Skocz do zawartości
Gość ewski

gaśnie gorący

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ewski

Witam wszystkich. Passat 99r. 1.9TDI silnik AHU. uszkodzony był zaworek zwrotny na filtrze paliwa-zapowietrzał układ-wymieniony, ale silnik gaśnie po pełnym nagrzaniu. Po ostygnięciu pali, ale stygnięcie trwa długo. postanowiłem przyspieszyć zimną wodą, oczywiście pompę wtryskową-pomaga. Czy to pompa już skończona?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Yarcio

Ja bym na gorące nie lał zimnej wody :dobani:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może za mała dawka startowa i potrzebna jest jej korekta. Najlepiej byłoby podjechać na VAGa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ewski

Czy mała dawka? Efekt jest taki, że wysysa wszystkie paliwo z przewodów i pompy.Vas nic nie wykazał. Studziłem aby dojechać do warsztatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jkeca

Ewski, taki efekt jak ty opisujesz wskazuje na zużycie głowiczki pompy wtryskowej. Niestety pompa do roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vas nic nie wykazał.

 

Patrzeć nie znaczy widzieć....

Jesteś pewien, że ten kto podpinał ma o tym pojęcie? To, że nie sygnalizuje błędów nie znaczy, że wszystko jest ok. Jeśli wszystko jest w normie to błędów nie będzie, tylko że normy są szerokie..... (np słynna norma zużycia oleju VW)

Ja miałem ten sam przypadek co Ty półtora roku temu, tyle że pojechałem od razu do kumatego gościa....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ewski

W warsztacie załozono przezroczyste przewody paliwowe i wyszło-totalne zapowietrzenie, ale po dobrym nagrzaniu. Wymiana zaworka zwrotnego na pompie i powrót do domu. Wyjazd na miasto, korki i znowu to samo. Polałem głowczkę pompy wodą-ostygła, samochód pali, jedzie, powrót do warsztatu. Po drodze kilkakrotne wyssanie paliwa, woda, jazda. Warsztat na wymianę pompy nie decydował się od razu ze względu na spory wydatek szukając innej usterki, próbą reanimacji pompy. Dzisiaj decyzja wymiany pompy. Dodam, że warsztat znający się w temacie i mają dobry sprzęt diagnostyczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ewski

Passat odebrany z warsztatu, nagrzany może o 3sek. za długo kręcił. Wymieniona pompa wtryskowa(poprzednio zaworek zwrotny) Po 14 km. zgasiłem.Ponowne odpalenie niemożliwe. Brak paliwa w przewodzie powrotnym z wtryskiwaczy. Ostygł trochę-długo kręciłem (pewnie paliwo) i zapalił. Rozpędza się może trochę mulasto, ale idzie. Zgasiłem celowo pod domem-zapalił. Filtr paliwa nowy, ale nie znaczy że dobry. Może go wymienię ponownie. Jak powinien być założony zaworek zwrotny na filtrze? może tu błąd? Jakie wartości napięć powinny być na wtyczce pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ewski

Witam. Ponowna wizyta w warsztacie. VAG i regulacja wyprzedzenia wtrysku-jest 0.9 ale skacze od 0.4 do 1.1. Dawka paliwa 3.6 do 4.2/suw. Ale ponownie zgasł. Poza tym chodzi jak rakieta. Czy podane parametry mogą tak skakać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności