bandzior2 Zgłoś #1 Napisano 28 Grudnia 2013 Oto filmik mojej produkcji. http://www.youtube.com/watch?v=63-q_El3On4&feature=share Proszę żeby Admin podkleił temat lub złączył z jakimś odpowiednim o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #2 Napisano 28 Grudnia 2013 B5 ma 8 poduszek powietrznych...? na filmiku tak wspomniałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #3 Napisano 28 Grudnia 2013 mój ma 4-ry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #4 Napisano 28 Grudnia 2013 odrobine też pomieszałeś z oznaczeniami kolorów TDI - na to nie ma żadnej reguły, robili jak chcieli ale duży + za prace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #5 Napisano 28 Grudnia 2013 dla osoby która jest świeża w pasatach a chce sobie takiego sprawdzić to napewno da dużo do myślenia ale te koszty naprawy kompletnego sprzęgła troche nie naciągniete 2.5-3tyś...? a i tak na marginesie ładny paszczur zadbany brak tylko chromów do tego kolorku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #6 Napisano 28 Grudnia 2013 Fajny i pouczający film. Natomiast jeżeli chodzi o dydaktykę - chyba nie powinieneś wygłaszać skomplikowanych kwestii prowadząc autko na drodze publicznej :fajny te koszty naprawy kompletnego sprzęgła troche nie naciągniete 2.5-3tyś...? Pewnie razem z dwumasą :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #7 Napisano 28 Grudnia 2013 Nie będziemy powielać tematów wkleiłem link do twojego filmiku tutaj : http://forum.vw-passat.pl/threads/14021-Kupujemy-Passata-B5-na-co-zwrocic-uwage-jaka-wersje-wybrac?p=147292&viewfull=1#post147292 Jak znajdę chwilę to podczyszczę tamten temacik Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry_poznan Zgłoś #8 Napisano 28 Grudnia 2013 Fajny pomysł na stworzenie takiego filmu, realizacja jak na pracę jednoosobową też niczego sobie. Jednak: - 2500-3000 za wymianę sprzęgła z dwumasą i zwalenie skrzyni to dużo nawet na oryginalnych LUC czy SACHS. - świecącą kontrolka ABS czy AIRBAG to nie tragedia jeśli sie sprawdzi powód (rozliczony przewód pod fotelem czy przy czujniki ABS) - zawieszenie rzeczywiście drogie, ale czy bardzo awaryjne? Zależy od dbałości o nie. - wspomniałbym także o VAG-u w czasie zakupu. Jeśli sprzedający nie ma nic do ukrycia powinien sie zgodzić na przeskanowanie auta. - przydałoby sie kilka słów o wlepce w bagażniku która pozwoli zweryfikować słowa sprzedającego (temat HL). Nie odbieraj tego jako krytyki bo pomysł bardzo mi sie podoba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #9 Napisano 28 Grudnia 2013 (edytowane) No i kolega się pomylił w kilku kwestiach. Zapomniał wspomnieć że była jeszcze jednostka benzynowa 2,3 VR5 i 4,0 W8. Poza tym w B5 przed liftem też był napęd 4motion (torsen) a nie syncro (haldex). Syncro było w b4 o ile się nie mylę. A koszt oryginalnego wielowahacza w ASO to nie 1200pln tylko ponad 2000pln. Za 1200 to kupimy na allegro zamiennik np. Lemforder'a. Za 800 to będzie średniej klasy i jakości zamiennik. Z wyposażenia dodatkowego były również podgrzewane fotele. Ale kolega już na innym forum potrafił prawić takie lekkie herezje, choć do niego osobiście nic nie mam. Tylko nie wszystkie jego poglądy podzielam. Edytowane 28 Grudnia 2013 przez pietrek_g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzior2 Zgłoś #10 Napisano 28 Grudnia 2013 Koszt wymiany oryginalnego sprzęgła wraz z kołem dwumasowym to jak u mnie było na fakturze to 2200zł części+plus robocizna Dalej akurat moja wersja ma 8 poduszek. Było nawet 10. Zależy od konfiguracji. Nie wspominałem o jednostce 2.3 VR 5 bo rzadka w oferta. Nawet nie wspomniałem o 4.0 W8 bo to w wersji sportowej passata więc zdarzy się 1 na 100 osób która będzie chciała taki kupić. Przeważnie TDI 1200zł za zawieszenie Lemfordera. Przecież takie szło na pierwszy montaż więc w czy problem?? Zawieszenie awaryjne szczzególnie jak ktoś montuje chiński szmelc. (z resztą zapraszam na autocentrum) O fotelach podgrzewanych zapomniałem. Fakt Tak samo o chromowanych listwach w wersji highline - świecącą kontrolka ABS czy AIRBAG to nie tragedia jeśli sie sprawdzi powód (rozliczony przewód pod fotelem czy przy czujniki ABS) Jeżeli ktoś chce sprzedać samochód to chyba oczywiste że powinien wyeliminować takie usterki. Bo jak tego nie zrobi to na pewno po kupnie wyjdzie więcej drobiazgów. NIE będę wymieniał wszystkiego na co zwrócić uwagę bo znalazło by się więcej drobiazgów. W dodatku kręcone i montowane przeze mnie osobiście starym aparatem więc produkcja nisko budżetowa A jak komuś się nie chce szukać i czytać to sobie obejrzy filmik i go nakieruje na podstawowe sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #11 Napisano 28 Grudnia 2013 bandzior, pokaż mi znaczek lemfordera na wahaczach z ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzior2 Zgłoś #12 Napisano 28 Grudnia 2013 bandzior, pokaż mi znaczek lemfordera na wahaczach z ASO? Nie będę Ci pokazywał bo nie wiem gdzie są wybite Ale może ja popełniłem błąd. Na forum pisali że Lemforda szły na pierwszy montaż więc się tym sugerowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek9 Zgłoś #13 Napisano 28 Grudnia 2013 bandzior, pokaż mi znaczek lemfordera na wahaczach z ASO? niema znaczka ale jest numer który wszystko mówi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #14 Napisano 28 Grudnia 2013 (edytowane) A no i jeszcze kolega bandzior zapomniał wspomnieć o 3 trendach w wykończeniu wnętrza: comfortline (czarne plastiki), trendline (wykończenie a'la carbon) i highline (czyli te pseudo drewno). Radek z tego co wiem to dla ASO jest inny numer części niż dla części aftermarketowych. Pracuje przy produkcji części m.in. na pierwszy montaż do VW, AUDI, BMW, Mercedes i 75% marek samochodowych, które jeżdżą na tym globie. Wiec wiem ja się znakuje części OEE (pierwszy monta) i AM (części zamienne). Edytowane 28 Grudnia 2013 przez pietrek_g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek9 Zgłoś #15 Napisano 28 Grudnia 2013 A no i jeszcze kolega bandzior zapomniał wspomnieć o 3 trendach w wykończeniu wnętrza: comfortline (czarne plastiki), trendline (wykończenie a'la carbon) i highline (czyli te pseudo drewno). Radek z tego co wiem to dla ASO jest inny numer części niż dla części aftermarketowych. Pracuje przy produkcji części m.in. na pierwszy montaż do VW, AUDI, BMW, Mercedes i 75% marek samochodowych, które jeżdżą na tym globie. Wiec wiem ja się znakuje części OEE (pierwszy monta) i AM (części zamienne). Tak są to inne numery ale można z nich odczytać producenta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek921 Zgłoś #16 Napisano 28 Grudnia 2013 Poza tym w B5 przed liftem też był napęd 4motion (torsen) a nie syncro (haldex). Syncro było w b4 o ile się nie mylę. Syncro były też w pierwszych B5, dopiero pod koniec przedliftu były 4motion, i oba te napędy są oparte na systemie Torsen, Haldex był z tego co mi wiadomo w samochodach typu Golf IV - świecącą kontrolka ABS czy AIRBAG to nie tragedia jeśli sie sprawdzi powód (rozliczony przewód pod fotelem czy przy czujniki ABS)Jeżeli ktoś chce sprzedać samochód to chyba oczywiste że powinien wyeliminować takie usterki. Bo jak tego nie zrobi to na pewno po kupnie wyjdzie więcej drobiazgów. Niestety ale masz rację u mnie miał być tylko czujnik do wymiany a okazał się cały sterownik Ale z tym omijaniem z daleka przesada A końcowe podsumowanie mogłeś zostawić dla siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greggie Zgłoś #17 Napisano 28 Grudnia 2013 na tvn turbo powinni to puścić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #18 Napisano 28 Grudnia 2013 (edytowane) moja wersja ma 8 poduszek. Było nawet 10. było max 6 poduszek, czyli 2 czołowe, dwie boczne i dwie kurtyny, nie sugeruj się ilością napisów air bag ogólnie to widać że mowa w języku polskim to dla ciebie spore wyzwanie wiedza nie do końca poukładana, trochę bajki, trochę niedociągnięcia... ja osobiście czegoś takiego do netu bym nie wstawił moim zdaniem zasługujesz na 3+ Edytowane 28 Grudnia 2013 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #19 Napisano 28 Grudnia 2013 dla osoby która jest świeża w pasatach a chce sobie takiego sprawdzić to napewno da dużo do myślenia ale te koszty naprawy kompletnego sprzęgła troche nie naciągniete 2.5-3tyś...? a i tak na marginesie ładny paszczur zadbany brak tylko chromów do tego kolorku No obawiam sie ze komplet sprzegla z 2masa to koszt okolo 1800-2400 w zaleznosci od firmy za same czesci. Do tego robocizna od 350 do 700 w zaleznosci od miasta i warsztatu a w niektorych aso to i 1200 za robocizne potrafia krzyknac za to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzior2 Zgłoś #20 Napisano 28 Grudnia 2013 (edytowane) było max 6 poduszek, czyli 2 czołowe, dwie boczne i dwie kurtyny, nie sugeruj się ilością napisów air bag ogólnie to widać że mowa w języku polskim to dla ciebie spore wyzwanie wiedza nie do końca poukładana, trochę bajki, trochę niedociągnięcia... ja osobiście czegoś takiego do netu bym nie wstawił moim zdaniem zasługujesz na 3+ Po pierwsze, kurtyny kurtynami. Pisze air bag to czy się chce czy nie chce jest tam zapalnik wraz z poduszką która wypełnia się gazem po kolizji. Więc ja mam kierownica, pasażer, 2x słupki A, 2xsłupki B i 2xFotele. W jeszcze bogatszych wersjach było jeszcze o 2 poduszki więcej. Nie wiem gdzie ale było. Co do polskiego wyzwanie wyzwaniem. Spróbuj wymyślać sobie coś na poczekaniu, w dodatku prowadząc auto w ruchu, mając kiepski sprzęt do nagrywania dźwięku jak i obrazu i w dodatku sprzęt do montowania filmików z okresu przedtopowego to podyskutujemy Do netu byś nie wstawił bo masz niską samoocenę widocznie.Ja mam wysoką. Mnie to wali co inni mówią tylko nie lubie jak ktoś mówi głupoty nie wiedząc co mówi Edytowane 28 Grudnia 2013 przez bandzior2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach