Luq@sz Zgłoś #1 Napisano 1 Listopada 2012 świece w b6 2.0 bkp gdzie są świece w tym modwlu bo za czorta odnależć sie mogę jeśli jest gdzieś temat to proszę o linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artekdzg Zgłoś #2 Napisano 1 Listopada 2012 świece w b6 2.0 bkp gdzie są świece w tym modwlu bo za czorta odnależć sie mogę jeśli jest gdzieś temat to proszę o linka znajdziesz jak zdejmiesz pokrywe walka rozrzadu,tam gdzie pompowtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #3 Napisano 2 Listopada 2012 dzięki sprawdzę pozdrwawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan1 Zgłoś #4 Napisano 4 Listopada 2012 Witam, Mam B6 2.0 TDI 170 KM. ostatnio miałem awarię - pierwszą poważną. Podczas jazdy silnik stracił moc i zaczął nierówno pracować. Po zjeździe na parkin i otwarciu maski motor tak skakał, że wyłączyłem i skorzystałem z lawety. W warsztacie po oględzinach okazało się , ze odpadła końcówka świecy żarowej i narobiła bigosu - uszkodzony tłok, porysowany cylinder, gniazda zaworów itp. Diagnoza - regeneracja za ok 4500 lub kupno silnika. Lekko się załamałem. W trakcie awarii komputer nic nie wyświetlił ( nawet już w warsztacie silnik pracował nierówno a komputer nic nie pokazywał), auto jest serwisowane w ASO zgodnie z książką przeglądów, wszystko wymieniane wg wskazań producenta i tak d ... pa. Czy miał ktoś takie lub podobne doświadczenie ? Proszę o info, bo te koszty mnie trochę przerażają. Kupiłem paska bo niezawodny , a tu ... masakra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #5 Napisano 4 Listopada 2012 kolego nie ten temat a co do awarii i tego że passat niezawodny to owszem, ale jak zawsze znajda się odstępstwa od reguły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #6 Napisano 4 Listopada 2012 Kupiłem paska bo niezawodny , a tu ... masakra. A gdzieś tak wywnioskował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #7 Napisano 4 Listopada 2012 masakra to jest taka że mówisz o passacie b6 że jest nie zawodny...co za bzdura ;] słyszałem o różnych awariach ale to mnie już kompletnie zaskoczyło cóż jeszcze może się stać z tym silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #8 Napisano 5 Listopada 2012 Witam, Mam B6 2.0 TDI 170 KM. ostatnio miałem awarię - pierwszą poważną. Podczas jazdy silnik stracił moc i zaczął nierówno pracować. Po zjeździe na parkin i otwarciu maski motor tak skakał, że wyłączyłem i skorzystałem z lawety. W warsztacie po oględzinach okazało się , ze odpadła końcówka świecy żarowej i narobiła bigosu - uszkodzony tłok, porysowany cylinder, gniazda zaworów itp. Diagnoza - regeneracja za ok 4500 lub kupno silnika. Lekko się załamałem. W trakcie awarii komputer nic nie wyświetlił ( nawet już w warsztacie silnik pracował nierówno a komputer nic nie pokazywał), auto jest serwisowane w ASO zgodnie z książką przeglądów, wszystko wymieniane wg wskazań producenta i tak d ... pa. Czy miał ktoś takie lub podobne doświadczenie ? Proszę o info, bo te koszty mnie trochę przerażają. Kupiłem paska bo niezawodny , a tu ... masakra. Jaki miał przebieg twój Passat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan1 Zgłoś #9 Napisano 6 Listopada 2012 210000 przebiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daccota.b Zgłoś #10 Napisano 6 Listopada 2012 jak mi padło zawieszenie to raczej nie byłym skłonny powiedzieć że zrobiłem dobry zakup Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antos3333 Zgłoś #11 Napisano 16 Listopada 2012 Witam o b6 2.0 tdi od 2005 do 2007 mozna duzo powiedziec ,Masa usterek od których VW umywa rece,jedynie do pompowrtysków jakos sie zachował,ale cała reszta dwumas,dosc szybko sie zuzywa,blkokada kolumny kierowniczej blokuje sie rygiel ,pompa oleju najgorsze co moze wystopic jesli ulegnie awari to mamy pewne zartarty silnik i turbo,I jeszcze pompka paliwa.Lepiej wybrac roczniki po 2007,jako auto to super sie spisuje komfort dosc ekonomiczny.Ale wady wystepują i to w dosyc duzej czestotliwosci a zaczynaja sie od około 100tys .km Jeszcze sprawa korozji juz sie ujawnia w autach 6/7 letnich w skandynawi to juz plaga,passat,touran,golf rdzewieją na potege! Jesli sie juz ktos zdecyduje na model z pierwszej seri produkcji lepiej sprawdzic sobie w ASO co było robione i jakie akcje servisowe były przeprowadzane.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach