Kimo Zgłoś #1 Napisano 13 Sierpnia 2007 Misiąc temu wymieniałem tarcze i klocki przód plus płyn hamulcowy. Mechanik nalał tego płynu troszkę więcej - ponad znaczek max na zbiorniczku. Dzisiaj byłem wymienić klocki i tarcze tył i mam wrażenie, że poziom troszkę się podniósł... Czy tak może zostać czy lepiej odessać troszkę i jak to zrobić - przez zbiorniczek strzykawką np? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kichu0 Zgłoś #2 Napisano 13 Sierpnia 2007 Najlepiej wyciągnij troche płynu strzykawką do poziomu MAX bo jak rozgrzejesz hamulce to poziom płynu się podniesie,i może się wylać ze zbiorniczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3 Napisano 13 Sierpnia 2007 Dzisiaj byłem wymienić klocki i tarcze tył i mam wrażenie, że poziom troszkę się podniósł... Tłoczek wszedł w zacisk bo klocki i tarcze szersze a więc zmniejszyła się objętość układu hamulcowego co zaskutkowało podniesieniem się stanu w zbiorniczku Odessij płynu strzykawką i bedzie A tak OT dzisiaj wymieniałem płyn i mam "pod korek" jutro też odsysam a heble Panie takie że ho, ho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #4 Napisano 13 Sierpnia 2007 U mnie też hamuje aż miło - przód kpl ATE a na tył Textar. Nowe przewody hamulcowe, płyn i można śmigać w góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudi1983 Zgłoś #5 Napisano 18 Czerwca 2011 witam wszystkich.Ja piszę z takim małym problemem, po zakupie paska musiałem wymienić klocki z przodu, ponieważ były cienkie. Jak pamiętam przed wymianą pedał był twardy jednak po wymianie jest miękki i jeszcze co najważniejsze oczywiście odebrałem płyn ze zbiorniczka, ale jak zauważyłem po jakim czasie stan się podniósł, aż pod korek. Tak ze dwa razy. Po naciśnięciu pedału ze 3 razy staje się twardy i hamulce są słabe. Dlaczego podnosi się stan płynu w zbiorniczku???? pomóżcie:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #6 Napisano 18 Czerwca 2011 raczej sie nie rozmnozyl to nie silnik by plyn z chlodnicy poszedl do oleju raczej ci sie wydaje ze sie podniusl bo nie ma mozliwosci by tak sie stalo a to ze masz pedal mieki to juz problem zapowietrzonym hamulcem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rastaman Zgłoś #7 Napisano 18 Czerwca 2011 ę z takim małym problemem, po zakupie paska musiałem wymienić klocki z przodu, ponieważ były cienkie. Jak pamiętam przed wymianą pedał był twardy jednak po wymianie jest miękki i jeszcze co najważniejsz Zapowietrzony masz układ, i dopóki nie odpowietrzysz tak bedzie sie działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #8 Napisano 18 Czerwca 2011 obejzyj dokladnie zaciski i przewody hamulcowe czy nie ciekna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudi1983 Zgłoś #9 Napisano 19 Czerwca 2011 Płynu na pewno przybywa bo odsysałem ze zbiorniczka, wczoraj wymieniłem płyn i odpowietrzyłem, jak wróciłem do domu to znowu płynu było, aż po korek okaże się dziś jak zrobię więcej kilometrów czy znów urośnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudi1983 Zgłoś #10 Napisano 14 Września 2011 Dalej poszukuje odpowiedzi na temat tych hamulcami, już wymieniłem pompę(nowa), tłoczki i gumki, odpowietrzany z 8 razy, i zostało tylko serwo ale czy może powodować pedał jest za miękki???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #11 Napisano 14 Września 2011 Sprawdź pompę podciśnieniowa która wytwarza podciśnienie dla serwa a raczej jej króciec czy nie jest luźny podciśnienie może uciekać (typowe w Passacie) i też mogą być dziwne objawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielak79 Zgłoś #12 Napisano 12 Lutego 2012 Witam, Mam podobny problem, przybywa płynu w zbiorniczku, już kilkakrotnie wyciągałem płyn strzykawką bo było pod korek. Brak błędów, hamulce działają poprawnie nie wyczuwam zbyt miękkiego czy twardego pedału, wszystkie koła hamują, ABS działa. W połowie grudnia wymieniany był płyn i klocki tył. Gdzie tu przyczyny szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach