zejnowski Zgłoś #1 Napisano 21 Września 2014 Mam problem od niedawna polegający na tym iż: - kierunki podczas ich używania a dokładniej po wydają z przerywacza dziwne dźwięki, specyficzne cykanie, dzieje się to różnie, raz dłużej raz krócej, zazwyczaj po większej wilgoci częściej się zdarza. na zew. światła nie mrugają w tym czasie, wszystkie żarówki sprawne, przerywacz podmieniony i nadal bez zmian.- czasami podczas zamykania auta zapala się jedna albo druga strona kierunków na stałe, kilka razy otwieranie i zamykanie auta załatwia sprawę, ale coś jednak jest nie tak? Co i jak sprawdzać po kolei? Myślałem o jakimś przekaźniku, ale który? Ew. czy może to być spowodowane wcześniejszym już nieaktywnym dołożonym odcięciem zapłonu na pastylkę? Nie wiem gdzie on jest, bo wcześniejszy właściciel go dołożył, teraz już nie działa, nawet jak nie ma w pobliżu pastylki to nic się nie dzieje, oczywiście nie odłączyłem go ani nie szukałem Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 21 Września 2014 Ja bym zajrzał raczej do modułu komfortu, czy nie pływa :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3 Napisano 21 Września 2014 Ewidentna wina manetki lub samego włącznika awaryjnych. Ja przy takich objawach podmieniałem manetkę i było ok. Manetka podaje napięcie na włącznik, ale już napięcie nie wraca na rozdzielacz stron w manetce i temu wraz z cykaniem nie ma świecenia kierunków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 21 Września 2014 U mnie z kolei, jak jedna strona zaczynała świecić, to potem w ogóle zdechło bo zalało moduł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5 Napisano 21 Września 2014 Ale tu ewidentnie wzbudzany jest "przerywacz", a on sterowanie ma tylko i wyłącznie z manetki. Jak moduł wariuje to nie cyka "przerywacz", bo moduł jest podpięty do kierunków już na wyjściu za manetką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #6 Napisano 21 Września 2014 Ok, spróbuję manetki podmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #7 Napisano 25 Września 2014 No i jak tam sprawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #8 Napisano 26 Września 2014 (edytowane) Podobno winowajcą w tym przypadku jest miedziany pył z powycieranych styków , który tworzy się przez lata i miesza się ze smarem w manetce. Lekko wtedy przewodzi napięcie i dlatego cyka. Spróbuj energicznie pomachać manetką przez chwilę, czasem pomaga. Edytowane 26 Września 2014 przez nero2313 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #9 Napisano 26 Września 2014 Jeszcze nie cwiczylem tematu... Dam znać po fakcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #10 Napisano 4 Października 2014 ja mialem tak samo, wkurzylem sie rozebralem manetke i jak pisal koleka wyzej, nalot miedziany byl, wyczyscilem w srodku manetke(trzeba delikatnie rozbierac wszystko bo delikatne plastiki, uchwyty itp.) teraz cisza spokoj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #11 Napisano 5 Października 2014 Ok, atakuje to w najbliższym czasie bo coś na razie brak czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #12 Napisano 5 Października 2014 Nie trzeba rozbierać, wystarczy preparat do elektryki, jakiś kontakt. Ostro przepłukać i ruszać jednocześnie góra i dół i spokój. Oczywiście proponuje jakąś szmatkę żeby fury nie zachlapać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #13 Napisano 31 Lipca 2015 Dobrałem się... Wygląda czysto.. I nic, nadal ten sam problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longin1 Zgłoś #14 Napisano 31 Lipca 2015 Sprawdź przekaźnik od kierunków. Tylko nie wiem czy jest połączony z awaryjnymi. Na to trzeba zwrócić uwagę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #15 Napisano 31 Lipca 2015 To była pierwsza rzecz jaką sprawdziłem. Podemieniłem na dwa inne... To samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach