Skocz do zawartości
kr1985

Silnik Adr i brak czujnika położenia wałka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Znajomy ma passata b5 z 97 roku z islnikiem 1,8 bez turbo.

 

Po podlaczeniu do komputera pojawia sie błąd z czujnikiem wałka.

 

Problem jest taki ze w miejscu gdzie ten czujnik powinien byc czyli w okolicach tyłu pokrywy zaworów nie ma nic tylko lużno wisząca wtyczka.

 

Czytaliśmy gdzieś ze w Audi silniki ADR nie mialy tego czujnika wiec przypuszczamy ze silnik byl zmieniany.

 

Pytanie brzmi co teraz z tym problemem zrobic?

 

Czy kupić ten czujnik i go tam zamontowac bo niby jest to możliwe czy zmienic komputer na taki z audii?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik z tyłu silnika ? Z tego co wiem to czujnik położenia wałka tzn czujnik halla jest z przodu silnika i jest na 1 wałku tzn na tym bez paska rozrządu. Mam ADR-a i mam ten czujnik, a z tyłu silnika to jest czujnik temperatury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tam z tyłu pokrywy zaworów jest napinasz łańcucha rozrządu, skoro nie ma gdzie wsadzić tej wtyczki to może ktoś wstawił napinacz hydrauliczny a nie hydrauliczno-eletryczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A tam z tyłu pokrywy zaworów jest napinasz łańcucha rozrządu, skoro nie ma gdzie wsadzić tej wtyczki to może ktoś wstawił napinacz hydrauliczny a nie hydrauliczno-eletryczny.

 

dzownilem do kolegi i jest dokladnei tak jak tutaj napisales.

 

I teraz zalozenie hydrauliczno elektrycznego to nie jest zaden problem i powinno byc wtedy juz ok?

 

Bo narazie to silnik wali blędami w zwiazku z tym napinaczem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzownilem do kolegi i jest dokladnei tak jak tutaj napisales.

 

I teraz zalozenie hydrauliczno elektrycznego to nie jest zaden problem i powinno byc wtedy juz ok?

 

Bo narazie to silnik wali blędami w zwiazku z tym napinaczem

 

Moim zdaniem będzie ok, po warunkiem:

1. Ciśnienie oleju poprawne.

2. Kabel ecu - napinacz jest ok.

3. Same ecu sprawne (wątpię żeby nie).

 

Proponuję zbadać kabel i sprawdzić ciśnienie oleju najpierw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kabelki sa sprawne bo sprawdzałem komputer tez jest ok musze tylko z kolega cisnienie oleju sprawdzic jak tez bedzie ok to po wymianie powinno wszystko działac tak jak powinno zgadza sie? a jest jakis inny sposob montowania go niz takiego normalnego? czy roznia sie tylko wtyczka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kabelki sa sprawne bo sprawdzałem komputer tez jest ok musze tylko z kolega cisnienie oleju sprawdzic jak tez bedzie ok to po wymianie powinno wszystko działac tak jak powinno zgadza sie? a jest jakis inny sposob montowania go niz takiego normalnego? czy roznia sie tylko wtyczka?

 

z tego co widziałem, to różnią się tylko wypustką cylindryczną z osadzoną na końcu wtyczką.

sprawdź dokładnie czy ktoś tam nie wsadził innej głowicy, bo może były różnice i do tej głowicy nie zamontujesz napinacza z elektryką,

cholera wie....

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/12938-Cichy-klekot

tu jest ładnie opisane co i jak

Edytowane przez @BERGER@

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności