Skocz do zawartości
Lukasz_150286

Pasek rozrządu chodzi na brzegach kół zębatych.

Rekomendowane odpowiedzi

iiWitam

Passat b6 2.0tdi 140KM BMP. Wziąłem się za wymianę rozrządu (pasek, rolka, napinacz, pompa wody). Praca przy wymianie układała się dobrze do momentu kiedy po założeniu postanowiłem trochę pokręcić silnikiem, aby zobaczyć czy pasek się dobrze układa - no i niestety nie układa się dobrze bo "ucieka" za bardzo w stronę silnika i chodzi prawie że na rantach kół zębatych. Próbowałem już wstawiać z powrotem starą pompę wody, potem rolkę, potem napinacz no i niestety cały czas ma tendencję do uciekania. Dodam, że "stary rozrząd" układał się na kołach idealnie. Czy ktoś może spotkał się z takim problemem? Jakieś pomysły? z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Edytowane przez Lukasz_150286

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa lub napinać nie ma idealnej osi, stąd masz tendencje do "uciekania" paska. Jakiej firmy rozrząd montujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pasek conti, reszta ruville. Z tym ze na rolce jest napisane "INA", na napinaczu to samo co na oryginalnym. Sprawdze jeszcze szpilki, bo podobno tez moga byc winne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
iiWitam

Passat b6 2.0tdi 140KM BMP. Wziąłem się za wymianę rozrządu (pasek, rolka, napinacz, pompa wody). Praca przy wymianie układała się dobrze do momentu kiedy po założeniu postanowiłem trochę pokręcić silnikiem, aby zobaczyć czy pasek się dobrze układa - no i niestety nie układa się dobrze bo "ucieka" za bardzo w stronę silnika i chodzi prawie że na rantach kół zębatych. Próbowałem już wstawiać z powrotem starą pompę wody, potem rolkę, potem napinacz no i niestety cały czas ma tendencję do uciekania. Dodam, że "stary rozrząd" układał się na kołach idealnie. Czy ktoś może spotkał się z takim problemem? Jakieś pomysły? z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

kolego nie przejmuj się tym przecież to normalne że pasek nie zawsze chodzi idealnie na środku tylko po bokach kół, ważne że nie wychodzi poza koła. Poskładaj wszystko i śmiało możesz jeździć i po jakimś czasie ściągnij górną osłonę i sprawdź jak się ułożył, przecież to jest wszystko nowe i musi się dopasować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"ucieka" za bardzo w stronę silnika i chodzi prawie że na rantach kół zębatych
kolego nie przejmuj się tym przecież to normalne że pasek nie zawsze chodzi idealnie na środku tylko po bokach kół

Ja tam bym się przejmował, jak by mi pasek rozrządu po rantach kół chodził...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności