olo-o3 Zgłoś #1 Napisano 27 Grudnia 2012 Witam. Ostatnio zaczęło mi trząść przodem. Efekt jest jakby opona miała guza,ale wymieniłem na zimowe i nie ma poprawy. Felgi też zamieniłem miejscami. Wymieniłem tuleje wahacza. Żadnej poprawy. Powyżej 120km/h ustaje ale to normalne.Może ktoś miał takie przypadłości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #2 Napisano 27 Grudnia 2012 Też właśnie z tym walczę... Efekt jest jak przy nie wyważonych kołach, co oczywiście sprawdziłem. Mocno tego nie czuć, ale jak już wiem, że jest to czuję. Pasażer czuje jak przy 120 km/h chwyci kierownicę tylko 2 palcami. Miałem nadzieję, że może to tylne tarcze zjechane na zero, ale wymiana nie pomogła. Mój gumiarz (też ma B6) miał klienta z takimi objawami. Objechał 3 gumiarzy, bo myślał, że maszyna nie działa jak powinna. Ostatecznie mówił o gumach na wahaczach i od stabilizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #3 Napisano 27 Grudnia 2012 Mielsmy cos takiego w vectrze C.Obiaw byl identyczny.Winna byla półoś dluższa,ktora byla podtrzymywana łapą z łożyskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabia Michał Zgłoś #4 Napisano 27 Grudnia 2012 Witam miałem coś takiego problem był w tylnych kołach miałem wodę w tylnej oponie.Nie wiem skąd ale taki był efekt. Założyłem zimówki i problem z głowy.Pozdrawiam Michał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #5 Napisano 30 Grudnia 2012 u mnie objaw jest następujący. przy przyspieszaniu nic sie nie dzieje, natomiast przy ok 70-80km/h przy delikatnym hamowaniu silnikiem (przy odpuszczaniu gazu ale nie do końca, delikatnie) samochód zaczyna bujać na boki. czasami przy hamowaniu z dużej prędkości też czuć takie trzęsienie. mam wymienione wszystkie tarcze i klocki na ATE dlatego nie wierzę że to przez ukł. hamulcowy ponieważ te trzęsienie występuje przy niektórych prędkościach. opony wywarzane efekt i na letnich i na zimowych. zastanawiałem się nad łapą silnika tą tylną bo widziałem że gumy w niej są już trochę sparciałe i nadpęknięte. ale z drugiej strony wtedy autko bujało by przód-tyl a nie na boki... nie mam pomysłu, a co wy na to?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lanumisu Zgłoś #6 Napisano 31 Grudnia 2012 U mnie tez ten problem. Opony zimowki dobrze wywazone. Najbardziej trzesie przy jezdzie 40-50 km/h z czestotlowoscia obracania sie kol. Przy szybkich tourach tego sie tak nie czuje aczkolwiek jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #7 Napisano 31 Grudnia 2012 ja mam tak samo..wymieniłem przegub zewnętrzny z lewej strony i troszke mniej trzęsie teraz hmm i myśle czy jak wymienie i z prawej to ustanie? nie mam pojęcia. U mnie najbardziej trzęsie w zakresie ok 50 km/h najbardziej przy lekkim hamowaniu silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lanumisu Zgłoś #8 Napisano 31 Grudnia 2012 W moim przypadku podejrzewam że to jakaś opona rozrabia. Nie wyobrażam sobie że to może być przegub. To auto ma mały przebieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #9 Napisano 31 Grudnia 2012 Przyczyn wymienionych objawów może być wiele. Skoro samo wyważenie jest prawidłowe to pozostają jeszcze inne możliwe przyczyny opisywanej usterki. Mianowicie same koła są źle dokręcone tzn. Nie wszystkie śruby do końca są dociągnięte. Koło było za mocno dokręcone jedną śrubą i felga jest lekko pod ukosem. Luzy w drążku, drążkach kierowniczych. Lub winę może ponosić półoś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lanumisu Zgłoś #10 Napisano 31 Grudnia 2012 Na letnich oponach tego nie miałem. Może zbieg okoliczności i okaże się że przy kolejnej zmianie opon będzie to samo. Najpierw jednak zobaczę co powiedzą w aso. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #11 Napisano 31 Grudnia 2012 Na letnich oponach tego nie miałem. Może zbieg okoliczności i okaże się że przy kolejnej zmianie opon będzie to samo. Najpierw jednak zobaczę co powiedzą w aso. No tak w wielu ASO są mózgi, które mogą wymienić cały przód bez Twojej wiedzy. Za który później zapłacisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lanumisu Zgłoś #12 Napisano 1 Stycznia 2013 Bez mojej wiedzy nie wymienia nic, co najwyzej kaza sobie zaplacic za rzekome szukanie usterki:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariokula Zgłoś #13 Napisano 1 Stycznia 2013 miałem podobne objawy - u mnie rozpadł się przegub wewnętrzny (skrzynia automat), po wymianie ustało trzęsienie ale przyznam że było już nieznośne i momentami nie można było jechać. Jeśli dobrze pamiętam mój zaufany mechanik mówił że przegub wewnętrzny (tripoidalny) latał góra dół gdyż rozpadł się ten przegub. Generalnie to muszę przyznać że mam częste problemy z osłonami przegubów zewnętrznych - ostatnio sprawdziłem że wymieniam je 2 x w roku czyli co około 20tyś km. Ciągle te same uszkodzenia - przecięcia osłon które anie nie są jeszcze sparciałe tylko mają takie charakterystyczne przecięcia. Nie mogę zlokalizować powodu. Może ktoś mi pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #14 Napisano 1 Stycznia 2013 Jakie auto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #15 Napisano 2 Stycznia 2013 jesli chodzi o przeguby wewnętrzne u mnie to są ok jeden wymieniony pół roku temu a drugi nie ma jeszcze luzu. wydaje mi się że przegub będzie bujał w momencie przyspieszania bo wtedy jest najbardziej obciążony. tak własnie mialem z poprzednim tym od strony skrzynie (dsg). co do osłon przegubów jak kupowałem zamienniki innych firm to padały po niecałym roku. teraz mam z aso i trzymaja dłuzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo-o3 Zgłoś #16 Napisano 12 Kwietnia 2013 Czy udało się komuś uporać z tym denerwującym problemem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #17 Napisano 12 Kwietnia 2013 http://forum.vw-passat.pl/threads/77020-Moj-Passat-B6-czyli-od-trendline-a-do-sportline-a?p=1863565&viewfull=1#post1863565 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #18 Napisano 13 Kwietnia 2013 No właśnie miałem pisać o półośce, ale mnie Piotrek ubiegł U mnie też było podobne bicie jak opisywane w wątku. Auto poszło na podnośnik, wiszące koła zostały rozpędzone silnikiem do różnych prędkości i okazało się, że mam "bijącą" prawą półoś. Była lekko wygięta. Prostowanie zrobiło swoje i udało się ją uratować. Teraz nic nie bije, nie buja ani nie trzęsie. Różnica znaczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #19 Napisano 13 Kwietnia 2013 No właśnie miałem pisać o półośce, ale mnie Piotrek ubiegł gdyż jest Najmądrzejszy w każdym temacie i w tym też. U mnie problem był w przegubach wewnętrznych. Podobno na podnośniku przegubów nie sprawdzi się. Jak koła wiszą to przeguby nie pracują w tej pozycji co powinny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #20 Napisano 13 Kwietnia 2013 ...gdyż jest..... Tym razem mnie serdecznie rozbawiłeś Napisz mi do kiedy będziesz mi te moje słowa wypominał, to sobie w kalendarzu odznaczę POZDRAWIAM i sorry za OT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach