dlugiiii Zgłoś #1 Napisano 5 Grudnia 2012 Problem występuje drugi dzień i tylko przy pierwszych próbach przekręcenia stacyjki. Po przekręceniu zapłonu na pierwszą pozycję ( uruchomienie kontrolek) kontrolki migają ok 1s w rytm drgań jakiegoś przekaźnika. Czas ten nie jest dłuższy od działania pompy paliwa. Po tym czasie wszystko jest w 100% sprawne i normalnie jeździ. Po nagrzaniu wnętrza (przekaźników) problem nie występuje i wszystko działa jak powinno. Akumulator naładowany i kręci aż miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #2 Napisano 5 Grudnia 2012 Miałem taki przypadek, do przelutu przekaźnik, nie pamiętam numeru... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2012 (edytowane) Dzięki za pocieszenie, że może wystarczy przelutować Teraz zimno i odechciewa się grzebania . Na dodatek teraz czasami zapala się czerwony wykrzyknik na FISie( tylko za pierwszym razem po wejściu) lub kontrolki zapalają się połową jasności jakby było słabe napięcie. Dam znać czy przelutowanie pomogło. Podsumowując : Nie posiadam żadnego przekaźnika zapłonu. Przyczyną była kostka stacyjki, która za pewne pomału kończy swój żywot Edytowane 12 Grudnia 2012 przez dlugiiii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #4 Napisano 12 Grudnia 2012 Nie posiadasz przekaźnika zapłonu? A co CI zasila ECU i pompę paliwa??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #5 Napisano 15 Grudnia 2012 Nie posiadasz przekaźnika zapłonu? A co CI zasila ECU i pompę paliwa??? Tak masz rację. Mam przekaźnik do pompy paliwa i pewnie do ECU też( nie wnikałem w to) . Po wyciągnięciu wszystkich przekaźników zegary odpalają. Przekaźnik zapłonu miałem na myśli przekaźnik włączający napięcie na większą instalacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach