Skocz do zawartości
arek1975

grzeje sie na LPG passat 1.8t

Rekomendowane odpowiedzi

Po 15 min jazdy na gazie nagle zaczyna mi się grzac silnik wskaźnik idzie na maxa a po lekkim wystudzeniu przełączam na benzynę i jest ok można jechać dalej .To już kilka razy tak miałem. Ostatnio jeździłem 2 tygodnie na gazie i nic się nie działo i tak co jakiś czas a dzisiaj znowu zonk jeżdżę jak na bombie. Pomocy!:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej to nie ma nic wspólnego z gazem. Parownik gazu przecież jeszcze bardziej schładza płyn, a i tak obieg płynu jest czy na gazie czy na benzynie taki sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowietrz dobrze uklad bo moze zamarzac bo nie ma obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słychać właśnie w środku rano jak dodaje gazu bulgotanie wody tak jakby się przelewała

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ale na benzynie dojechałem do celu i się nie zagrał juz tak kilka razy próbowałem

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ale dojechałem na benzynie do celu i nic już kilka razy i głupi jestem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo jak jedziesz na benzynie to gaz nie chlodzi ukladu i jest obieg wody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem termostat miesiąc temu i wszystko było odpowietrzane

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Czyli mówisz ze na benzynie będzie ok to od czego mam zacząć i w jaki sposob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale tu masz problem z parownikiem

bo na bezynie piszesz ze wszystko ok

tylko na gazie sie grzeje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co mi sugerujesz z tym parownik żeby zrobić bo już ręce opadają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli parownik zamarza i blokuje obieg wody tzn. że jest zapowietrzony układ- wiec trzeba go odpowietrzyć.

 

A żeby zlikwidować problem na stałe to trzeba przenieść parownik niżej i się nie będzie zapowietrzał nawet po spuszczeniu płynu i zalaniu od nowa do układu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A możliwe jest żeby ta sytuacja wstepowała raz na 2 tygodnie albo raz na miesiąc tak to miało miejsce u mnie no bo teraz to było wczoraj i dzisiaj akurat a instalacje mam już 4 lara i wszystko było ok jakoś powód musi być ze tak się stało prawda???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to moze nieszczelnosc gdzies masz

mozliwe ze membrana poszla w parowniku i gdzies przecieka gdzie nie widzisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba musze do gazownika zajechac a jak samemu odpowie trzy układ Bo to bulgotanie tak za radiem w środku to będzie pewnie od tego tez prawda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9

Chyba musze do gazownika zajechac a jak samemu odpowie trzy układ Bo to bulgotanie tak za radiem w środku to będzie pewnie od tego tez prawda

 

A nie zauwazyles jakiegos zwiazku z wlaczaniem i wylaczaniem ogrzewania? Bo bulgotanie za radiem wskazuje na niedrozna nagrzewnice.

 

Nie wlewales ty lub poprzedni wlasciciel jakiegos srodka do uszczelniania chlodnicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ja jeżdżę juz 4 lata i nic nie dole wałem główny problem to z tym graniem silnika na gazie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może siedzi elektryka. Samochód na gazie tylko wskazuje, że jest przegrzany, a w rzeczywistości temperatura jest w normie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdź czy nie masz zapowietrzonego parownika to raz

 

a dwa instalka do przeglądu, regulacji- może na biednej mieszance jeździsz, a jak wiadomo wtedy zachodzi spalanie stukowe i w takim przypadku powypala Ci zawory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzic ten parownik czy jest za powietrzny juz trzeci dzień testuje na benzynie i nic się nie dzieje

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

To nie elektryka bo maska była w górze od razu jak się zagrał i płyn zaworem na dole zbiornika uchodził

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak sprawdzic ten parownik czy jest za powietrzny juz trzeci dzień testuje na benzynie i nic się nie dzieje

 

 

odpal samochód niech się przełączy na gaz, otwórz maskę i sprawdź czy podczas pracy na LPG parownik robi się ciepły czy zimny

 

po kilku minutach powinien być ciepły, a po jeździe np 20-30 km gorący

 

jeśli jest zimny, lub nawet oszroniony to znaczy że układ jest zapowietrzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wentylator chłodnicy chodzi tak samo na benzynie i gazie, czy wentylator zwiększa obroty przy grzaniu się silnika. Jak długo masz zamontowaną instalację gazową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności