Skocz do zawartości
Gość Ramzes1

[ wnętrze] Przeróbka angielskiego Passata B4.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ramzes1

Witam.

 

Mam możliwość sprowadzenia angielskiego Passata B4. I moje pytanie dotyczy przeróbki środka na styl europejski. Czy blachy nadwozia są symetryczne i wystarczy znaleźć elementy z europejskiego passata i włożyć do środka czy należy przerabiać też konstrukcję nadwozia. Słyszałem że w pasku B5 trzeba wycinać blachy z nadkolami i wspawywać drugie żeby przerobić na europejski. A to osłabia już konstrukcję i chciał bym tego uniknąć. Jak to jest w przypadku B4? Z góry dzięki za pomoc.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość boostertd
Słyszałem że w pasku B5 trzeba wycinać blachy z nadkolami i wspawywać drugie żeby przerobić na europejski
ja nie słyszałem o czyms takim a własnie przerabiaja mi teraz b5 na euro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ramzes1

Czy możesz mi napisać jaka róznica cenowo jest między takim passatem europejczykiem a anglikiem i ile kosztuje taka przeróbka już na czysto. I czy w urzędach coś trzeba załatwiać w związku z tym. Ogólnie jaka jest procedura od sprowadzenia do przerobienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Barcik

Słyszałem z kolei (bo ojczulek rozbił B5 więc były plany takiej przekładki), że legalnie nie zarejestrujesz B5 z przekładki. Jest za dużo ingerencji w samochód jak np wycinanie ściany grodziowej po czym trzeba numery przebijać z jakiegoś rozbitka, również całą elektrykę przekładać itp. Jak już się uda zrobić szacher macher i zarejestrować to potem nie daj Boże o jakiś wypadek - gdyby doszli jacyś spece że to przekładka to mogiła :przestraszony:

 

Ale... tu jest Polska :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ramzes1

No właśnie o to mi chodziło. I właśnie jak to jest z B4. Czy tak samo jak z B5 czy tylko przełożenie wyposażenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marw007
Słyszałem z kolei ... że legalnie nie zarejestrujesz B5 z przekładki.

 

Jestem posiadaczem przerobionego Passata B4 i muszę to zdementować.

Zarejestrować samochód po przekładce oczywiście można, jednak są pewne obostrzenia:

- samochód musi być przerobiony w warsztacie samochodowym posiadającym zezwolenie na ingerencje w konstrukcje samochodu, np: taki gdzie montują kratki do samochodów leasingowych,

- po przeróbce potrzebna jest jeszcze pozytywna opinia rzeczoznawcy samochodowego.

 

po spełnieniu tych warunków można auto zarejestrować w naszym kraju.

 

Można oczywiście zataić pewne fakty przed organem rejestrującym pojazd. Wystarczy "jakoś" :hyhy: przejść przez przez pierwszy przegląd techniczny pojazdu i nikt się w urzędzie do niczego nie przyczepi.

 

Uprzedzając ew. pytania powiem, że fakt iż pojazd pochodzi z UK wcale nie determinuje u niego prawostronnej kierownicy, w anglii można rejestrować pojazdy z kierownicą po lewej stronie i takie też są tam sprzedawane, w żadnym z dokumentów zakupu nie ma zapisanej strony po której jest kierownica. Na wyspach można również czasem kupić samochód już po takim zabiegu myśląc, że ma się wersje europejską - te go się należy trzymać :D

 

pozdrawiam

 

PS. w B4 (TDI) nie trzeba przekładać ściany grodziowej (wystarczy wyciąć dziurę na kolumnę kierowniczą, tym co zostało zaspawać pozostały otwór), auto jest tak jakby fabrycznie przygotowane do takich zabaw, u mnie obeszło się nawet bez wymiany instalacji elektrycznej (drobne przeróbki).

 

REASUMUJĄC:

opłaca się taki samochód przerobić pod kilkoma warunkami:

- auto kupimy baardzo tanio,

- mamy na oku warsztat który to zrobi, nie ufajcie przsłowiowemu Panu Heniowi !

- kupimy gdzieś komplet ! potrzebnych części

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam przekładke i nie miałem problemów z rejestracją a co do kosztów to różnie bywa:

- na szrocie w białym wołają za wszystko około 1500- 1800zł (komplet)

- kwestia jeszcze zapłacenia dla mechanika (tego nie wiem ile).

 

o historii mojego paska można poczytać pod linkiem

 

http://www.forum.vw-passat.pl/topics5/moj-nowy-srebrny-b4-td-ooo-vt14817.htm

 

sam jeszcze w nim troche pogrzebałem i jeszcze troche to nie będzie znac ze to angol,

ale przy sprzedaży nie mam zamiaru tego faktu taić żeby być fair wobec kolejnego właściciela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja napiszę tylko jedno zawsze mnie to irytowało.

Moim zdaniem powinno się zabronić sprowadzania aut z UK a dlaczego? Dlatego że w 90% ilość sprowadzonych aut z UK równa się ilości aut danej marki SKRADZIONYCH w Polsce.

Pozdrawiam :dobani:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja napiszę tylko jedno zawsze mnie to irytowało.

Moim zdaniem powinno się zabronić sprowadzania aut z UK a dlaczego? Dlatego że w 90% ilość sprowadzonych aut z UK równa się ilości aut danej marki SKRADZIONYCH w Polsce.

Pozdrawiam :dobani:

 

Zgadzam się z przedmówcą.

Strzelać do złodziei! :cisza::krzeslem::krzeslem::krzeslem::wpale::wpale::wpale::cisza:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marw007
Ja napiszę tylko jedno zawsze mnie to irytowało.

Moim zdaniem powinno się zabronić sprowadzania aut z UK a dlaczego? Dlatego że w 90% ilość sprowadzonych aut z UK równa się ilości aut danej marki SKRADZIONYCH w Polsce.

Pozdrawiam :dobani:

 

Zgadzam się z przedmówcą.

Strzelać do złodziei! :cisza::krzeslem::krzeslem::krzeslem::wpale::wpale::wpale::cisza:

 

A ja się nie zgadzam! Dalczego? Bo części do przeróbki można spokojnie wyciągać z rozbitków, poza tym autka kradną na części tak siak czy owak, i sprowadzane samochody niewiele mają z tym wspólnego. Idąc tokiem rozumowania moich przedmówców - Ja zabroniłbym handlu używanymi częściami.

 

A do złodziei należy strzelać i to najlepiej z duuuuużego kalibru :504: a potem ich martwe ciała :612: i do :619: z nimi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość boostertd
Słyszałem z kolei (bo ojczulek rozbił B5 więc były plany takiej przekładki), że legalnie nie zarejestrujesz B5 z przekładki. Jest za dużo ingerencji w samochód jak np wycinanie ściany grodziowej po czym trzeba numery przebijać z jakiegoś rozbitka, również całą elektrykę przekładać itp. Jak już się uda zrobić szacher macher i zarejestrować to potem nie daj Boże o jakiś wypadek - gdyby doszli jacyś spece że to przekładka to mogiła :przestraszony:

głupoty wypisujesz kolego dajesz auto fachowcowi przerabia ci na zicher jedziesz na przeglad jezeli go przejdzie to idziesz i rejestrujesz, tylko koszta takiej zabawy to ok 5000zl jak dla b5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Barcik

Pisałem o problemach po przeróbce B5 bo ktoś wcześniej o tym pisał że robi.

 

Co do zabronienia to przede wszystkim powinni zabronić sprzedaży coś co bardziej przypomina przystanek autobusowy niż samochód, ale w papierach ma np 2006 rok mały przebieg i full wypas wyposażenie. Przecież wiadomo kto to kupi i w jakim celu.

 

Nie mogłem znaleźć jakigoś bardziej drastycznego przykładu, ale kiedyś widziałem coś co przypominało szcześcian wyciągnięty ze zgniatarki, datowane było na 2006 z klimą i innymi bajerami za ok 36 tys zł :dobani:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1807029

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3298226

 

A potem giną nasze gablotki :zalamany:

 

boostertd: piszę co mi mówili. Jak dowiadywałem się o taką przekładkę. Ale cenę to podali 2500 zł jak dam swoje częsci :)

Ps. Czy przy rejestracji przyznasz się że jest z przekładki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja się nie zgadzam! Dalczego? Bo części do przeróbki można spokojnie wyciągać z rozbitków

No tak dlatego napisałem 90%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marw007
No tak dlatego napisałem 90%

 

jak odwrócimy proporcje to się z Tobą zgodzę :D

 

Czy przy rejestracji przyznasz się że jest z przekładki?

 

oczywiście, że się nie przyznałem, to by była kolaboracja z władzą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o przekladki to paska b5 bez problemu sie przeklada :D Sam widzialem. Tylko niektorzy nie zmieniaja lamp UK na EU :D i wtedy lampa od srodka drogi swieci mocniej :dobani:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wojtip napisał/a:

No tak dlatego napisałem 90%

 

 

jak odwrócimy proporcje to się z Tobą zgodzę :D

 

Abyśmy się zrozumieli 10% to pojazdy powypadkowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość boostertd
boostertd: piszę co mi mówili. Jak dowiadywałem się o taką przekładkę. Ale cenę to podali 2500 zł jak dam swoje częsci :)

Ps. Czy przy rejestracji przyznasz się że jest z przekładki?

 

ja płace 5000 i nic mnie nie obchodzi, a czy sie przyznam jak ktos zapyta to pewnie tak ale jak bede miał opinie od diagnosty ze jest wszystko ok to co kto ma sie pytac??

 

i wtedy lampa od srodka drogi swieci mocniej
i razi po oczach... nie mozna zapomniec tez o lusterkach bo w UK z lewej jest mniejsze z prawej wieksze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mozna zapomniec tez o lusterkach bo w UK z lewej jest mniejsze z prawej wieksze.

w uk lewe i prawe jest takie samo, poza tym nawet jeśli ktokolwiek by się spytał czy po przekładce, to i tak nikt by się nie przyznał - taka jest prawda :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności