Gość jacue Zgłoś #1 Napisano 1 Września 2007 Na Wurth'owskim preparacie do dezynfekcji klimatyzacji jest napisane: "Wprowadzić sondę do kanału odprowadzającego wodę ze skraplacza i rozpylić" Gdzie jest kanał odprowadzający wodę ze skraplacza? PZDR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kojot Zgłoś #2 Napisano 3 Września 2007 Takze sie zastanawiam gdzie on jest bo chyba tamtedy mi cieknie woda do srodka jak chodzi klima ...moze ktos nam powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #3 Napisano 3 Września 2007 Hehe Ciezko go zlokalizowac ... jak bedziesz jechal z wlaczona klimatyzacja i staniesz gdzies to nie gas silnika i nie wylaczaj klimy ... wysiadz i idz od strony pasazera i zobacz pod auto za przednim kulkiem. bedzie mokro na podlodze po lini prostej do góry znajdziesz mala dziurke albo wystajacy wezyk, to jest to. Tylko musisz sciagnac obudowe dolna silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kojot Zgłoś #4 Napisano 3 Września 2007 ok jutro to zrobie, bo otwory pod maska silnika sa czyste.Zrobilem 400 km z wlaczona klima i poszla woda do srodka pod wycieraczke pasazera dzieki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #5 Napisano 3 Września 2007 no to masz zatkany skraplacz ... sprubuj go przeczyscic takim srodkiem wurth a jak nie to cala konsola do rozebrania Tylko jak ty mowisz ze leci Ci do srodka to ni bedzie Ci leciec z tej dziurki. Jest to mala dzurka w filcu albo lekko wystajacy wezyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 3 Września 2007 nie to cala konsola do rozebrania nie trzeba rozbierać konsoli, ja sobie poradziłem demontując schowek pasażera a bliżej tunelu środkowego odchylając "filc" widać lejek,zobacz co tam się dzieje, załącz chłodzenie na maxa i obserwuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #7 Napisano 3 Września 2007 Wszystko zalezy w jakim stopniu jest zapchane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekDD Zgłoś #8 Napisano 4 Września 2007 sprostowanie to co chłodzi jest to parownik a skraplacz jest przy chłodnicy wjedz na podnosnik wylot wody jest po prawej stronie autka jak odgrzybiasz klime to skroplona pianka wylatuje tam tędy oczywiscie jezeli jest drożny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
casoni Zgłoś #9 Napisano 28 Lipca 2008 Hehe Ciezko go zlokalizowac ... jak bedziesz jechal z wlaczona klimatyzacja i staniesz gdzies to nie gas silnika i nie wylaczaj klimy ... wysiadz i idz od strony pasazera i zobacz pod auto za przednim kulkiem. bedzie mokro na podlodze po lini prostej do góry znajdziesz mala dziurke albo wystajacy wezyk, to jest to. Tylko musisz sciagnac obudowe dolna silnika Zauważyłem również u mnie, że po jeździe z kimatyzacją mam mokrą plamę w garażu po prawej stronie zaraz za kołem. Ma tak być? Czy coś jest nie tak? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #10 Napisano 28 Lipca 2008 Zauważyłem również u mnie, że po jeździe z kimatyzacją mam mokrą plamę w garażu po prawej stronie zaraz za kołem. Ma tak być? Czy coś jest nie tak?Pozdrawiam casoni ; Tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RS7 Zgłoś #11 Napisano 17 Czerwca 2010 ODŚWIERZAM TEMAT po 2 latach. To gdzie jest ten otwór co woda wylatuje ? moze zapoda ktoś jakieś zdjecie od spodu lub rysunek. Pomogło by to bardzo bo mam wode na dywaniku pasazera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto333 Zgłoś #12 Napisano 18 Czerwca 2010 Od spodu ciezko zobaczyc. Wyciagnij cały schowek pasazera, włącz klime na maxa i patrz czy Ci woda cieknie z lejka plastikowego. Lejek znajduje sie wysoko po lewej stronie. Na połączeniu lejka czesto lubi tam woda przeciekac na dywanik pasażera. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adas_pl Zgłoś #13 Napisano 25 Czerwca 2010 Kolego wystarczy dobrze przeszukać forum:) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=30829 Powodzenia, u mnie przy lejku sucho...a woda nadal pod dywanikiem, zabieram sie za uszczelnianie drzwi...pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Japsystem Zgłoś #14 Napisano 23 Lipca 2012 To i ja odświeżę. Coś mi się wydaje, że tu są zmixowane 2 rzeczy... woda na dywanikach z Kanałem odprowadzający wodę ze skraplacza. A jak wiemy skraplacz jest po prawej stronie za kołem, a przed chłodnicą oleju. Tylko że za cholerę nie mogę znaleźć tego wężyka odpływowego. Naciągam plastiki, gimanstykuję się i nic nie widzę. To jest metalowy, plastikowy czy gumowy wężyk? Też kupiłem WURTHA - bo facet mi mówił, że trzeba to wpsikać to kanałów nawiewowych - ale na instrukcji WURTHA ani słowa na ten temat. Psikać w rurkę odprowadzania wody i już... BDW - pomogło to komuś? ---------- Dodano o 19:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:01 ---------- http://www.autokosmetyki.pl/w%C4%82%C5%BArth-serwisowy-preparat-do-dezynfekcji-klimatyzacji-z-sonda-dl-80-cm-ze-specjalna-dysza-rozpylajaca-300ml,p793.html?sid=3c3a617a161ae775a3dc6a63a6bfdeb3 I chyba wszystko się wyjaśniło - instrukcja na opakowaniu jest źle przetłumaczona. Tu chodzi o parownik a nie skraplacz.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #15 Napisano 23 Lipca 2012 Też kupiłem WURTHA - bo facet mi mówił, że trzeba to wpsikać to kanałów nawiewowych - ale na instrukcji WURTHA ani słowa na ten temat. Psikać w rurkę odprowadzania wody i już... BDW - pomogło to komuś? Całkiem nie dawno używałem ten preparat. Spisał się świetnie! Użyłem jednak jednorazowo całe opakowanie (producent zaleca użyć połowę). Większą połowa poszła na parownik, reszta na wszystkie tunele powietrzne. Największy problem jest z dojściem do parownika (jego prawidłowa dezynfekcja daje 100% sukces). Zdemontowałem więc schowek, potem silnik wiatraka nawiewu. Dzięki temu otrzymujemy praktycznie pełny dostęp do parownika. Reszta to czysta formalność. Jedna uwaga, po zdezynfekowaniu parownika, odczekajmy ok 5 minut aż reszta preparatu spłynie z niego do środka obudowy (okolice otworu po wiatraku). Wystarczy potem ręcznikiem papierowym osuszyć to miejsce. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach