macieks-c Zgłoś #1 Napisano 11 Stycznia 2013 Witajcie, dzisiaj jak to zwykle bywa rano schodzę do samochodu, otwiera mi się normalnie z pilota wszystko hula, po przekręceniu kluczyka licznik dzienny mi się zzerował, podobnie jak zegarek. Oświetlenie w kabinie przestało działać. Zajechałem pod firmę i znowu to samo po przekręceniu kluczyka, znowu zzerowały się kilometry i zegarek. Nie miałem czasu, więc chcą szybko zamknąć auto naciskam przycisk na pilocie a tu zero, alarm się aktywował, ale auto dalej otwarte, centralny nie odpowiada. Po pracy dalej to samo, centralny, oświetlenie kabiny nie działa, licznik znowu zzerowany po przekręceniu kluczyka. Czego to może być przyczyna? Jak rozwiązać problem? Liczę na Waszę pomoc PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #2 Napisano 11 Stycznia 2013 Sprawdź Maćku przewód masowy - czyli minus z akumulatora oraz plecionkę (o ile jest takowa w Twym pasku) słabe połączenie masy , druga przyczyna jaka mi przychodzi do głowy to rozładowany (słaby) akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieks-c Zgłoś #3 Napisano 11 Stycznia 2013 druga przyczyna jaka mi przychodzi do głowy to rozładowany (słaby) akumulator. Pali na dotyk, także z tym nie powinno być problemu. Zaraz się przejdę na dół i sprawdzę pod machą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #4 Napisano 11 Stycznia 2013 (edytowane) Mam podobny problem w T4 i zdążyłem zasięgnąć wiedzy na ten temat z tamtejszego forum. U mnie również pali na dotyk,ale gdy mróz jest większy reset zegarka i licznika dziennych km się powtarza . Przewód minusowy z aku bardzo łatwo jest sprawdzić lecz plecionkę (masę) - już trochę trudniej , zwykle jest w miejscu trudno dostępnym lub jej wcale nie ma. Tak czy siusiak , moim zdaniem jest to efekt dużego spadku napięcia podczas rozruchu silnika. Edytowane 11 Stycznia 2013 przez kris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieks-c Zgłoś #5 Napisano 11 Stycznia 2013 Problem rozwiązany, spalony bezpiecznik nr. 21 [15A] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #6 Napisano 11 Stycznia 2013 Problem rozwiązany, spalony bezpiecznik nr. 21 [15A] a miałem Ci napisać żebyś ten bezpiecznik sprawdził.. myślałem jednak że sprawa jest bardziej poważna.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieks-c Zgłoś #7 Napisano 12 Stycznia 2013 a miałem Ci napisać żebyś ten bezpiecznik sprawdził.. myślałem jednak że sprawa jest bardziej poważna.. Obawiałem się już najgorszego, ale sprawa na całe szczęście okazała się "błacha" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach