Skocz do zawartości
waldi

glosna praca silnika AFN

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich mam problem z silnikiem 1,9 tdi afn ,po wymianie filtrow,przeplywki,zaworków[bo byl mulek] zaczol glosno chodzic,teraz nawet przy 1200 obrotów ma wibracje,pózniej przestaje.Niewiem co mu dolega ,prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasek rozrządu siema

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic nie robilem z paskiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy był wymieniany ,jeśli dawno to wymienic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pasku jest przejechane 20000tys,jak kupilem to auto 2 miesiące temu to chodzil cichutko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ma pasek rozrzadu jak przed wymianami tych rzeczychodzil ok :/

 

Co do problemu ... to czy przeplywka jest orginal bosha ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam przeplywka jest orginalna,dowiedzialem sie dzisiaj ze musze podlączyc go do kompa bo moze byc inny kąt wtrysku ,niewiem czy to cos da

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość xary

samo podłączenie oczywiście nic nie da - ale będziesz wiedział czy jest OK. Obecnie mam ten sam problem, a że auto jest w automacie to dokucza mi to jeszcze bardziej. Ale mądrego jeszcze nie znalazłem. Rozrząd, pompa, wtryski, wydech - to na dzisiaj wiem co mam sprawdzać, ale to taka robota trochę na ślepo, albo się trafi albo nie - a kasa leci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze moze te wtryski trzeba sprawdzic bo naprawde klekocze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

ja miałem to samo . Zrobiłem tak rozebrałem cały przód (tak jak do wymiany rozrządu)

i zdjołem pasek wielorowkowy . Odpaliłem auto bez paska i nastała cisza . Okazało się jak złapałem za kółko od pompy wspomagania że to łożysko się rozgruchotało . Przy okazji lekki luz też zauważyłem na pompie wodnej i też ją wymieniłem , koszt niewielki a po co później drugi raz rozbierać . Ja osobiście obstawiam że to będzie u Ciebie łożysko na pompie wspomagania tak głośno chodziło .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 1wolly
witam wszystkich mam problem z silnikiem 1,9 tdi afn ,po wymianie filtrow,przeplywki,zaworków[bo byl mulek] zaczol glosno chodzic,teraz nawet przy 1200 obrotów ma wibracje,pózniej przestaje.Niewiem co mu dolega ,prosze o pomoc

 

Czy te 1200 obrotów to jest jego praca na biegu jałowym, czy po naciśnięciu pedału gazu tak się zachowuje? Przy odpalaniu daje czarnego dymku? Grzeje świece żarowe nawet przy ciepłym silniku? Jeżeli tak sprawdź czujnik temperatury płynu chłodzącego--- mój pasek miał właśnie takie objawy przy awarii tego czujnika- jak stwierdził mechanior głośna praca silnika spowodowana jest pracą silnika" cyt. w trybie zimowym". Coś w tym chyba jest... :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam na biegu jalowym chodzi normalnie ,jak nacisne gaz do 1200obr to drzy pózniej przestaje,sprawdze jeszcze lozyska,acha dymku nie widac nic nie kopci moc ma większą tylko ze glosniej chodzi.jutro jade podlączyc do kompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 1wolly
witam na biegu jalowym chodzi normalnie ,jak nacisne gaz do 1200obr to drzy pózniej przestaje,sprawdze jeszcze lozyska,acha dymku nie widac nic nie kopci moc ma większą tylko ze glosniej chodzi.jutro jade podlączyc do kompa

 

Rzeczywiście objawy są inne. Ja więcej pomysłów nie mam. Napisz to to właściwie było-jak już zlokalizujesz przyczynę. :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bylem u mechanika na kompie wszystko ok, kazal mi sprawdzic poduszki prawdopodobnie jakas poducha walnela dlatego takie objawy są,sprawdze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hmariusz1

Mam pytanie do gbels-a

Czy lożyska w pompie wspomagania można wymienić samemu??

a jeśli tak to może jakieś rozmiary pamiętasz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj , pewnie tak mając odpowiednie narzedzia . Ja osobiście się nie bawiłem tylko kupiłem nową pompe wspomagania,wodną i zamontowałem i po bulu . Koszt pompy wspomagania 350 zł , wodna 150 zł a stare graty żuciłem w pudełko i kiedyś sobie zregeneruje i będe miał na zapas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam takie spostrzeżenie mój teść ma VW sharan z silnikiem 1.9tdi110KM 97r.i ten jego silnik pracuje dużo ciszej niż mój 1.9TDI 110KM przebiegi obu silników porównywalne około 230- 240 tyś. km.Czy tak ma być w paskach.Proszę o opinie.Dzięki pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie mam takie spostrzeżenie mój teść ma VW sharan z silnikiem 1.9tdi110KM 97r.i ten jego silnik pracuje dużo ciszej niż mój 1.9TDI 110KM przebiegi obu silników porównywalne około 230- 240 tyś. km.Czy tak ma być w paskach.Proszę o opinie.Dzięki pozdrawiam.

 

Ja mam takie wrazenie, ze to moze tez byc wina oleju. Jak sobie sam przywiozlem olej z niemiec to auto pracowalo cicho, a teraz na oleju kupionym w PL ciut glosniej ..po za tym kiepskie paliwo itp., sam juz nie wiem gdzie tankowac :eek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem przekonany że jakiś czujnik jest walnięty. Mój pracuje głośno jak traktor(wrarzenie uderzających zaworów o tłoki takie klepanie)spowodowane jest najprawdopodobniej wadliwą przepływką!!. Mój tak ma tylko jak powietrze na dworze jest zimne nie zależy od temperatury silnika.!! Ale jak silnik ciepły to z czasem cichnie norma przy dieselach;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość. Podepne sie do tematu bo mam podobny problem ze swoim afn-em. W porownaniu z innymi afn-ami moj klepie jak stary mercedes. Najechane ma 370000 tys. Tydzien temu zmieniany kompletny rozrząd, olej na motul 10w40, filtr oleju mann i szklanki ina... po tym zabiegu żadnej poprawy jak klepie tak klepie. Nie wiem co moze być winą czy pompa paliwa czy oleju... ręce mi opadają.nadmieniam ze rok temu pompa byla uszczelniana bo ciekla i po tym zabiegu szarpie w granicach 1500 -2 000 obr.. proszę o pomoc bo liczyc na pseudomechanikow juz nie mozna najlepiej jest wszystko powymieniac na nowe... pozdrawiamhttps://youtu.be/X7HrYvLMaSU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności