waldi Zgłoś #1 Napisano 31 Sierpnia 2007 witam wszystkich mam problem z silnikiem 1,9 tdi afn ,po wymianie filtrow,przeplywki,zaworków[bo byl mulek] zaczol glosno chodzic,teraz nawet przy 1200 obrotów ma wibracje,pózniej przestaje.Niewiem co mu dolega ,prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr Wilq Zgłoś #2 Napisano 31 Sierpnia 2007 Pasek rozrządu siema Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi Zgłoś #3 Napisano 31 Sierpnia 2007 nic nie robilem z paskiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr Wilq Zgłoś #4 Napisano 1 Września 2007 Kiedy był wymieniany ,jeśli dawno to wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi Zgłoś #5 Napisano 1 Września 2007 na pasku jest przejechane 20000tys,jak kupilem to auto 2 miesiące temu to chodzil cichutko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #6 Napisano 1 Września 2007 Co ma pasek rozrzadu jak przed wymianami tych rzeczychodzil ok Co do problemu ... to czy przeplywka jest orginal bosha ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi Zgłoś #7 Napisano 3 Września 2007 witam przeplywka jest orginalna,dowiedzialem sie dzisiaj ze musze podlączyc go do kompa bo moze byc inny kąt wtrysku ,niewiem czy to cos da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xary Zgłoś #8 Napisano 3 Września 2007 samo podłączenie oczywiście nic nie da - ale będziesz wiedział czy jest OK. Obecnie mam ten sam problem, a że auto jest w automacie to dokucza mi to jeszcze bardziej. Ale mądrego jeszcze nie znalazłem. Rozrząd, pompa, wtryski, wydech - to na dzisiaj wiem co mam sprawdzać, ale to taka robota trochę na ślepo, albo się trafi albo nie - a kasa leci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi Zgłoś #9 Napisano 3 Września 2007 mysle ze moze te wtryski trzeba sprawdzic bo naprawde klekocze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #10 Napisano 4 Września 2007 Witam , ja miałem to samo . Zrobiłem tak rozebrałem cały przód (tak jak do wymiany rozrządu) i zdjołem pasek wielorowkowy . Odpaliłem auto bez paska i nastała cisza . Okazało się jak złapałem za kółko od pompy wspomagania że to łożysko się rozgruchotało . Przy okazji lekki luz też zauważyłem na pompie wodnej i też ją wymieniłem , koszt niewielki a po co później drugi raz rozbierać . Ja osobiście obstawiam że to będzie u Ciebie łożysko na pompie wspomagania tak głośno chodziło . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 1wolly Zgłoś #11 Napisano 4 Września 2007 witam wszystkich mam problem z silnikiem 1,9 tdi afn ,po wymianie filtrow,przeplywki,zaworków[bo byl mulek] zaczol glosno chodzic,teraz nawet przy 1200 obrotów ma wibracje,pózniej przestaje.Niewiem co mu dolega ,prosze o pomoc Czy te 1200 obrotów to jest jego praca na biegu jałowym, czy po naciśnięciu pedału gazu tak się zachowuje? Przy odpalaniu daje czarnego dymku? Grzeje świece żarowe nawet przy ciepłym silniku? Jeżeli tak sprawdź czujnik temperatury płynu chłodzącego--- mój pasek miał właśnie takie objawy przy awarii tego czujnika- jak stwierdził mechanior głośna praca silnika spowodowana jest pracą silnika" cyt. w trybie zimowym". Coś w tym chyba jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi Zgłoś #12 Napisano 4 Września 2007 witam na biegu jalowym chodzi normalnie ,jak nacisne gaz do 1200obr to drzy pózniej przestaje,sprawdze jeszcze lozyska,acha dymku nie widac nic nie kopci moc ma większą tylko ze glosniej chodzi.jutro jade podlączyc do kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 1wolly Zgłoś #13 Napisano 5 Września 2007 witam na biegu jalowym chodzi normalnie ,jak nacisne gaz do 1200obr to drzy pózniej przestaje,sprawdze jeszcze lozyska,acha dymku nie widac nic nie kopci moc ma większą tylko ze glosniej chodzi.jutro jade podlączyc do kompa Rzeczywiście objawy są inne. Ja więcej pomysłów nie mam. Napisz to to właściwie było-jak już zlokalizujesz przyczynę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi Zgłoś #14 Napisano 6 Września 2007 bylem u mechanika na kompie wszystko ok, kazal mi sprawdzic poduszki prawdopodobnie jakas poducha walnela dlatego takie objawy są,sprawdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hmariusz1 Zgłoś #15 Napisano 9 Września 2007 Mam pytanie do gbels-a Czy lożyska w pompie wspomagania można wymienić samemu?? a jeśli tak to może jakieś rozmiary pamiętasz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #16 Napisano 9 Września 2007 Sluchaj , pewnie tak mając odpowiednie narzedzia . Ja osobiście się nie bawiłem tylko kupiłem nową pompe wspomagania,wodną i zamontowałem i po bulu . Koszt pompy wspomagania 350 zł , wodna 150 zł a stare graty żuciłem w pudełko i kiedyś sobie zregeneruje i będe miał na zapas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #17 Napisano 16 Września 2007 Witam panowie mam takie spostrzeżenie mój teść ma VW sharan z silnikiem 1.9tdi110KM 97r.i ten jego silnik pracuje dużo ciszej niż mój 1.9TDI 110KM przebiegi obu silników porównywalne około 230- 240 tyś. km.Czy tak ma być w paskach.Proszę o opinie.Dzięki pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #18 Napisano 25 Sierpnia 2008 Witam panowie mam takie spostrzeżenie mój teść ma VW sharan z silnikiem 1.9tdi110KM 97r.i ten jego silnik pracuje dużo ciszej niż mój 1.9TDI 110KM przebiegi obu silników porównywalne około 230- 240 tyś. km.Czy tak ma być w paskach.Proszę o opinie.Dzięki pozdrawiam. Ja mam takie wrazenie, ze to moze tez byc wina oleju. Jak sobie sam przywiozlem olej z niemiec to auto pracowalo cicho, a teraz na oleju kupionym w PL ciut glosniej ..po za tym kiepskie paliwo itp., sam juz nie wiem gdzie tankowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasman Zgłoś #19 Napisano 7 Maja 2010 A ja jestem przekonany że jakiś czujnik jest walnięty. Mój pracuje głośno jak traktor(wrarzenie uderzających zaworów o tłoki takie klepanie)spowodowane jest najprawdopodobniej wadliwą przepływką!!. Mój tak ma tylko jak powietrze na dworze jest zimne nie zależy od temperatury silnika.!! Ale jak silnik ciepły to z czasem cichnie norma przy dieselach;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki10071986 Zgłoś #20 Napisano 22 Lutego 2017 Witam wszystkich. Jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość. Podepne sie do tematu bo mam podobny problem ze swoim afn-em. W porownaniu z innymi afn-ami moj klepie jak stary mercedes. Najechane ma 370000 tys. Tydzien temu zmieniany kompletny rozrząd, olej na motul 10w40, filtr oleju mann i szklanki ina... po tym zabiegu żadnej poprawy jak klepie tak klepie. Nie wiem co moze być winą czy pompa paliwa czy oleju... ręce mi opadają.nadmieniam ze rok temu pompa byla uszczelniana bo ciekla i po tym zabiegu szarpie w granicach 1500 -2 000 obr.. proszę o pomoc bo liczyc na pseudomechanikow juz nie mozna najlepiej jest wszystko powymieniac na nowe... pozdrawiamhttps://youtu.be/X7HrYvLMaSU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach