WW Zgłoś #1 Napisano 24 Listopada 2014 Witam Podłączając światła do jazdy dziennej zauważyłem, że na światła jest podawane napięcie na 12 V a 11,2V. Po podaniu ręcznie pełnych 12 V., światła świeca wyraźnie jaśniej. Skontaktowałem się z polecanym na tym forum elektrykiem i on stwierdził, po konsultacjach, że zmierzył w kilku innych B6 i wszędzie jest tak samo, zatem tak ma być. :noniebardzo Jak zapewne wszyscy wiedzą, napięcie na światła podawane jest bezpośrednio ze sterownika. Teraz pytanie, czy ów elektryk ma racje i tak ma być, czy też to usterka, z którą trzeba powalczyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek.123 Zgłoś #2 Napisano 24 Listopada 2014 Dopiero uczę się b6, ale czy nie jest tak że moc świecenia żarówek można regulować za pomocą VCDS? Mnie ten problem nie dotyczy ponieważ mam biksenony, a wiec jest przetwornica która podnosi napięcie do osiemdziesięciu kilku volt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #3 Napisano 24 Listopada 2014 No wiesz, z jednej strony ja, amator a z drugiej spec od elektryki VW, polecany na forum i ja miał bym kwestionować jego opinie - "ten typ tak ma"? Aż taki odważny to ja nie jestem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maro18 Zgłoś #4 Napisano 24 Listopada 2014 Tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #5 Napisano 25 Listopada 2014 Przyjmuje to, ale nie był bym sobą gdybym nie zapytał, dlaczego tak ma być? Po podaniu pełnych 12 V na światła, świecą wyraźnie jaśniej. Ludzie dokonują cudów, aby mieć więcej światła, a tymczasem tu producent specjalnie zmniejsza jego ilość - dlaczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach