_pączek_ Zgłoś #1 Napisano 27 Listopada 2012 Koledzy noszę się z zamiarem wymiany płynu we wspomaganiu,tylko że mam małą zagwozdkę. Otóż płyn we wspomaganiu jest czerwony-poprzedni właściciel mówił mi że rozleciała mu się pompa i oddawał na regenerację i tak jak mu wlali tak śmigał.Ja już zrobiłem tym autem jakieś 20kkm i nie ma żadnych wycieków ani ubytków. Tylko nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić teraz-zostawić tak jak jest czy jednak zlać ten płyn i napełnić układ zielonym Febi. Co byście radzili?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 27 Listopada 2012 A jaki kolor ma korek wlewu ? Jeśli zielony to powinien być taki, ale jeśli nic się nie dzieje to zostaw to tak jak jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #3 Napisano 27 Listopada 2012 ja mam korek wlewu zielony a plyn mam czerwony , jak z ukladem sie nic nie dzieje to nie ma sensu wymieniac , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_pączek_ Zgłoś #4 Napisano 28 Listopada 2012 ja mam korek wlewu zielony a plyn mam czerwonyu mnie identyczniea teraz wspoma w Golfie III-wypadałoby mi dolać trochę płynu-kolor powinien być teoretycznie zielony tylko ze jak sprawdzałem to jest jakiś żółtawy(tak jakby wypłowiał) myślę nad opróżnieniem układu i zalaniem zielonym Febi korek zbiorniczka jest czarny więc ciężko wyczuć sprawę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #5 Napisano 28 Listopada 2012 volkswageny maja zielony plyn. Ale my na warsztacie zalewalismy to olejem do automatow czerwonym i gitara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_pączek_ Zgłoś #6 Napisano 30 Listopada 2012 a co byście radzili zrobić w Golfie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #7 Napisano 30 Listopada 2012 a co byście radzili zrobić w Golfie?? Jak nic się nie dzieje to niczego nie zmieniaj ewentualnie uzupełnij brak. Do grupy VW płyn zielony G004000M2- oryginał. Firma FEBI nr 21674 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_pączek_ Zgłoś #8 Napisano 30 Listopada 2012 niczego nie zmieniaj ewentualnie uzupełnij brakno właśnie ciężko kolor rozszyfrować...a korek jest czarny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #9 Napisano 30 Listopada 2012 no właśnie ciężko kolor rozszyfrować...a korek jest czarny Febi z czarnym korkiem ma kolor zielony. Lałem taki do seata leona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_pączek_ Zgłoś #10 Napisano 1 Grudnia 2012 z czarnym korkiem czarny korek mam w zbiorniczku a kolor płynu to jakiś żółtawy czy jakiś taki bezbarwny, dlatego mam wątpliwości czy dolać zielonego Febi czy opróżnić układ i zalać nowym Febi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #11 Napisano 1 Grudnia 2012 u mnie firma regenerująca przekładnie w golfie 3 też zalała czerwonym płynem ATF. Na moje pytanie powiedziano mi tak, że układy na pompach Delphi, TRW lub ZF mogą pracować na zielonym febi i czerwonym ATF. Na czerwonym niby pracują ciszej. Od 2 lat nic się nie dzieje, więc chyba mu ten czerwony nie szkodzi. Dopiero przy układach firmy KOYO musi być tylko i wyłącznie zielony. A jako, że w Paskach B5 i B5FL nie ma pomp KOYO to w zasadzie można lać czerwony lub zielony. ---------- Dodano o 20:21 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:18 ---------- czyli mój golf 3 jeździ na Czerwonym ATF, Polo 6n1 jeździło na zielonym febi systetycznym, a Paska B5 przerażony napisem "mineral fluid only" na zbiorniczku zalałem oryginałem z ASO, a później walcząc z cieknącym wężykiem między zbiornikiem, a "chłodnicą płynu wspomagania" domieszałem do tego zielonego Febi i wszystko śmiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #12 Napisano 9 Marca 2015 Mam pytanie kupilem plyn do wspomagania mineralny zielony febi, czy jedna butelka 1l calkowicie wystarczy na wymiane kompletnie plynu, czy wiecej tego plynu wchodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #13 Napisano 9 Marca 2015 1 litr starczy i ok połowy butelki jeszcze zostanie:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #14 Napisano 9 Marca 2015 dzieki za odp:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #15 Napisano 22 Marca 2015 witam Mam taki drobny problem a mianowicie chodzi o to, ze wymienilem na swiezy plyn od wspomagania na mineralny zielony febi. Korek tez mialem zielony i na zbiorniczku byl napis aby lac mineralny olej. Teraz problem jaki zauwazylem po zmianie plynu, jesli auto postoi sobie przez cala noc i z rana odpale i zaczne krecic kierownica w lewo, to slychac takie jakby piszczenie, mianowicie jakby guma o gume ocierala i tylko przez chwile, za drugim razem juz tego nie ma i nie powraca ten problem w czasie jazdy. Tylko takie cos wystepuje przy skrecaniu w lewo na poczatku, w prawo jest ok. Przed wymiana plynu na swizy, tego problemu nie bylo. Uklad jest odpowietrzony, piana zadna sie nie robi, ani nie bulgocze plyn w zbiorniczku. Kable przy wymianie plynu nie byly odlaczane tylko plyn byl odsysany prosto ze zbiorniczka. Zastanawiam sie czy czyms nie psiknac miedzy plastikiem obudowy a kierownica. Bo nie wiem czemu takie piszczenie slychac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #16 Napisano 7 Kwietnia 2015 Wymienilem plyn od wspomagnia na zielony febi i od czasu jego wymiany zaczelo po odpaleniu auta z rana popiskiwać kierownica jakby guma o gume ocierala i tylko przy skrecie w lewo na początku, później już tego nie było. Wiec stwierdziłem ze pasek może niedomagać od nowego i gęstego plynu, ale po wymianie paska na nowy problem z rana nie ustapilo. Nadal się pojawia to piszczenie kierownicy i nie wiem, czy wymienić jeszcze raz plyn na nowy i sprawdzić po ponownej wymianie czy tym razem problem ustapi. Zalac jeszcze raz zielonym plynem, czy może czerwonym do automatow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniel Zgłoś #17 Napisano 8 Kwietnia 2015 jak nie wiesz jaki maszolej do wspomagania to zobacz na kolor korka do wspomagania jesli ma być olej zielony to kolor korka też bedzie zilony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #18 Napisano 10 Kwietnia 2015 Olej powinien być ok. Zakładając, że pasek jest właściwy, a napinacz nie umarł, to niestety może być agonia pompy. Po wymianie parę maksymalnych skrętów w obie strony może być pisku, piany, ale potem powinna być cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotraskbw Zgłoś #19 Napisano 9 Marca 2018 Orientuje się ktoś z was jaka jest pojemność całego układu wspomagania w S1/B5 FL ? Niestety nie znalazłem tych informacji w ETCE i ELSIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #20 Napisano 9 Marca 2018 Nie wiem dokładnie jak we wszystkim ale w moim B5FL na spokojnie butelka 1L wystarcza. Kupuje się litr na przepłukanie i litr na zalanie i zostaje na dolewki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach