Skocz do zawartości
Luq@sz

świece w b6 2.0 bkp

Rekomendowane odpowiedzi

świece w b6 2.0 bkp gdzie są świece w tym modwlu bo za czorta odnależć sie mogę jeśli jest gdzieś temat to proszę o linka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
świece w b6 2.0 bkp gdzie są świece w tym modwlu bo za czorta odnależć sie mogę jeśli jest gdzieś temat to proszę o linka

znajdziesz jak zdejmiesz pokrywe walka rozrzadu,tam gdzie pompowtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki sprawdzę pozdrwawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam B6 2.0 TDI 170 KM. ostatnio miałem awarię - pierwszą poważną. Podczas jazdy silnik stracił moc i zaczął nierówno pracować. Po zjeździe na parkin i otwarciu maski motor tak skakał, że wyłączyłem i skorzystałem z lawety. W warsztacie po oględzinach okazało się , ze odpadła końcówka świecy żarowej i narobiła bigosu - uszkodzony tłok, porysowany cylinder, gniazda zaworów itp. Diagnoza - regeneracja za ok 4500 lub kupno silnika. Lekko się załamałem. W trakcie awarii komputer nic nie wyświetlił ( nawet już w warsztacie silnik pracował nierówno a komputer nic nie pokazywał), auto jest serwisowane w ASO zgodnie z książką przeglądów, wszystko wymieniane wg wskazań producenta i tak d ... pa. Czy miał ktoś takie lub podobne doświadczenie ? Proszę o info, bo te koszty mnie trochę przerażają. Kupiłem paska bo niezawodny , a tu ... masakra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego nie ten temat a co do awarii i tego że passat niezawodny to owszem, ale jak zawsze znajda się odstępstwa od reguły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kupiłem paska bo niezawodny , a tu ... masakra.

A gdzieś tak wywnioskował?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

masakra to jest taka że mówisz o passacie b6 że jest nie zawodny...co za bzdura ;] słyszałem o różnych awariach ale to mnie już kompletnie zaskoczyło cóż jeszcze może się stać z tym silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, Mam B6 2.0 TDI 170 KM. ostatnio miałem awarię - pierwszą poważną. Podczas jazdy silnik stracił moc i zaczął nierówno pracować. Po zjeździe na parkin i otwarciu maski motor tak skakał, że wyłączyłem i skorzystałem z lawety. W warsztacie po oględzinach okazało się , ze odpadła końcówka świecy żarowej i narobiła bigosu - uszkodzony tłok, porysowany cylinder, gniazda zaworów itp. Diagnoza - regeneracja za ok 4500 lub kupno silnika. Lekko się załamałem. W trakcie awarii komputer nic nie wyświetlił ( nawet już w warsztacie silnik pracował nierówno a komputer nic nie pokazywał), auto jest serwisowane w ASO zgodnie z książką przeglądów, wszystko wymieniane wg wskazań producenta i tak d ... pa. Czy miał ktoś takie lub podobne doświadczenie ? Proszę o info, bo te koszty mnie trochę przerażają. Kupiłem paska bo niezawodny , a tu ... masakra.

 

Jaki miał przebieg twój Passat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

210000 przebiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mi padło zawieszenie to raczej nie byłym skłonny powiedzieć że zrobiłem dobry zakup

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam o b6 2.0 tdi od 2005 do 2007 mozna duzo powiedziec ,Masa usterek od których VW umywa rece,jedynie do pompowrtysków jakos sie zachował,ale cała reszta dwumas,dosc szybko sie zuzywa,blkokada kolumny kierowniczej blokuje sie rygiel ,pompa oleju najgorsze co moze wystopic jesli ulegnie awari to mamy pewne zartarty silnik i turbo,I jeszcze pompka paliwa.Lepiej wybrac roczniki po 2007,jako auto to super sie spisuje komfort dosc ekonomiczny.Ale wady wystepują i to w dosyc duzej czestotliwosci a zaczynaja sie od około 100tys .km Jeszcze sprawa korozji juz sie ujawnia w autach 6/7 letnich w skandynawi to juz plaga,passat,touran,golf rdzewieją na potege! Jesli sie juz ktos zdecyduje na model z pierwszej seri produkcji lepiej sprawdzic sobie w ASO co było robione i jakie akcje servisowe były przeprowadzane.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności