Skocz do zawartości
Mareve

Wymiana uszczelki pod głowicą 1.9 TDI 130 KM, pytania.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wziąłem się za wymianę uszczelki pod głowicę i mam do was kilka zasadniczych pytań co zrobić/ gdzie kupić , m.in.

Wymieniam:

 

-Uszczelka głowicy Elring

-Motul 5w40 Specfic 5L

-Filtr oleju Mann

-Komplet uszczelniaczy Elring

-Uszczelka pokrywy Elring

-Uszczelka kolektora ssącego Elring

-Uszczelka kolektora wydechowego Elring

-Śruby głowicy Reinz

-Koncentrat G12 Fuchs

-Simmerring wałka rozrządu

-Pasek rozrządu INA

-Rolka napinająca INA

-Rolka zwrotna INA

-Pompa wody Ruville

 

Jeszcze chciałbym kupić :

Oringi i podkładki do pompo wtryskiwaczy

Uszczelki do VACU pompy

 

Orientuje się ktoś gdzie to mogę dostać?

 

Czekam na wasze sugestie, co zmienić, dokupić itp.

 

Z góry dziękuje za pomoc:)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć mozna kupic w serwisie ustrzelki miedzy pompe vacum a głowice tylko jak to w aso jeden powie ze mozna a innego to pier... i powie ze mozna tylko z pompa za 1500 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I nie zapomnij dac głowicy do planowania i sprawdzenia szczelnosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głowica jest już w planowaniu, oczywiście całe remont czyli wszystkie uszczelki, docieranie zaworów itp..

 

Więc trzeba przedzwonić do ASO:)

 

---------- Dodano o 08:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:12 ----------

 

W serwisie uszczelki do VACU pompy niecałe 35 zł , ale zestaw uszczelniaczy do pompo wtryskiwaczy 130 zł;/ , muszę poszukać taniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

między pompę vacym a głowicę w serwisie kupisz. Chodzi Ci o tą uszczelkę/blaszkę ? zapłaciłem 30 pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale zestaw uszczelniaczy do pompo wtryskiwaczy 130 zł;/ , muszę poszukać taniej.

W InterCarsie płaciłem niedawno jakoś niecałe 40 zł za komplet na jedną pompkę, to i tak podrożało bo kiedyś kosztowały w IC 25 zł. Ogólnie wszystko z listy kupisz w IC oprócz uszczelki do vacum.

Edytowane przez Przemo286

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagadaj do gościa o nicku Weso. Ma dobre ceny, jego temat jest w dziale polecanych sprzedawców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spodziewałem się, że to będzie kosztować grosze a jednak tak czy siak ponad 100 zł trzeba dać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki pokrywy jeżeli nie ciekła to lepiej nie wymieniać. Oczyścić starannie z resztek oleju starą uszczelkę, pokrywę i blok, złożyć zachowując odpowiednie momenty i kolejność dokręcania, odczekać z 30min i nie ma prawa nic się pocić.

ps. Często zakupione nowe uszczelki przepuszczają od razu po założeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ma czekać 30minut po przykreceniu pokrywy zaworów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, wziąłem się za wymianę uszczelki pod głowicę i mam do was kilka zasadniczych pytań co zrobić/ gdzie kupić , m.in.

Wymieniam:

 

-Uszczelka głowicy Elring

-Motul 5w40 Specfic 5L

-Filtr oleju Mann

-Komplet uszczelniaczy Elring

-Uszczelka pokrywy Elring

-Uszczelka kolektora ssącego Elring

-Uszczelka kolektora wydechowego Elring

-Śruby głowicy Reinz

-Koncentrat G12 Fuchs

-Simmerring wałka rozrządu

-Pasek rozrządu INA

-Rolka napinająca INA

-Rolka zwrotna INA

-Pompa wody Ruville

 

Jeszcze chciałbym kupić :

Oringi i podkładki do pompo wtryskiwaczy

Uszczelki do VACU pompy

 

Orientuje się ktoś gdzie to mogę dostać?

 

Czekam na wasze sugestie, co zmienić, dokupić itp.

 

Z góry dziękuje za pomoc:)

 

Pozdrawiam.

zestaw naprawszy pompowtryskiwaczy Elring 900.650 bosch 1417010997 oes 038198051C

daj nr oe uszczelki może będę miał

Edytowane przez martyna13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się że już kilka osób pisało o tym aby dać jej trochę czasu na ułożeniu się pod pokrywą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, teraz mam ważne pytanie jaką grubość uszczelki??????????

Każdy mówi co innego i już zwariowałem , proszę o konkretną odpowiedź dlaczego ta a nie inna.

 

Z góry dziękuje.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno wstawia się tą samą grubość. Wstawiasz grubszą tylko jak jest planowany dół silnika a nie glowica.

Ja u siebie miałem grubość 3 założoną fabrycznie i też taką założyłem ponownie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dół silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podobno wstawia się tą samą grubość. Wstawiasz grubszą tylko jak jest planowany dół silnika a nie glowica.

Ja u siebie miałem grubość 3 założoną fabrycznie i też taką założyłem ponownie .

 

Gościu: Blok silnika jest żeliwny, nagła zmiana temp. spowoduje pęknięcie bloku a nie jego zwichrowanie :lol. Oczyść dokładnie powierzchnię czołową bloku, głowica do planowania , uszczelkę załóż grubszą od poprzedniej, pompę wody masz na rozrządzie więc warto zainwestować w SKF itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszczelki grubsze zakłada sie po planowaniu! Idąc tokiem myślenia Rosa to można planować głowicę do skutku bez zakładania grubszej uszczelki? :D A co będzie jak głowica stanie się niższa po planowaniu i tłok spotka się z zaworami? Kolejny remont tylko o wiele droższy. Jeżeli głowica jest planowana to i uszczelkę trzeba dać grubszą o tyle co wystaje tłok z bloku uwzględniając wysokość zaworów w głowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, powiedzcie mi proszę gdzie mogę znaleźć oznaczenie grubości uszczelek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie jest moje rozumowanie tylko tak mi tłumaczyli i w zakładzie gdzie planowali głowicę i mechanik więc powtarzam ich słowa.

 

Oznaczenie grubości jest podane na boku uszczelki , są to dziurki . Ja fabrycznie miałem założoną 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też chyba były 3 , muszę sprawdzić dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności