Mareve Zgłoś #1 Napisano 18 Października 2012 Witam, wziąłem się za wymianę uszczelki pod głowicę i mam do was kilka zasadniczych pytań co zrobić/ gdzie kupić , m.in. Wymieniam: -Uszczelka głowicy Elring -Motul 5w40 Specfic 5L -Filtr oleju Mann -Komplet uszczelniaczy Elring -Uszczelka pokrywy Elring -Uszczelka kolektora ssącego Elring -Uszczelka kolektora wydechowego Elring -Śruby głowicy Reinz -Koncentrat G12 Fuchs -Simmerring wałka rozrządu -Pasek rozrządu INA -Rolka napinająca INA -Rolka zwrotna INA -Pompa wody Ruville Jeszcze chciałbym kupić : Oringi i podkładki do pompo wtryskiwaczy Uszczelki do VACU pompy Orientuje się ktoś gdzie to mogę dostać? Czekam na wasze sugestie, co zmienić, dokupić itp. Z góry dziękuje za pomoc:) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #2 Napisano 18 Października 2012 Ponoć mozna kupic w serwisie ustrzelki miedzy pompe vacum a głowice tylko jak to w aso jeden powie ze mozna a innego to pier... i powie ze mozna tylko z pompa za 1500 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reo Zgłoś #3 Napisano 18 Października 2012 I nie zapomnij dac głowicy do planowania i sprawdzenia szczelnosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #4 Napisano 18 Października 2012 Głowica jest już w planowaniu, oczywiście całe remont czyli wszystkie uszczelki, docieranie zaworów itp.. Więc trzeba przedzwonić do ASO:) ---------- Dodano o 08:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:12 ---------- W serwisie uszczelki do VACU pompy niecałe 35 zł , ale zestaw uszczelniaczy do pompo wtryskiwaczy 130 zł;/ , muszę poszukać taniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #5 Napisano 18 Października 2012 między pompę vacym a głowicę w serwisie kupisz. Chodzi Ci o tą uszczelkę/blaszkę ? zapłaciłem 30 pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo286 Zgłoś #6 Napisano 18 Października 2012 (edytowane) ale zestaw uszczelniaczy do pompo wtryskiwaczy 130 zł;/ , muszę poszukać taniej. W InterCarsie płaciłem niedawno jakoś niecałe 40 zł za komplet na jedną pompkę, to i tak podrożało bo kiedyś kosztowały w IC 25 zł. Ogólnie wszystko z listy kupisz w IC oprócz uszczelki do vacum. Edytowane 18 Października 2012 przez Przemo286 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #7 Napisano 18 Października 2012 Zagadaj do gościa o nicku Weso. Ma dobre ceny, jego temat jest w dziale polecanych sprzedawców. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #8 Napisano 18 Października 2012 Spodziewałem się, że to będzie kosztować grosze a jednak tak czy siak ponad 100 zł trzeba dać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #9 Napisano 18 Października 2012 Uszczelki pokrywy jeżeli nie ciekła to lepiej nie wymieniać. Oczyścić starannie z resztek oleju starą uszczelkę, pokrywę i blok, złożyć zachowując odpowiednie momenty i kolejność dokręcania, odczekać z 30min i nie ma prawa nic się pocić. ps. Często zakupione nowe uszczelki przepuszczają od razu po założeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #10 Napisano 18 Października 2012 Dlaczego ma czekać 30minut po przykreceniu pokrywy zaworów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #11 Napisano 18 Października 2012 (edytowane) Witam, wziąłem się za wymianę uszczelki pod głowicę i mam do was kilka zasadniczych pytań co zrobić/ gdzie kupić , m.in.Wymieniam: -Uszczelka głowicy Elring -Motul 5w40 Specfic 5L -Filtr oleju Mann -Komplet uszczelniaczy Elring -Uszczelka pokrywy Elring -Uszczelka kolektora ssącego Elring -Uszczelka kolektora wydechowego Elring -Śruby głowicy Reinz -Koncentrat G12 Fuchs -Simmerring wałka rozrządu -Pasek rozrządu INA -Rolka napinająca INA -Rolka zwrotna INA -Pompa wody Ruville Jeszcze chciałbym kupić : Oringi i podkładki do pompo wtryskiwaczy Uszczelki do VACU pompy Orientuje się ktoś gdzie to mogę dostać? Czekam na wasze sugestie, co zmienić, dokupić itp. Z góry dziękuje za pomoc:) Pozdrawiam. zestaw naprawszy pompowtryskiwaczy Elring 900.650 bosch 1417010997 oes 038198051C daj nr oe uszczelki może będę miał Edytowane 18 Października 2012 przez martyna13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #12 Napisano 18 Października 2012 Zdaje się że już kilka osób pisało o tym aby dać jej trochę czasu na ułożeniu się pod pokrywą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #13 Napisano 18 Października 2012 Rozumiem, teraz mam ważne pytanie jaką grubość uszczelki?????????? Każdy mówi co innego i już zwariowałem , proszę o konkretną odpowiedź dlaczego ta a nie inna. Z góry dziękuje. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #14 Napisano 18 Października 2012 Podobno wstawia się tą samą grubość. Wstawiasz grubszą tylko jak jest planowany dół silnika a nie glowica. Ja u siebie miałem grubość 3 założoną fabrycznie i też taką założyłem ponownie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #15 Napisano 18 Października 2012 Dół silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #16 Napisano 18 Października 2012 Podobno wstawia się tą samą grubość. Wstawiasz grubszą tylko jak jest planowany dół silnika a nie glowica.Ja u siebie miałem grubość 3 założoną fabrycznie i też taką założyłem ponownie . Gościu: Blok silnika jest żeliwny, nagła zmiana temp. spowoduje pęknięcie bloku a nie jego zwichrowanie . Oczyść dokładnie powierzchnię czołową bloku, głowica do planowania , uszczelkę załóż grubszą od poprzedniej, pompę wody masz na rozrządzie więc warto zainwestować w SKF itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro06 Zgłoś #17 Napisano 18 Października 2012 uszczelki grubsze zakłada sie po planowaniu! Idąc tokiem myślenia Rosa to można planować głowicę do skutku bez zakładania grubszej uszczelki? A co będzie jak głowica stanie się niższa po planowaniu i tłok spotka się z zaworami? Kolejny remont tylko o wiele droższy. Jeżeli głowica jest planowana to i uszczelkę trzeba dać grubszą o tyle co wystaje tłok z bloku uwzględniając wysokość zaworów w głowicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #18 Napisano 19 Października 2012 Rozumiem, powiedzcie mi proszę gdzie mogę znaleźć oznaczenie grubości uszczelek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #19 Napisano 19 Października 2012 to nie jest moje rozumowanie tylko tak mi tłumaczyli i w zakładzie gdzie planowali głowicę i mechanik więc powtarzam ich słowa. Oznaczenie grubości jest podane na boku uszczelki , są to dziurki . Ja fabrycznie miałem założoną 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #20 Napisano 19 Października 2012 U mnie też chyba były 3 , muszę sprawdzić dokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach