Skocz do zawartości
mucha_177

2.0tdi kopci nowe pompowtryski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

B6 2.0TDI 140km 8V BKP bez DPF

 

Auto miało wymieniane z 2 miesiące temu pompowtryski na akcji serwisowej w ASO. Od jakichś 2 tygodni zaczęło kopcić przy standardowej dynamicznej jeździe - 1800obrotów +. Tydzień temu wymieniłem olej i wszystkie filtry - bez zmian. Od czego mam zacząć by cokolwiek zdiagnozować? Chmura jest jakaś taka szara siwa. Auto nie ma utraty mocy tylko puszcza kleksy:/

 

 

podobnych tematów, a jednak zupełnie innych na forum jest multum. Jeśli moderator się zdenerwuje to z góry Przepraszam!:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

B6 2.0TDI 140km 8V BKP bez DPF

 

Auto miało wymieniane z 2 miesiące temu pompowtryski na akcji serwisowej w ASO. Od jakichś 2 tygodni zaczęło kopcić przy standardowej dynamicznej jeździe - 1800obrotów +. Tydzień temu wymieniłem olej i wszystkie filtry - bez zmian. Od czego mam zacząć by cokolwiek zdiagnozować? Chmura jest jakaś taka szara siwa. Auto nie ma utraty mocy tylko puszcza kleksy:/

 

 

podobnych tematów, a jednak zupełnie innych na forum jest multum. Jeśli moderator się zdenerwuje to z góry Przepraszam!:)

 

No właśnie, tematów jest mnóstwo bo i przyczyn może być mnóstwo. Stawiałbym na źle ustawione wtryski jeżeli poprzednio było ok. Przy okazji BKP to 16V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko, że miesiac dobrze było :/ znasz kogoś w wawie kto ogarnia takie tematy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

B6 2.0TDI 140km 8V BKP bez DPF

 

Auto miało wymieniane z 2 miesiące temu pompowtryski na akcji serwisowej w ASO. Od jakichś 2 tygodni zaczęło kopcić przy standardowej dynamicznej jeździe - 1800obrotów +. Tydzień temu wymieniłem olej i wszystkie filtry - bez zmian. Od czego mam zacząć by cokolwiek zdiagnozować? Chmura jest jakaś taka szara siwa. Auto nie ma utraty mocy tylko puszcza kleksy:/

 

 

podobnych tematów, a jednak zupełnie innych na forum jest multum. Jeśli moderator się zdenerwuje to z góry Przepraszam!:)

Ja również jestem po akcji wymiany pompek i mam ten sam problem. Zgłosiłem się do serwisu, który je zakładał a dokładnie do Wajdemajera w Piasecznie. Sprawdzili pompki podobno O.K. Przejechałem na nowych ponad 7 tyś. km. i nadal kopci. Serwis twierdzi, że to normalne zjawisko na nowych pompkach. Jakiś czas temu za kolegę pojechałem jego B6 na akcję serwisową do Chylińskich także na wymianę pompek. U niego też kopci po wymianie. W rozmowie telefonicznej również dostał taką samą odpowiedź jak ja. Pod koniec roku pojadę do serwisu jeszcze raz jak nie przestanie kopcić.

Edytowane przez 77Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w jeździe nie rpzeszkadza dymek tylko jak to wygląda.. auto nei jest jakimś starym szrotem a kopci gorzej niż golf II :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w jeździe nie rpzeszkadza dymek tylko jak to wygląda.. auto nei jest jakimś starym szrotem a kopci gorzej niż golf II :/

Takie samo mam odczucie. Odmę też sprawdzałem i jest czysta. Mój dymi jak trabant nawet na biegu jałowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak ze spalaniem po wymianie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupilem auto zaraz po wymianie. zostalo sprowadzone i zmienione na wstepie wtryski. Mamy jeszcze jednego identycznego i tam spalanei troche niższe jest o ok ~1-1.5 litra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejście do tematu nr2.

 

Byłem w ASO na Grochowskiej na sprawdzeniu wtrysków. Auto było na warsztacie prawie 3h, robili jakieś jazdy próbne itd. Werdykt: wtryski ok, turbo siada. Wymiana z materiałem 6 tyś więc podziękowałem ładnie. Przejrzałem forum i zadzwoniłem do jednego z polecanych warszawskich zakładów od turbo. Po długiej rozmowie z tą firmą Pan stwierdził, że na 90% turbo jest ok a problem leży gdzieś w układzie wtryskowym. Od wymiany oleju zrobiłem ponad 2 tyś, nie ubyło go ani trochę. Auto kopci na siwo nawet w takich sytuacjach jak 3 bieg 1300 obrotow lekkie przyciśnięcie gazu by wyprzedzić i siwa chmura. Specjalista z zakładu zajmującego się turbo wspomniał o jakichś gumkach pod wtryskami. Za tydzień zamierzam oddać auto na poszukiwanie usterki. Jaki koszt jest wymiany tych uszczelek? macie jakieś sugestie co mogłoby to być jeszcze?

 

 

Wiem, że to temat rzeka...

 

Objawy:

kopci na siwo nawet przy obrotach rzędu 1200-1300

chyba pali ponad miarę średnie 7,5l-8l/100km (z uwagi na chmury za autem jeżdżę jak emeryt)

oleju nie bierze

czarna chmurę auto puści dopiero jak przeciągnę powyżej 3500 (jak to diesel)

dawki wtrysków są ok

 

za wypowiedzi mądrych głów dzięki z góry :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podejście do tematu nr2.

 

Byłem w ASO na Grochowskiej na sprawdzeniu wtrysków. Auto było na warsztacie prawie 3h, robili jakieś jazdy próbne itd. Werdykt: wtryski ok, turbo siada. Wymiana z materiałem 6 tyś więc podziękowałem ładnie. Przejrzałem forum i zadzwoniłem do jednego z polecanych warszawskich zakładów od turbo. Po długiej rozmowie z tą firmą Pan stwierdził, że na 90% turbo jest ok a problem leży gdzieś w układzie wtryskowym. Od wymiany oleju zrobiłem ponad 2 tyś, nie ubyło go ani trochę. Auto kopci na siwo nawet w takich sytuacjach jak 3 bieg 1300 obrotow lekkie przyciśnięcie gazu by wyprzedzić i siwa chmura. Specjalista z zakładu zajmującego się turbo wspomniał o jakichś gumkach pod wtryskami. Za tydzień zamierzam oddać auto na poszukiwanie usterki. Jaki koszt jest wymiany tych uszczelek? macie jakieś sugestie co mogłoby to być jeszcze?

 

 

Wiem, że to temat rzeka...

 

Objawy:

kopci na siwo nawet przy obrotach rzędu 1200-1300

chyba pali ponad miarę średnie 7,5l-8l/100km (z uwagi na chmury za autem jeżdżę jak emeryt)

oleju nie bierze

czarna chmurę auto puści dopiero jak przeciągnę powyżej 3500 (jak to diesel)

dawki wtrysków są ok

 

za wypowiedzi mądrych głów dzięki z góry :)

 

 

Witam! Mam pytanie-czy te spaliny dym ma ostry zracy zapach.Jezeli tak,to jest oznaka ze do cylindrów podawana jest zbyt duza dawka paliwa. Proponuje podpiac kompa i sprawdzic dawki poszczególnych pompowtrysków. I co najwazniejsze "reklamowac" usluge w ASO gdzie byly wymieniane,podajac duze zuzycie i mocne zadymienie po wymianie,jako pryczyne reklamacji!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie byłem z tym na reklamacji w ASO wczoraj. dawki podobno są ok. Czy dym ma ostry zapach szczerze to nie wiem ale postaram sie sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam ten sam problem. Tyle że u mnie po wymianie wtrysków przy rozruchu silnika zimnego też puszcza dymka koloru siwo-czarnego. Byłem w ASO żeby sprawdzili wtryski. Powiedzieli że wszystko jest ok. A dymi dalej zarówno przy odpalaniu jak i przy mocniejszym wciśnięciu gazu. Jeśli ktoś rozwiązał ten problem to piszcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie kopci na bialo i czuć ropę. Poprzedni właściciel twierdzi, że zaczęło dymić po usunięciu DPF a nie po wymianie pompowtrysków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I u mnie po usunięciu DPF-a kopci - i chyba nic nie da się z tym zrobić :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest nas co najmniej dwóch z takim motorkiem :cool z takimi problemami bez DPF, mam jeszcze pewną teorię do sprawdzenia- być może to zły program został wgrany przez magika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest kopcenie po usunięciu DPF.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I u mnie po usunięciu DPF-a kopci - i chyba nic nie da się z tym zrobić
To jest nas co najmniej dwóch z takim motorkiem z takimi problemami bez DPF,
U mnie też jest kopcenie po usunięciu DPF.

 

:wmorde usunęliście DPF więc nic dziwnego czarne bąki nie mają się gdzie zatrzymać , więc wylatują dwururką ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:wmorde usunęliście DPF więc nic dziwnego czarne bąki nie mają się gdzie zatrzymać , więc wylatują dwururką ;)

Czarne bym przebolał, ale nie białe z aromatem ropy:[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam tez latam bez dpf i lekko kopci śmierdzi ale dawki pompek ok bylem w aso i twierdzą ze w normie.

magik sprawdzal turbo i twierdzi ze do regeneracji za ok 10tyś do 15tyś

kopci przy odpaleniu na zimno i przy ostrym gazie powyzej 4000obrotow (bąk) czarny.

wkurza mnie ten ostry zapach spalin ale u mnie to chyba olej a

Edytowane przez bartex28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności