Skocz do zawartości
irift

Nie odpala, dziwne dźwięki z przekaźnika i pompy paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Problemik pojawił się dzisiaj...

Pojechałem do innego miasteczka odcinek ok 50 km, auto jechało bardzo dobrze i nic się nie działo, podjechałem pod pewien budynek, załatwiłem swoje sprawy po czym wróciłem odpaliłem samochód, pochodził może minute i nagle obroty zaczeły delikatnie rosnąć do ok 2 tys i delikatnie spadać do ~400-500 po czym auto zgasło.

I teraz przekreciłem kluczyk, włączyłem zapłon i w tym momencie zaczął cykać już cały czas przekaźnik od pompy i zaczęła stukać ( prawdopodobnie ) pompa paliwa, po podniesieniu maski słychać dziwny syk i zauważalne drgania gumowego węża który idzie od chyba baku ( tzn napewno w tamta strone gdzie odpowietrzenie baku ) do listwy wtryskowej tak jakby próbowało coś pompować... Oczywiście auto nie odpaliło już, paliwo mam co prawda nie dużo ale jest.

Reasumując stuka przekaźnik i pompa paliwa.

Udało mi się podmienić przekaźnik na inny bo stało sie to dosłownie koło szrotu i miły Pan dał mi na sprawdzenie po podmianie to samo, przekaźnik dalej stuka.

Dodam że po włączeniu zapłonu poszedłem na tył żeby się schylić pod auto i słychać niby tą pompe i takie jakby syk lub coś w stylu zasysania.

Jakieś sugestie? Pompa kaput?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt? nic? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie błędy pokazał vag:

10 Faults Found:

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

26-10 - Output Open - Intermittent

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

26-10 - Output Open - Intermittent

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

26-10 - Output Open - Intermittent

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

26-10 - Output Open - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01259 - Fuel Pump Relay (J17)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00543 - Maximum Engine Speed Exceeded -- Engine Warranty VOID! ;-)

35-10 - - - Intermittent

17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached

P1565 - 35-10 - - - Intermittent

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-10 - - - Intermittent

 

Wydaję mi się że niektóre błędy są ze sobą powiązane... Dodam że aby połączyć się w vagu z silnikiem musiałem wyciągnąć przekaźnik od pompy paliwa bo inaczej nie łączyło ze sterownikiem.

Są błędy z przepustnicy, wogóle dziwnie się zachowuje jak włącze zapłon poz. I, nie dość że cyka przekaźnik i pompa ( włącza i wyłącza ) to do tego słychać coś w mechanizmie przepustnicy i linka lekko sama się rusza wraz z tym do czego jest przymocowana przy przepustnicy co jest dziwne. Nie wiem czy to możliwe żeby nagle tyle rzeczy poszło się je@#@! Chodził, zgasł i kaput ^__^

Aha wyciągnąłem przekaźnik i dałem na krótko (30+87) zapłon i pompka normalnie pompowała ale dalej palić nie chce....

Być może coś z elektrykom ale to już wyższa szkoła jazdy :P

Jakieś pomysły co dalej ?

Edytowane przez irift

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwonił do mnie mechanior i mówił ze auto normalnie odpaliło, powiedział że podłączył kompa pokasował błędy i odpalił.

Dziwne bo przed zaciągnieciem go na warsztat robiłem to samo i odpalić nie chciał.

Mechanik powiedział mi że posprawdzał masy itd i że jest, sprawdził kompa i wilgoci nie było żadnej, zaznaczył jedynie że jakaś pokiereszowana kaseta kompa jest ale rozebrał go i nic niepokojącego nie zauważył, powiedział że takie cuda mogą być winą komputera.

Spisał mi numery i teraz nie wiem czy szukać już innego bo boje się żeby znowu mi gdzieś nie stanął i nie naraził mnie na nie potrzebne koszta?...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jest grane? Odpaliłem samochód, przejechałem może 500m i zdechł . Nie odpala , rozrusznik kręci i nic. Sprawdziłem, bezpieczniki i brak jest napięcia na bezpieczniku 28 ( Pompa paliwa) oraz 32 ( sterowanie silnikiem) , gdzie szukać usterki?, stacyjka , komputer ...

Samochód to passat b5 r99 silnik 1.8 APT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności