arek1975 Zgłoś #1 Napisano 28 Października 2014 Po 15 min jazdy na gazie nagle zaczyna mi się grzac silnik wskaźnik idzie na maxa a po lekkim wystudzeniu przełączam na benzynę i jest ok można jechać dalej .To już kilka razy tak miałem. Ostatnio jeździłem 2 tygodnie na gazie i nic się nie działo i tak co jakiś czas a dzisiaj znowu zonk jeżdżę jak na bombie. Pomocy!:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekpasek Zgłoś #2 Napisano 28 Października 2014 Raczej to nie ma nic wspólnego z gazem. Parownik gazu przecież jeszcze bardziej schładza płyn, a i tak obieg płynu jest czy na gazie czy na benzynie taki sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #3 Napisano 28 Października 2014 odpowietrz dobrze uklad bo moze zamarzac bo nie ma obiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek1975 Zgłoś #4 Napisano 28 Października 2014 Słychać właśnie w środku rano jak dodaje gazu bulgotanie wody tak jakby się przelewała - - - - - aktualizacja - - - - - Ale na benzynie dojechałem do celu i się nie zagrał juz tak kilka razy próbowałem - - - - - aktualizacja - - - - - Ale dojechałem na benzynie do celu i nic już kilka razy i głupi jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #5 Napisano 28 Października 2014 bo jak jedziesz na benzynie to gaz nie chlodzi ukladu i jest obieg wody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek1975 Zgłoś #6 Napisano 28 Października 2014 Wymieniałem termostat miesiąc temu i wszystko było odpowietrzane - - - - - aktualizacja - - - - - Czyli mówisz ze na benzynie będzie ok to od czego mam zacząć i w jaki sposob Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #7 Napisano 28 Października 2014 ale tu masz problem z parownikiem bo na bezynie piszesz ze wszystko ok tylko na gazie sie grzeje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek1975 Zgłoś #8 Napisano 28 Października 2014 To co mi sugerujesz z tym parownik żeby zrobić bo już ręce opadają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #9 Napisano 28 Października 2014 jeśli parownik zamarza i blokuje obieg wody tzn. że jest zapowietrzony układ- wiec trzeba go odpowietrzyć. A żeby zlikwidować problem na stałe to trzeba przenieść parownik niżej i się nie będzie zapowietrzał nawet po spuszczeniu płynu i zalaniu od nowa do układu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek1975 Zgłoś #10 Napisano 28 Października 2014 A możliwe jest żeby ta sytuacja wstepowała raz na 2 tygodnie albo raz na miesiąc tak to miało miejsce u mnie no bo teraz to było wczoraj i dzisiaj akurat a instalacje mam już 4 lara i wszystko było ok jakoś powód musi być ze tak się stało prawda??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #11 Napisano 28 Października 2014 to moze nieszczelnosc gdzies masz mozliwe ze membrana poszla w parowniku i gdzies przecieka gdzie nie widzisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek1975 Zgłoś #12 Napisano 28 Października 2014 Chyba musze do gazownika zajechac a jak samemu odpowie trzy układ Bo to bulgotanie tak za radiem w środku to będzie pewnie od tego tez prawda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #13 Napisano 29 Października 2014 9 Chyba musze do gazownika zajechac a jak samemu odpowie trzy układ Bo to bulgotanie tak za radiem w środku to będzie pewnie od tego tez prawda A nie zauwazyles jakiegos zwiazku z wlaczaniem i wylaczaniem ogrzewania? Bo bulgotanie za radiem wskazuje na niedrozna nagrzewnice. Nie wlewales ty lub poprzedni wlasciciel jakiegos srodka do uszczelniania chlodnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek1975 Zgłoś #14 Napisano 29 Października 2014 Nie ja jeżdżę juz 4 lata i nic nie dole wałem główny problem to z tym graniem silnika na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #15 Napisano 30 Października 2014 A może siedzi elektryka. Samochód na gazie tylko wskazuje, że jest przegrzany, a w rzeczywistości temperatura jest w normie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #16 Napisano 30 Października 2014 kolego sprawdź czy nie masz zapowietrzonego parownika to raz a dwa instalka do przeglądu, regulacji- może na biednej mieszance jeździsz, a jak wiadomo wtedy zachodzi spalanie stukowe i w takim przypadku powypala Ci zawory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek1975 Zgłoś #17 Napisano 30 Października 2014 Jak sprawdzic ten parownik czy jest za powietrzny juz trzeci dzień testuje na benzynie i nic się nie dzieje - - - - - aktualizacja - - - - - To nie elektryka bo maska była w górze od razu jak się zagrał i płyn zaworem na dole zbiornika uchodził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #18 Napisano 30 Października 2014 Jak sprawdzic ten parownik czy jest za powietrzny juz trzeci dzień testuje na benzynie i nic się nie dzieje odpal samochód niech się przełączy na gaz, otwórz maskę i sprawdź czy podczas pracy na LPG parownik robi się ciepły czy zimny po kilku minutach powinien być ciepły, a po jeździe np 20-30 km gorący jeśli jest zimny, lub nawet oszroniony to znaczy że układ jest zapowietrzony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #19 Napisano 31 Października 2014 A wentylator chłodnicy chodzi tak samo na benzynie i gazie, czy wentylator zwiększa obroty przy grzaniu się silnika. Jak długo masz zamontowaną instalację gazową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach