latinoo_80 Zgłoś #1 Napisano 11 Grudnia 2012 Panowie padł mi jeden PPD , a konkretnie jego cewka i postanowiłem sam się za to zabrać .Przy okazji odkryłem , że wcześniej już ktoś majstrował i połamał wszystkie wtyczki cewek pompowtrysków . Znalazłem nową listwę i ją kupiłem ale za diabła pojęcia nie mam jak zdemontować gniazdo z pinami widoczne na zdjęciu . Zdjąłem zawleczkę ale co dalej ??? Nie chciałbym czegoś połamać mimo , że i tak do wymiany . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #2 Napisano 11 Grudnia 2012 moze to pomoze: http://elsaweb.spaghetticoder.org/ wzglednie chyba w dziale warsztat b6/b7 jest watek o demontazu pd w silniku bkp/bmr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #3 Napisano 11 Grudnia 2012 A dokładnie tu: http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.en-GB.K00590207/28296143/3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #4 Napisano 11 Grudnia 2012 hmmm a co z akcją 23H9 w Twoim przypadku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #5 Napisano 13 Grudnia 2012 A dokładnie tu:http://elsaweb.spaghetticoder.org/do...207/28296143/3 Dzięki mistrzu . O to chodziło . Tylko teraz skąd taki klucz wyrwać . Oto jest pytanie . hmmm a co z akcją 23H9 w Twoim przypadku ? Dzwoniłem do VW . Mój się nie łapie :-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #6 Napisano 13 Grudnia 2012 Dzwoniłem do VW . Mój się nie łapie :-( A przepisałeś auto na Polski rynek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #7 Napisano 13 Grudnia 2012 (edytowane) Dzięki mistrzu . O to chodziło . Tylko teraz skąd taki klucz wyrwać . Oto jest pytanie http://www.xxl-automotive.de/Schluessel-T10310-Original-VW-Spezialwerkzeug/ http://www.xxl-automotive.de/Abzieher-T10312-Original-VW-Spezialwerkzeug/ Edytowane 13 Grudnia 2012 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #8 Napisano 14 Grudnia 2012 A przepisałeś auto na Polski rynek? Yyyy ... O co kaman ? Auto odkupiłem od gościa , który sprowadził go z Belgii . Więc nie wiem czy jest przepisany czy nie ? Jak to sprawdzić ? Będę wdzięczny za info . http://www.xxl-automotive.de/Schlues...ezialwerkzeug/ http://www.xxl-automotive.de/Abziehe...ezialwerkzeug/ Dzięki Nuttie . Tylko jest jedno ALE ... nyśt fersztejen po dojczemu , ni w ząb . Więc jak to kupić ? Nie ma jakiejś PL strony ? Wujek Google nic nie znalazł . A ja tylko cenę stamtąd rozumiem . Aha ! Tak na marginesie mam pytanie . Czy po wsadzeniu nóweczki pompowtrysku konieczna jest regulacja stopki popychacza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #9 Napisano 14 Grudnia 2012 (edytowane) Jak masz Google Chroma to ta przeglądarka sama tłumaczy A poza tym można sobie wpisać dep.pl i samemu tłumaczyć, bo obsługa sklepu internetowego to chyba jest dość prosta Choć trzebaby spojrzeć czy dostarczają do Polski. edit: http://www.xxl-automotive.de/Versandkosten-und-Zahlungsbedingungen_1/ wysyłają do PL za 15Euro. W linku który załączyłem, trzeba kliknąć "In den Warenkorb" (dodaj do koszyka) dla obu lub jednego narzędzia. Potem w lewym górnym rogu (ramka) "zum Warenkorb" (pokaż koszyk), jak się ilość zgadza, to dajesz "weiter" (dalej). Potem w polach "Versanddaten" musisz podać swoje dane do rejestracji na stronie. Dalej już nie robiłem, ale pewnie będizesz musiał z maila kliknąć linka aktywacyjnego, a potem podać adres dostawy, pojawi się suma kosztów (narzędzia + wysyłka) i tam widzę mają PayPala więc i płatność kartą kredytową wchodzi w grę od razu przy zamówieniu. Jakby co to porób print screeny to Ci pomogę [TABLE] [TR] [TD][/TD] [TD=width: 16][/TD] [/TR] [/TABLE] Edytowane 14 Grudnia 2012 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #10 Napisano 14 Grudnia 2012 żeby przepisać auto na rynek polski, trzeba to zrobić za pośrednictwem ASO, dzwonisz albo idziesz z dowodem rejestracyjnym i prosisz o przepisanie na Polskę i tu jest więcej na ten temat http://forum.vw-passat.pl/threads/101174-Akcja-dobrej-woli-Wymia-pompowtryskow-uszkodzonych-za-darmo-albo-za-mala-oplata proponuję gdzieś od 21 strony czytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #11 Napisano 14 Grudnia 2012 No niestety . Mój jednak na 100 % się nie łapie . Ech ... No a co do tego pytania : Aha ! Tak na marginesie mam pytanie . Czy po wsadzeniu nóweczki pompowtrysku konieczna jest regulacja stopki popychacza ? Trzeba regulować czy nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #12 Napisano 18 Grudnia 2012 Tak więc to http://www.xxl-automotive.de/Schlues...ezialwerkzeug/ nie było konieczne . Ale z kolei to http://elsaweb.spaghetticoder.org/do...207/28296143/3 baaaardzo pomogło . I powiem szczerze , że nawet klucz nie jest potrzebny . Ja znalazłem dwa sposoby . Sprytne palce którymi wystarczy odpowiednio chwycić i przekręcić według wskazówki w instrukcji w powyższym linku lub wiertełkiem trójką przewiercić po średnicy na wylot kołnierz z powyższego linku na drugim zdjęciu od dołu strony , przełożyć imbus 2,5 mm i przekręcić . I po sprawie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach