Passat7 Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2012 Witam pacjent to passat b3 sedan 1.8 benz+gaz problem tkwi w wysokiej temperaturze po przejechaniu jakis 15km po otwarciu maski wszystko jest takie gorace ze nie da sie dotknac temperatury nie lapie wiecej niz 95 stopni nie przekracza...co to moze byc czy to normalne? ze az weze sa miekkie powietrzne i wgl wszystko takie gorace...Prosze o porade czy tak powinno byc...a 2 pytanie przy okazji to po odpaleniu rano na benzynie nie rowno chodzi jakis czas a po przelaczeniu na gaz juz normalnie wszystko jest:) dzieki za podpowiedzi POZDRO:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #2 Napisano 5 Października 2012 Wskaźnik może Ci źle pokazywać... a temp może być grubo ponad 100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #3 Napisano 5 Października 2012 wszystko jest takie gorace Czyli co konkretnie? A dolny wąż od chłodnicy robi się ciepły? = otwarcie termostatu. po odpaleniu rano na benzynie nie równo chodzi jakiś czas a po przełaczeniu na gaz już normalnie wszystko jest Powiedziałbym że standard....jazda na LPG i silnik sie "odzwyczaja" od benzyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat7 Zgłoś #4 Napisano 5 Października 2012 tak jest cieply chodniejszy niz gorny ale cieply... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 6 Października 2012 tak jest cieply chodniejszy niz gorny ale cieply... Zrób test z nagrzewnicą czyli czy temp. z nawiewów jest równie wysoka bo byc moze pompa zastrajkowała i silnik będzie sie żywił tylko tym co ma w bloku. Przynajmniej wąż na nagrzewnicę powinien byc równie gorący jak reszta. Po otwarciu termostatu i gdy silnik trzyma już stałą temp. (zależna od temp. otwarcia termostatu) dolny wąż powinien być równie gorący jak górny, dół chłodnicy również. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat7 Zgłoś #6 Napisano 6 Października 2012 nawiewy grzeja jak szalone... A dolny waz jest ciut chlodniejszy ale tez parzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tukan555 Zgłoś #7 Napisano 7 Października 2012 (edytowane) Proponuję sprawdzić temperaturę w zbiorniczku wyrównawczym. Wiele mierników teraz posiada pomiar temperatury. A tak na marginesie uważam że masz wszystko sprawne tak powinno być. Co do nierównej pracy to jest wina świec zapłonowych jak bardzo ci to przeszkadza sprawdź przerwę między elektrodami (po ich wykręceniu) jeżeli przerwa jest ok to proponuje wymienić je na nowe bo któraś prawdopodobnie gorzej pracuje. Na gazie tego nie będzie bo gaz łatwiej doprowadzić do zapłonu. Mam tak samo po zapaleniu zaraz dodaje gazu aby przełączył się na gaz silnik wtedy pracuje jak laleczka he he. Możesz tez przeczyścić aparat zapłonowy papierkiem ściernym tam też często styki się podpalają. Edytowane 7 Października 2012 przez tukan555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat7 Zgłoś #8 Napisano 9 Października 2012 (edytowane) Pojezdzilem na benzynie i juz troche lepiej ale to juz nie problem temperatura skoro mowisz ze tragedi nie ma to ok dzis sprawdzalem cisnienie w cylindrach to wszedzie jest ponad miedzy 9-10 atmosfer tak? i sprawdzalem cisnienie smarowania to tez sor powiedzial ze jest dobre tylko dlaczego mi bierze olej i plyn chlodniczy....? ma ktos jakis pomysl??? Dodam ze jezdze na Platinum mineral 15w40 dobry? taki mi wlali jak kupilem paska...i od tamtej pory mi dymi rano przy odpaleniu.... Edytowane 9 Października 2012 przez Passat7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #9 Napisano 9 Października 2012 Pojezdzilem na benzynie i juz troche lepiej ale to juz nie problem temperatura skoro mowisz ze tragedi nie ma to ok dzis sprawdzalem cisnienie w cylindrach to wszedzie jest ponad miedzy 9-10 atmosfer tak? i sprawdzalem cisnienie smarowania to tez sor powiedzial ze jest dobre tylko dlaczego mi bierze olej i plyn chlodniczy....? ma ktos jakis pomysl??? Dodam ze jezdze na Platinum mineral 15w40 dobry? taki mi wlali jak kupilem paska...i od tamtej pory mi dymi rano przy odpaleniu.... zalezy na jaki kolor dymi nie wiem po co sprawdzales te cisnienia skoro wina lezy gdzies w ukladzie chlodzenia i odprowadzania ciepla. Nie sypales jakis proszkow do chlodnic? a to, ze co bierze plyn i olej to moze byc wina wyciekow, uszczelniaczy to olej albo uszczelki pod glowica to bedzie żrec to i to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat7 Zgłoś #10 Napisano 10 Października 2012 najpierw dymil na bialo a teraz niebieski:D:D:D:D remoncik sie szykuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #11 Napisano 10 Października 2012 najpierw dymil na bialo a teraz niebieski:D:D:D:D remoncik sie szykuje Już dawno Ci to kolego mówiliśmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #12 Napisano 10 Października 2012 remoncik sie szykuje to przed tym remoncikiem sprawdz cisnienie sprezania zeby sie nie okazalo, ze zrobisz góre a tłok lata w cylindrze ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #13 Napisano 10 Października 2012 (edytowane) to przed tym remoncikiem sprawdz cisnienie sprezania zeby sie nie okazalo, ze zrobisz góre a tłok lata w cylindrze ;D dwa posty wyżej kolega pisał że po co mierzyć ciśnienie,nagle zaprzecza sam sobie ? A nie lepiej zrobić próbę olejowa i wszystko będzie jasne Edytowane 10 Października 2012 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat7 Zgłoś #14 Napisano 21 Października 2012 no to cisnienie sprawdzane na cylindrach i cisnienie smarowania wszystko ok czyli tragedii chyba nie ma ale glowice trzeba zrobic tak czy siak i uszczelki wszystkie nie dlugo sie za to biore bo to wstyd rano na parkingu takie cyrki maske mam obita os srodka takim czyms moze to przez to? benzyniak powinien to mate miec? moze dlatego sie tak nagrzewa w srodku? i czy po kazdej jezdzie jak odkrece korek zbiornika wyrownawczego to jest aby psssssyyyyyyt i tyle:P mi to wyglada jak by pompa wodna nie robila obiegu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #15 Napisano 21 Października 2012 benzyniak powinien to mate miec? Benzyny nie miały ale jak chcesz sie pozbyć to możesz mi wysłać. po kazdej jezdzie jak odkrece korek zbiornika wyrownawczego to jest aby psssssyyyyyyt I tak ma być. mi to wyglada jak by pompa wodna nie robila obiegu.... Brakło by Ci wtedy skali na wskaźniku temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat7 Zgłoś #16 Napisano 21 Października 2012 lebow- ty to jestes mądry gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #17 Napisano 21 Października 2012 Ja też chce taka mate ale Lebow był pierwszy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #18 Napisano 21 Października 2012 Ja też chce taka mate ale Lebow był pierwszy poszukam wam nie mówię że od razu znajdę ale poszukam sory za OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat7 Zgłoś #19 Napisano 22 Października 2012 a tak wgl to co ona daje???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #20 Napisano 22 Października 2012 a tak wgl to co ona daje???? Po pierwsze primo SATYSFAKCJE posiadania a po drugie i tu bardziej praktyczne to wyciszenie maski a i maska sie nie przegrzewa tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach