Skocz do zawartości
Passat7

Passat B3 Temperatura pod maską

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pacjent to passat b3 sedan 1.8 benz+gaz problem tkwi w wysokiej temperaturze po przejechaniu jakis 15km po otwarciu maski wszystko jest takie gorace ze nie da sie dotknac temperatury nie lapie wiecej niz 95 stopni nie przekracza...co to moze byc czy to normalne? ze az weze sa miekkie powietrzne i wgl wszystko takie gorace...Prosze o porade czy tak powinno byc...a 2 pytanie przy okazji to po odpaleniu rano na benzynie nie rowno chodzi jakis czas a po przelaczeniu na gaz juz normalnie wszystko jest:) dzieki za podpowiedzi POZDRO:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wskaźnik może Ci źle pokazywać... a temp może być grubo ponad 100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszystko jest takie gorace

Czyli co konkretnie?

A dolny wąż od chłodnicy robi się ciepły? = otwarcie termostatu.

po odpaleniu rano na benzynie nie równo chodzi jakiś czas a po przełaczeniu na gaz już normalnie wszystko jest

Powiedziałbym że standard....jazda na LPG i silnik sie "odzwyczaja" od benzyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jest cieply chodniejszy niz gorny ale cieply...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak jest cieply chodniejszy niz gorny ale cieply...

Zrób test z nagrzewnicą czyli czy temp. z nawiewów jest równie wysoka bo byc moze pompa zastrajkowała i silnik będzie sie żywił tylko tym co ma w bloku.

Przynajmniej wąż na nagrzewnicę powinien byc równie gorący jak reszta.

Po otwarciu termostatu i gdy silnik trzyma już stałą temp. (zależna od temp. otwarcia termostatu) dolny wąż powinien być równie gorący jak górny, dół chłodnicy również.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nawiewy grzeja jak szalone... A dolny waz jest ciut chlodniejszy ale tez parzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję sprawdzić temperaturę w zbiorniczku wyrównawczym. Wiele mierników teraz posiada pomiar temperatury. A tak na marginesie uważam że masz wszystko sprawne tak powinno być. Co do nierównej pracy to jest wina świec zapłonowych jak bardzo ci to przeszkadza sprawdź przerwę między elektrodami (po ich wykręceniu) jeżeli przerwa jest ok to proponuje wymienić je na nowe bo któraś prawdopodobnie gorzej pracuje. Na gazie tego nie będzie bo gaz łatwiej doprowadzić do zapłonu.

Mam tak samo po zapaleniu zaraz dodaje gazu aby przełączył się na gaz silnik wtedy pracuje jak laleczka he he. Możesz tez przeczyścić aparat zapłonowy papierkiem ściernym tam też często styki się podpalają.

Edytowane przez tukan555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojezdzilem na benzynie i juz troche lepiej ale to juz nie problem temperatura skoro mowisz ze tragedi nie ma to ok dzis sprawdzalem cisnienie w cylindrach to wszedzie jest ponad miedzy 9-10 atmosfer tak? :D i sprawdzalem cisnienie smarowania to tez sor powiedzial ze jest dobre :P tylko dlaczego mi bierze olej i plyn chlodniczy....? ma ktos jakis pomysl??? Dodam ze jezdze na Platinum mineral 15w40 dobry? taki mi wlali jak kupilem paska...i od tamtej pory mi dymi rano przy odpaleniu....

Edytowane przez Passat7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pojezdzilem na benzynie i juz troche lepiej ale to juz nie problem temperatura skoro mowisz ze tragedi nie ma to ok dzis sprawdzalem cisnienie w cylindrach to wszedzie jest ponad miedzy 9-10 atmosfer tak? i sprawdzalem cisnienie smarowania to tez sor powiedzial ze jest dobre tylko dlaczego mi bierze olej i plyn chlodniczy....? ma ktos jakis pomysl??? Dodam ze jezdze na Platinum mineral 15w40 dobry? taki mi wlali jak kupilem paska...i od tamtej pory mi dymi rano przy odpaleniu....

 

zalezy na jaki kolor dymi :P

nie wiem po co sprawdzales te cisnienia skoro wina lezy gdzies w ukladzie chlodzenia i odprowadzania ciepla. Nie sypales jakis proszkow do chlodnic?

a to, ze co bierze plyn i olej to moze byc wina wyciekow, uszczelniaczy to olej albo uszczelki pod glowica to bedzie żrec to i to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw dymil na bialo a teraz niebieski:D:D:D:D remoncik sie szykuje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najpierw dymil na bialo a teraz niebieski:D:D:D:D remoncik sie szykuje :P

Już dawno Ci to kolego mówiliśmy xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
remoncik sie szykuje

 

to przed tym remoncikiem sprawdz cisnienie sprezania zeby sie nie okazalo, ze zrobisz góre a tłok lata w cylindrze ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to przed tym remoncikiem sprawdz cisnienie sprezania zeby sie nie okazalo, ze zrobisz góre a tłok lata w cylindrze ;D

 

 

dwa posty wyżej kolega pisał że po co mierzyć ciśnienie,nagle zaprzecza sam sobie ?

A nie lepiej zrobić próbę olejowa i wszystko będzie jasne

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to cisnienie sprawdzane na cylindrach i cisnienie smarowania wszystko ok czyli tragedii chyba nie ma ale glowice trzeba zrobic tak czy siak i uszczelki wszystkie nie dlugo sie za to biore bo to wstyd rano na parkingu takie cyrki maske mam obita os srodka takim czyms moze to przez to? benzyniak powinien to mate miec? moze dlatego sie tak nagrzewa w srodku? i czy po kazdej jezdzie jak odkrece korek zbiornika wyrownawczego to jest aby psssssyyyyyyt i tyle:P mi to wyglada jak by pompa wodna nie robila obiegu....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
benzyniak powinien to mate miec?

Benzyny nie miały ale jak chcesz sie pozbyć to możesz mi wysłać.

po kazdej jezdzie jak odkrece korek zbiornika wyrownawczego to jest aby psssssyyyyyyt

I tak ma być.

mi to wyglada jak by pompa wodna nie robila obiegu....

Brakło by Ci wtedy skali na wskaźniku temperatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lebow- ty to jestes mądry gość:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też chce taka mate ale Lebow był pierwszy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też chce taka mate ale Lebow był pierwszy

poszukam wam ;) nie mówię że od razu znajdę ale poszukam ;) sory za OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak wgl to co ona daje????:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a tak wgl to co ona daje????

 

Po pierwsze primo SATYSFAKCJE posiadania a po drugie i tu bardziej praktyczne to wyciszenie maski a i maska sie nie przegrzewa tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności