Skocz do zawartości
jonny_b

prosze o analize logów passat 1.9tdi avf 130KM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem nowy na forum choć odwiedzałem je już długo mam problem z furą i proszę o analizę logów na razie statyczne niedługo zrobię dynamiczne.ogólnie auto nie ma mocy po wymianie uszczelki pod głowicą i już sam nie wiem co mu jest a mechanik co robił go tez nie wie obawiam się ze wtryski padły już i trzeba robić ale nie wiem tego.

BS

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96405.html

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96406.html

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96407.html

normal

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96417.html

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96418.html

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96419.html

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96420.html

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96421.html

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96422.html

Podejrzewam że EGR do czyszczenia ale nie wiem sam.

Pozdrawiam

edit logi dynamiczne

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96520.html

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96521.html

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_96522.html

Edytowane przez jonny_b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety możesz mieć rację co do pompowtrysków a konkretnie do tych na 2 i 3 cylindrze - widać to po dodatniej korekcji dawek paliwa w grupie 013. Jeśli chcesz się upewnić, że to ich wina a nie źle zrobionej głowicy lub mniejszej sprawności tych cylindrów to trzeba zamienić pompowtryski miejscami tj. drugi z pierwszym i trzeci z czwartym i ponownie zlogować 013 na rozgrzanym silniku. Jeśli dodatnia korekcja pójdzie za pompowtryskami czyli będzie dodatnia na 1 i 4 garze to pompowtryski niedomagają. Byłby to już kolejny przypadek kiedy efektem ubocznym wyjęcia pompowtryskiwaczy z głowicy i odstawienie ich na kilka dni powoduje ich zgon mechaniczny. Najwyraźniej chyba mechanicy nieumiejętnie się z nimi obchodzą albo czyszczą je szmatą lub jeszcze czymś bardziej pomysłowym ;)

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Ci bardzo

Sprawdzę to dziś jak dam rade czyli jak idzie na plus to kicha ze wtryskami?

A co sadzisz o przepływce i egr są one sprawne czy nie?

Jeśli to tylko dwa to oddam do regeneracji i po sprawie mam nadzieje będzie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesto powodem wysokich korekcji sa rownierz uszkodzone uszczelniacze pompowtryskow, wiec przy zamienie miejsc obowiazkowe nowe zalozyc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem logi dynamiczne też.

W pierwszym poście

Po logach dynamicznych stwierdzam że EGR jest do czyszczenia bo cały czas jest 4.8 %

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po logach dynamicznych stwierdzam że EGR jest do czyszczenia bo cały czas jest 4.8 %

 

Wysterowanie przez sterownik silnika elektrozaworu N18 odpowiadającego za uchylanie i zamykanie zaworu EGR na poziomie 4,8% nie świadczy w ogóle, że EGR jest do czyszczenia lub jest niesprawny. Takie wskazanie świadczy tylko i wyłącznie o tym, że sterownik silnika nie podaje sygnału na N18 w celu otwarcia zaworu EGR gdyż w czasie przyspieszania EGR musi być zamknięty - inaczej silnik nie miałby dynamiki i nie reagowałby odpowiednio na wciskanie pedału gazu. Zawór EGR otwiera się dopiero w czasie jazdy z jednostajną szybkością, hamowania silnikiem i w czasie pracy na wolnych obrotach ale tylko przez 2 minuty od momentu uruchomienia silnika lub ostatniego odpuszczenia pedału gazu. Wysterowanie zatem na poziomie 4,8% przy logu dynamicznym to zupełnie prawidłowy objaw. Zauważ, logując grupę 003 statycznie, że przez 2 minuty od ostatniego odpuszczenia pedału gazu lub uruchomienia silnika wysterowanie N18 jest na poziomie około 50% gdyż wtedy zawór EGR jest otwarty a po tym czasie się zamyka i w 003 wartość zmienia się na 4,8% i tak ma być. O tym czy EGR jest zawalony syfem musisz się przekonać zaglądając do wnętrza obudowy zaworu EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to tak leci to fajnie że działa ale go wyczyszczę i tak i wymienię te wtryski po uprzednim sprawdzeniu i mam nadzieje że będzie po problemie bo zaczyna mnie już wkurzać ta sytuacja(brak mocy silnika ).

A i mam pytanie co do turbo ponieważ podaje mi ciśnienie doładowania zadane na poziomie x a aktualne o około 100 mniejsze czy jest coś nie tak z tym czy to normalne.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak uporządkujesz sprawę z korekcjami dawek na garach to wtedy zloguj 011 i się zobaczy jak to ciśnienie się kształtuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro i w weekend będę walczył i napisze co i jak.

Dziękuje bardzo za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po wymianie wtrysków 2 i 3 autko ożyło i jest już super ale zastanawiam się czy nie muszę wymienić jeszcze 4go wtrysku ale jak możecie zerknąć na logi to będę wdzięczny trochę mi się namieszało z logami ale przedostatnie 2 są dynamiczne a ostatni statyczny reszta wyżej jest statyczna zaraz po odpaleniu albo po krótkiej jeździe

http://vaglog.rtnet.pl/jonny_b2_97818.html

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ostatni statyczny to zostaw tak jak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK dziękuje bardzo wszystkim za pomoc w rozwiązaniu problemu jesteście WIELCY a samochód jest znów taki jak wcześniej. Pozdrawiam WAS GORĄCO!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności