Skocz do zawartości
Gość Lisekk

Dziwne spostrzeżenie serwisu na temat klimatyzacji.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Lisekk

Hej

 

Byłem dzisiaj w serwisie VW w Limeryku w Irlandi bo moja klimatyzacja poprostu nie działa. Dostałem odpowiedz taką że do wymiany jest chłodnica na przednim panelu. Czy to możliwe?? Bo ona się włancza na 5 sekund i wyłancza i tak w kółko ale nie chłodzi ani troszeczke. Reszta wedlug nich jest sprawna.

Naprawa bedzie kosztować 350euro chłodnica, 130 euro nabicie gazu, 240euro robocizna i 120 euro VAT, czyli 850 euro za całość!!!!! Czy naprawde jest to mozliwe?? a może to coś innego, jakiś czujnik albo coś?? Kto ma Vaga w irlandi bo cieżko mi w to uwierzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość blinek23

witam! ja podłącze się pod temat dotyczący klimy. Mianowicie jak włącze klime to zaczyna coś piszczeć ale nie pasek. Czy może to być jakieś łożysko?? jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o rade. Pasek mam nowy więc przy wymianie rozrządu od razy go zmienię i chce żeby wyeliminować to piszczenie za jednym zamachem. Pozdrawiam z góry thx.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam! ja podłącze się pod temat dotyczący klimy. Mianowicie jak włącze klime to zaczyna coś piszczeć ale nie pasek. Czy może to być jakieś łożysko?? jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o rade. Pasek mam nowy więc przy wymianie rozrządu od razy go zmienię i chce żeby wyeliminować to piszczenie za jednym zamachem. Pozdrawiam z góry thx.

 

Moze to byc napinacz paska klimatyzacji, jak lozysko to jedynie w kompresorze a to najlepiej polaczyc z wymiana kompreora jak padnie.

 

Co do problemy z wylaczaniem sie klimatyzacji od kolegi nr1. to ja podejzewam dysze rozprezna ( tak zwana kryze ) jak ona sie przytka to powstaje za duze cisnienie i sprezarka wylacza sie by nie rozerwac ukladu. Znajduje sie ona pod akumulatorem w rurce, koszt nowej 12 funtów, wymiana 20 minut, lecz trzeba jechac gaczynnik gdzies sciagnac i zeby potem na nowo nabili.

 

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Moze to byc napinacz paska klimatyzacji, jak lozysko to jedynie w kompresorze a to najlepiej polaczyc z wymiana kompreora jak padnie.

Powodzenia

 

 

Łożysko na kompresorze jest wymienne i kosztuje ze 45zł więc nie warto czekać na cały kompresor tylko zmienić łozysko i po temacie.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze to byc napinacz paska klimatyzacji, jak lozysko to jedynie w kompresorze a to najlepiej polaczyc z wymiana kompreora jak padnie.

Powodzenia

 

 

Łożysko na kompresorze jest wymienne i kosztuje ze 45zł więc nie warto czekać na cały kompresor tylko zmienić łozysko i po temacie.

 

HHA

 

to nie wiedzialem. Ale jak tak mowisz to tak musi byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lisekk,chlodnica klimy w polsce ,uzywka 250zl wymiana to jakies 20 min ,nawet dla takiego laika jak ja w dziedzinie mechaniki pojadowej, a tak nawiasem mowiac to oni tam maja ceny :przestraszony::vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lexwon

Witam, będąc ostatnio w Polsce naprawiłem klime za 650 zł. Do regeneracji był wąż wysokiego ciśnienia i wymieniony filtr osuszacza + nabicie. Ceny jakie pisze kolega w 1 poście są kosmiczne :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wzt29wp.pl

Podłączę się do tematu i zgadzam się z kolegą co do pierszego opisu problemu

 

Co do problemy z wylaczaniem sie klimatyzacji od kolegi nr1. to ja podejzewam dysze rozprezna ( tak zwana kryze ) jak ona sie przytka to powstaje za duze cisnienie i sprezarka wylacza sie by nie rozerwac ukladu. Znajduje sie ona pod akumulatorem w rurce.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłączę się do tematu i zgadzam się z kolegą co do pierszego opisu problemu

 

Co do problemy z wylaczaniem sie klimatyzacji od kolegi nr1. to ja podejzewam dysze rozprezna ( tak zwana kryze ) jak ona sie przytka to powstaje za duze cisnienie i sprezarka wylacza sie by nie rozerwac ukladu. Znajduje sie ona pod akumulatorem w rurce.

Pozdrawiam

 

Jakis zart ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podjedzcie do serwisu niech odessą freon i jeszcze raz napełnią zawór rozprężny zaoleił się napewno pomoże jeżeli po wyłączeniu silnika długo (ok30sek) słychać syk to jest to i ponadto układ pracujący na wysokim cisnieniu jest mniej wydajny w ostaczeczności wyłączy czujnik cisnienia na skraplaczu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności