wojt-b3 Zgłoś #1 Napisano 11 Maja 2013 Witam, rok temu zmieniałem silnik z powodu klekotania panewek Jednak długo sie nie pocieszyłem poniewaz następny silnik tez sie konczy... ciśnienie oleju piszczy na wolnych obrotach, olej pali pół litra na ok 500km, na utrzymaniu wyzszych obrotów słychać tez klekot panewek. Pytanie- czy blok od silnika RP 90km pasuje do całej reszty z PFa? Mój plan jest taki żeby zmienić sam "dół" + generalny remont głowicy, zawory, uszczelniacze, wtryskiwacze itp. Pytam poniewaz mam taki blok z osprzetem i nie wiem czy szukać pfa. Nie wiem czy gra warta świeczki z tymi przekladkami ale juz mnie dobija przekladanie silników Co najlepiej radzicie zrobić?? cena juz nie gra roli moge wpakować nawet 2 tys. ale zebym wiedział, ze bedzie to chodziło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 11 Maja 2013 Pytanie- czy blok od silnika RP 90km pasuje do całej reszty z PFa? Wg katalogu elringa wszystkie 1,8 miały tą samą uszczelkę pod głowicą, więc musi pasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #3 Napisano 11 Maja 2013 Blok pasuje ale tłoki i wał są inne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #4 Napisano 12 Maja 2013 Jak chcesz przeznaczyć tyle pieniędzy, pokusiłbym się o zrobienie obecnego silnika-jest to droższa opcja ale wiesz czym jedziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #5 Napisano 12 Maja 2013 A ja bym ABF a wsadził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #6 Napisano 12 Maja 2013 A ja bym ABF a wsadził i pewnie już niedługo to nastąpi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zjawa Zgłoś #7 Napisano 16 Maja 2013 Witam , dół z RP pasuje do PF , różnica jest tylko tak że PF ma natrysk oleju na denka tłoków a RP nie . Przechodziłem taką przekładkę u siebie, tylko że ja zakładałem głowice i osprzęt z PF do bloku RP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 16 Maja 2013 PF ma natrysk oleju na denka tłoków Tego nie wiedziałem myślałem że tylko kr/9a/abf mają natrysk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #9 Napisano 17 Maja 2013 dół z RP pasuje do PF , różnica jest tylko tak że PF ma natrysk oleju na denka tłoków a RP nie To że pasuje to wiadomo, ale PF/PB ma większy stopień sprężania, czyli mniejsze podcięcie w tłokach, a wał korbowy ma cięższe przeciwwagi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojt-b3 Zgłoś #10 Napisano 18 Maja 2013 To że pasuje to wiadomo, ale PF/PB ma większy stopień sprężania, czyli mniejsze podcięcie w tłokach, a wał korbowy ma cięższe przeciwwagi czyli lepiej nie ryzykować w mieszaniem PFa z RPkiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach