Skocz do zawartości
pokut

Wymiana rozrządu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzis planuje wymienic rozrzad w swoim passacie 1.9 TDI PD. Wymieniem go bez blokad, tylko na znaki zrobione pisakiem. I teraz moje pytanie brzmi czy przy zakłądaniu nowego zestawu rozrządu muszę wyzerowac koło wałka rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Dzis planuje wymienic rozrzad w swoim passacie 1.9 TDI PD. Wymieniem go bez blokad, tylko na znaki zrobione pisakiem. I teraz moje pytanie brzmi czy przy zakłądaniu nowego zestawu rozrządu muszę wyzerowac koło wałka rozrządu.

czyli wymiana zrobiona na pałe a koszt blokad do 1.9 pd to koszt ok 60zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pytałęm czy wymiana robiona na pałe czy tez nie, tylko pytam o zerowanie koła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustaw później vagiem jak sobie chcesz na - lepiej idzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadam jeszcze VAG-a. Chodzi mi tylko o to czy musze zerowac czy tez nie bo to się tylko zeruje zeby napiąc pasek z obu stron stron koła wałka rozrzadu. Ja juz miałem zdjęty rozrząd ale zakładałem stary bez zadnego luzowania kołą wałka rozrządu. Czy nowy zestaw mogę tak samo załozyc ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tęz wymieniałem niedawno w pd użyłem blokad choc nie sa konieczne ,koła nie zerowałem ,przed rozbiórka sprawdziłem wartość vagiem i była chyba -2,9 i tak została po wymianie.Auto super pali jest oszczedne i nawet bardziej energiczne błedów brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie rozrządu także nie zerowałem koła wałka rozrządu. Po założeniu nowego passka i odpaleniu, było idealnie 0.0, tak jak przed wymianą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj zabrałem się i wymieniłem w 2 godzinki. Koła nie zerowałem i wszystko ładnie gra. Tylko posiadam napinacz mechaniczny paska rozrządu z celownikiem to ustawienie napięcia paska jak go ustawiłem to było idealnie w szczelince teraz po paru km napiął się sam mocniej i "strzałeczka" wystaje poza "szczerbinkę" nie wiem czy poluzować napinacz czy tak zostawic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności