Skocz do zawartości
McBoss

1.8T Tak ma przyspieszać, czy cos tu nie gra?? [filmik]

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzucam krotkie dwa filmiki. Na obydwoch filmach gaz w podlodze.

Nie pamietam tylko czy oba byly robione na tych samych biegach, ale na 90% pierwszy filmik robiony na dwojce, a drugi na trojce.

Jezdzi jakby bez turbiny??

Prosze o opinie co moze nie byc nie tak.

 

 

http://videobam.com/dxyNa

 

http://videobam.com/MsEbZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi rob logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedz jakie logi zrobic dokladnie w silniku AEB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to idzie to gorzej od mojego 1.8 125 KM z napędem na 4 koła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mi sie wydaje, ze to jezdzi gorzej niz 1.6 w passku.

Gdzie szukac przyczyny tego problemu? Turbina czy jej sterowanie? Czy cos innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widać, ale masz chyba wskażnik doładowania. Ile tam pompuje turbo???

 

PZDR>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapinaj zewnętrzny manometr i sprawdzaj doładowanie. Przepływka odrobinę zaniża, ale nie na tyle, aby auto nie jechało, a poza tym w logach źle nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam na YT filmiki z przejazdu.

 

Po wcisnieciu gazu do dechy. Pierwszy filmik na dwojce, drugi filmik na trojce. Przyspieszenie bez zmian.

Wskaznik boost topornie idzie od -0.8 do +0.5 bar. Nie wiem czy tak powinien czy nie?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No mi sie wydaje, ze to jezdzi gorzej niz 1.6 w passku.

Gdzie szukac przyczyny tego problemu? Turbina czy jej sterowanie? Czy cos innego?

 

Jak oglądam te filmiki to faktycznie idzie gorzej od mojego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koniec porownan.

 

 

Tico SX 0.8 mojego ojca idzie tak samo, albo i lepiej :rozpacz Autentycznie.

 

 

W dodatku osprzet taki, ze nie idzie nic wybadac :/ po sprzedazy wracam do 1.9TDi... moze 2.0TDi ... z tym, ze sprzedam dopiero za rok, bo juz kilka aut w tym roku sprzedalem :/

 

To pomoze ktos ogarnac autko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.5 powinno ci chyba dmuchac. Takie okolice ale az tak na benzynie sie nie znam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samo turbo ma dmuchac 0.6, a te moje 0.5 jest niby w normie. Twoje 1.5 jak piszesz, to jest 1 bar z atmosfery jaka panuje na globie i 0.5 z turbiny :) Cos tam takiego pamietam jakies trzy po trzy, ale mniej wiecej o to chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj przewody podciśnienia, zawór DV i szczelność dolotu. Możę po prsotu cała cisnienie idzie w gwizdek. Ja mam na automacie i powiem Ci że żadne 1,9tdi to nie ma szans....

 

PZDR>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto duzo lepiej jezdzi bez wezyka od turba do gruchy, ale przy tej okazji zobaczylem dziure wielkosci 3cm w wezu od filtra powietrza do turba, wiec to moze okazac sie glowna przyczyna.

 

Dziura jest na laczeniu mniejszego weza ktory wchodzi do weza od turbo do filtru powietrza.

 

 

Z nowym, wezem i nowymi wezykami auto mam nadzieje, odzyje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odzyje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakos tak polowicznie odzyl. Ogolnie lepiej jezdzi, pompuje teraz do 0.3 i czuc, ze jedzie.

 

Waz dopiero zamowilem, ale stary porzadnie zalepilem i troche przerobilem. Wymienilem weze od N75 z tym, ze dalem o mniejszej srednicy, ale to chyba nie powinno robic jakichkolwiek problemow?

Dodatkowo silnik chwile faluje po odpaleniu, ruszylem sonde lambde i nie wiem czy to nie przez to.

 

 

Jeszcze pytanko odnosnie pewnej rzeczy ktora przypomina mi odme z TDi. Mianowicie:

PIC-0059.jpg

 

 

Coz to takiego? Gdy czyscilem to i przedmuchalem to wyleciala jakas guma z tego przedmiotu. W srodku widac jakas sprezynke, ale ona nic nie zamyka.

 

[+]

Juz znalazlem info, odpowietrznik to.

Edytowane przez McBoss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest zawór dv taki upustowy mniej więcej :D Jeżeli z niego coś wypadło to przez niego może ci uciekać powietrze które pompuje turbo, wymień go na nowy i powinno auto już śmigać dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, nie, to nie DV. DV mialem ponizej i zamiast niego zamontowalem co innego.

 

Tutaj to jakis separator, odpowietrznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest separatot. Nie ma bladego pojęcia za co on odpowiada bo powietrze u mie puszcza w obie strony. Raczej niei ma wpływu na moc, aczkowliek pewnie się mylę. Prosze o ewentualnie sprostowanie. Ta guma co wypadła to pewnie nei guma a uzbierany nagar z odpowietrzenia silnika. Dv oczywiście ma znaczenie na moc, ale jest o wiele niżej, przy wejściu do rury od prawej strony.

 

PZDR>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności