Skocz do zawartości
Gość PITOS

Czy ty normalna cena za sprawdzenie glowicy ? 500zl

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PITOS

Witam wszystkich zainteresowanych :)

mam następujący problem a mianowicie doladnie 4 dni temu wymienilem chlodnice w moim pasku na nowa z 5letnia gwarancja zalana plynem bezobslugwym z 5 latnia gwarancja zaplacilem za to 800zl :kwasny: wydaje mi sie duzu za duzo no ale chcialem zeby bylu zrobione jak trzeba po kilku dniach strzelil mi waz i caly plyn sie wylal podczas jazdy i temperatuta wzrosla do 120stopni :zalamany: dziwne bardzo bo zadna kontrolka mnie nie poinformowala o braku plynu ani o zbyt duzej temperaturze . Po 2 dnich z ciekawosci zajrzalem do zbiorniczka wyruwnawczego i w srodku zamiast plynu byl olej z silnika a wiec wydaje mi sie ze uszczelke pod glowica zalatwilem ta temperature bylem u mechanika i koles poweidzil mi ze to mi zrobi ale za sprawdzenie glowicy czy jest dobra wezmie 500zl ?????????????????? i czy teraz moze mnie kots osciecic czem sprawdzenie glowicy jest takie drogie i jak on to sprawdza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli uciekl ci plyn z chlodnicy - to skad czujnik mial pobrac info?

powietrze w werzu nienagrzeje sie do 120st - to sie czesto zdarza jak zleci plyn, nie ma temperatury na silniku a silnik sie zatarł.

a sprawdzenie - chyba troche duzo - to sie bada pod cisnieniem.

moze odrazu z naprawa ci powiedzial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość PITOS

Dzieki za info silnik sie nie zatarl mialem ta temperature moze przez max 5 min na takim silniku zrobilem jeszcze`800 km na bagnecie nie ma sladu wody a i plyny chlodzacegho tez nie musialem dolewac bo w nomie sie miesci no ale fakt w zbiorniczky jest czarny olej :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne jest to, że kontrolka ci się nie zaświeciła, skoro płyn uciekł.

No a jeśli masz olej w zbiorniczku płynu chłodniczego, to tak jak sądzisz - uszczelka pod głowicą puściła, pod wpływem nadmiernej temperatury. Co do ceny uslugi, to trochę sporo. A jedyny sposób sprawdzenia głowicy, to znam tylko taki, że musi ją zdemontować i dać do "planowania".

A tutaj trochę o ->Olej w zbiorniczku wyrownawczym <-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość edomek

za zrobienie całej głowicy z zaworami, cały komplet z gwarancja to koszt okolo 2 tys za 1,8 t w czwie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich zainteresowanych :)

mam następujący problem a mianowicie doladnie 4 dni temu wymienilem chlodnice w moim pasku na nowa z 5letnia gwarancja zalana plynem bezobslugwym z 5 latnia gwarancja zaplacilem za to 800zl :kwasny: wydaje mi sie duzu za duzo no ale chcialem zeby bylu zrobione jak trzeba po kilku dniach strzelil mi waz i caly plyn sie wylal podczas jazdy i temperatuta wzrosla do 120stopni :zalamany: dziwne bardzo bo zadna kontrolka mnie nie poinformowala o braku plynu ani o zbyt duzej temperaturze . Po 2 dnich z ciekawosci zajrzalem do zbiorniczka wyruwnawczego i w srodku zamiast plynu byl olej z silnika a wiec wydaje mi sie ze uszczelke pod glowica zalatwilem ta temperature bylem u mechanika i koles poweidzil mi ze to mi zrobi ale za sprawdzenie glowicy czy jest dobra wezmie 500zl ?????????????????? i czy teraz moze mnie kots osciecic czem sprawdzenie glowicy jest takie drogie i jak on to sprawdza ?

 

@PITOS uwazam ze troche sporo za sprawdzenie glowicy ale to zalezy jaki jest lokalny rynek takie sa ceny ;) ... zadzwon pod 605 253 855 p. Marcin O. tam otrzymasz rzetelna informacje nawet jezeli bedziesz musial glowice wyslac przesylka ... bedziesz mial taniej niz u tego mechanika ... za planowanie , sprawdzenie szczelnosci (proba cisnieniowa) , wymiane uszczelnien na zaworach oraz dotarcie gniazd zaworow zaplacilem 230zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moze mnie kots osciecic czem sprawdzenie glowicy jest takie drogie i jak on to sprawdza ?

Ja rozumiem, że jesteś w nerwach, bo auto nawala, ale rada na przyszłość - pisz po polsku - ułatwisz innym zrozumienie Twojego problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość PITOS

Dzieki za odpowiedzi :) okazalo sie ze mam glowice wyzarta :(( kupilem inna uzywke glowice moj mechanik mi splanowal u znajomego w warsztacie nowe szpilki i takie tam skrecil wszystko spowrotem ale nie wyczyscil mi chlodnicy i ten olij mialem usunac sam z tej chlodnicy a wiec kupilem specialny preparat do czyszczenia ukladu chlodzacego zrobielm wszystko wedlyg instrukcji wylalem cala wode z clodnicy i napelnilem od nowa pojezdzilem 2 dni i odkrecam zakretke od zbiorniczka wyrownawczego a tam znowu olej sie pojawia :((( pojechalem z tym do mechanika a on mi na to ze to sa reszcztki i ze olej jawsze bedzie wyplywal na wieszch w najwyzszym miescu czyli wlansie tam . Hmmmmm ok poweiedzialem sobie jeszcze troche dam mu czasu moze faktycznie no za jakis czas patrze i znowu to wziolem srubki 3 odkreciloem wypiolem kabelek od czujnika stanu plynu tez wypiolem i 2 czarne gumowe przewody wyjalem zbiuorniczek i wymylem go kercherem zajebiscie czysty byl i na banjk w nimm nic nie bylo zalorzylem wszystko zpowrotem nalalem wody pienie ladnie wszystko za 2 ni otwieram maske i spowrotem olej i powturzylem ta czynnosc jeszcze 2 razy i za karzdym razem to samo a niebieska pokrywka od zbiorniczka jak ja odkrecam to zawsze jest jakis dziwny bialy nalot pod nia :(((

:padam: POMOCY W PIATEK MAM URLOP I DLUGA DROGE DO PRZEBYCIA ;]]]]]]]] :mur::mur::padam::padam: (moj mechanik mowi ze na bank wszystko jest dobrze zrobione z jego strony)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v
...wylalem cala wode z clodnicy i napelnilem

 

Odpowietrzales uklad czy odrazu byl gotowy do uzytku? Ile wchodzi plynu/wody?

 

wziolem srubki 3 odkreciloem wypiolem kabelek od czujnika stanu plynu tez wypiolem i 2 czarne gumowe przewody wyjalem zbiuorniczek i wymylem go kercherem zajebiscie czysty byl i na banjk w nimm nic nie bylo zalorzylem wszystko zpowrotem nalalem wody pienie ladnie wszystko za 2 ni otwieram maske i spowrotem olej i powturzylem ta czynnosc jeszcze 2 razy i za karzdym razem to samo a niebieska pokrywka od zbiorniczka jak ja odkrecam to zawsze jest jakis dziwny bialy nalot pod nia

 

Ostatnio padla mi chlodnica oleju i mialem podobny problem. Trzy razy juz zlewalem wode z samego zbiorniczka wyrownawczego i nadal mam maz pod korkiem. Jesli nie ubywa oleju to mechanik ma chyba racje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności