2014 Może zaliczyłeś duża dziurę. Mogło coś pokrzywić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #12 Napisano 27 Grudnia 2014 (edytowane) korek1319 raczej nie dzis dobrałem się do drążków kierowniczych odkreciłem jeden żeby nie dobijał i stukanie jest nadal więc problem raczej jest w samej przekładni po nowym roku wydzieram ją i wysyłam jeszcze raz do gościa od regeneracji niech sprawdzi. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez utasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #13 Napisano 16 Stycznia 2015 (edytowane) witam przekładnia wrocila sprawdzona na 100% jest oki gośc założył jakieś podkładki teflonowe żeby drążek nie dobijał na magla i nie było słychać stukania ale stukanie dalej jest, zamieszczam link do filmiku jak ktoś rozkmini temat stawiam dobra flachę jak widać na filmiku problem stukania nie jest przy dobijaniu lecz już przy odpuszczeniu kierownicy. https://drive.google.com/folderview?id=0B4bkwIy_OwXsWGQ4ckd2eENkcEU&usp=sharing opisze jeszcze co bylo zrobione: pompa dwa razy wyciagana i wysylana do regeneracji z moja oryginalna to w sumie 3 pompy przekladnia dwa razy wyciaganai wysylna z moja oryginalna to dwie rozne przekladnie wymieniony zawor zwrotny na nowy pasek pompy wyczyszczone sitko w zbiorniczku ze 2 razy plyn wymieniony uklad przepłukany (okolo 8l plynu) jedyne co mi jeszcze przychodzi do glowy i ostatnia rzecz to waz cisnieniowy od pompy do mgla ten ze spirala podobno sa w nim jakies zawory i kryzy ..... Edytowane 17 Stycznia 2015 przez utasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #14 Napisano 16 Stycznia 2015 Kolego mam podobne stuki ale są troszkę cichsze. Nie wiem co to takiego niestety. Jak rozwiążesz to, to napisz tutaj lub na PW Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #15 Napisano 16 Stycznia 2015 Kolego mam podobne stuki ale są troszkę cichsze. Nie wiem co to takiego niestety. Jak rozwiążesz to, to napisz tutaj lub na PWDzięki hahahaha kolego mechanik ktory mi przekladal pompy i przekladnie tez chce zebym mu dal znac bo sie poddal gosc ktory regenerowal przekladnie tez mowil zebym mu dal znac bo chce wiedziec z ciekawosci takze musisz ustawic sie w kolejce a tak na serio ja juz 3 miesiace z tym walcze i ostatnia rzecz jaka zrobie to wymienie tego weza i zobaczymy bo juz pomysly mi sie wyczerpaly. czekam jeszcze na podpowiedzi z forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #16 Napisano 16 Stycznia 2015 Jak masz możliwość wymienić magiel na inny używka, czy z szrotu i sprawdzić. Skoro wszystko porozpinane miałeś a stukać dalej stukało to ja tą drogą bym poszedł. Mimo że magiel regenerowany to podmieniłbym na próbę. Pompa tak nie może robić, zresztą nie bardzo ma nawet co tak robić bo są tylko 3 rzeczy , pompa,przewody,magiel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #17 Napisano 16 Stycznia 2015 nie mialem wlasnie magla na podmiane, ale na moim oryginalnym ktory byl bylo identycznie dostalem zregenerowany inny nie ten swoj, ktory wyslalem dalej to samo, wiec wyslalem do gosia jeszcze raz posprawdzal i mowi ze nie ma bata nic w nim nie stuka, wiec w tym wypadku weliminowalem magiel i pompe. zostaly tylko przewody wedlug mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach