Komunikaty
 
Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 67

Wątek: Proszę o analizę : 1.9 TDI 130 KM AWX

  1. Proszę o analizę : 1.9 TDI 130 KM AWX
    #1
    Awatar Dival
    Imię
    Kris
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza/NL
    Wiek
    33
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX), 2001
    Witam proszę o analizę logów. Problem jest następujący. Wymieniłem w nim wszystkie wężyki podciśnienia, zawór N75, przepływomierz ( zamiennik, nie Bosch ), turbo było czyszczone, a nadal nie ma mocy i pali ok 10 l. Podczas testu EGR gdy się włączał, zaczęło trząść całym samochodem.




    PS: Serdeczne podziękowania dla BISZCZAN' a, który pomógł mi w zrobieniu logów


    Oto błędy :

    VAG-COM Version: Release 311.2-N


    Chassis Type: 3B - VW Passat B5
    Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

    Address 01 -------------------------------------------------------
    Controller: 038 906 019 EH
    Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1346
    Coding: 00005
    Shop #: WSC 00028
    WVWZZZ3BZ1P287901 VWZ7Z0A3638646
    No fault code found.

    Address 03 -------------------------------------------------------
    Controller: 3B0 614 111
    Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
    Coding: 00012
    Shop #: WSC 00028
    No fault code found.

    Address 08 -------------------------------------------------------
    Controller: 3B1 907 044 H
    Component: CLIMATRONIC B5GP 0004
    Coding: 17000
    Shop #: WSC 00028
    1 Fault Found:
    01273 - Fresh Air Blower (V2)
    35-10 - - - Intermittent

    Skipping Address 15-Airbags

    Address 17 -------------------------------------------------------
    Controller: 3B0 920 825 A
    Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
    Coding: 05125
    Shop #: WSC 00031
    WVWZZZ3BZ1P287901 VWZ7Z0A3638646
    No fault code found.

    Address 19 -------------------------------------------------------
    Controller: 6N0 909 901
    Component: Gateway K<->CAN 0001
    Coding: 00006
    Shop #: WSC 00028
    1 Fault Found:
    01320 - Control Module for Climatronic (J255)
    49-10 - No Communications - Intermittent

    Address 46 -------------------------------------------------------
    Controller: 1C0 959 799 B
    Component: 01 Komfortgerát HLO 0001
    Coding: 00259
    Shop #: WSC 00028
    1 Fault Found:
    00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    End -------------------------------------------------------



    oto logi :

    Statyczne :

    Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96243.html
    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96244.html
    Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96245.html
    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96246.html
    Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96247.html
    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96248.html
    Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96249.html
    Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96250.html

    Dynamiczne :

    Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96236.html
    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96237.html
    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96238.html
    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96239.html
    Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96240.html
    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96241.html
    Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96242.html


    Basic Settings

    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96235.html
     
     

  2. #2

    Imię
    damian
    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    wrocław
    Samochód
    Nie passat, 2001
    korekcie sa tragiczne i to jest powód twoich problemów .sprawdz czy wałek nie jest wytarty i jakie jest cisnienie sprerzania jak to bedzie ok. to pomki do prania ultradzwiekowego lub wymiana .
    DIAGNOSTYKA VAG 602-614-253
     
     

  3. #3
    Awatar Dival
    Imię
    Kris
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza/NL
    Wiek
    33
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX), 2001
    Cytat Zamieszczone przez german81 Zobacz posta
    cisnienie sprerzania

    masz na myśli ciśnienie w cylindrach ?. Jeśli chodzi o pompowtryskiwacze, to z tego co wiem, to tylko jeden jest " kulawy ". A jak z resztą? przepływka, turbina ?




    Czy ktoś może powiedzieć coś więcej na temat logów czy to co napisał german81 wystarczy ?
    Ostatnio edytowane przez Dival ; 03-09-2012 o 09:48
     
     

  4. #4
    Awatar Dival
    Imię
    Kris
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza/NL
    Wiek
    33
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX), 2001
    Panowie, a powiedzcie mi coś o kondycji pompowtrysków. Tutaj robiłem na postoju
    Grupy: 018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96284.html

    a tutaj dodawałem gazu :
    Grupy: 023,018 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96285.html
     
     

  5. #5
    Awatar traksio
    Imię
    Tomasz
    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    ELBLĄG
    Wiek
    28
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF), 2003
    wszystkie wartosci akceptowalne przydal by sie jeszcze log grupy 013 na postoju i podczas gazowania , z walczona klima i bez wlaczonej klimy

    tam w pierszwym poscie widze grupe 013 i nie wyglada to zaciekawie . problemem moga byc uszczelniacze na pompowtryskach od tego bym zaczol. pozdro
    Vw Passat 1.9 TDI AVF+GTB2260VK+FMIC+AL+PRZELOT 2.5"
    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=86000
    224KM 426Nm BY TUNE-UP GDAŃSK
     
     

  6. #6
    Awatar Dival
    Imię
    Kris
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza/NL
    Wiek
    33
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX), 2001
    Witam oto logi :
    bez klimy i bez gazu : Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96300.html
    bez klimy z gazem : Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96301.html
    z klimą bez gazu : Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96302.html
    z klimą z gazem : Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96303.html
     
     

  7. #7
    Awatar traksio
    Imię
    Tomasz
    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    ELBLĄG
    Wiek
    28
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF), 2003
    Cytat Zamieszczone przez Dival Zobacz posta
    Witam oto logi :
    bez klimy i bez gazu : Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96300.html
    bez klimy z gazem : Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96301.html
    z klimą bez gazu : Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96302.html
    z klimą z gazem : Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_96303.html
    tragedi nie ma moga to byc zwyczajnie gumki na pompowtryskiwaczach bo czesto one odpowaidaja za duze korekcje ;
    ja wlasnie u siebie ostatnio zaobserwowalem wieksze korekcje w okolicach 1.5 na 4 pompowtrysku(aco za tym idzie jeden podciagal reszte w okolice 1 jak u CIebie )
    po wymianie usczelek na wszystkich 4 pompowtryskach korekcje wrocily na wszystkich 4szt w okolice 0.3
    koszt gumek okolo 140zl na wszystkie 4sztuki + wymiana ,dodatkowo mechanik przy wymianie moze spr kompresje na wszystkich garach zeby wykluczyc nieszczelnosci pierscieni i cylindrow
    Ostatnio edytowane przez traksio ; 03-09-2012 o 16:12
    Vw Passat 1.9 TDI AVF+GTB2260VK+FMIC+AL+PRZELOT 2.5"
    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=86000
    224KM 426Nm BY TUNE-UP GDAŃSK
     
     

  8. #8
    Awatar Dival
    Imię
    Kris
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza/NL
    Wiek
    33
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX), 2001
    Cytat Zamieszczone przez traksio Zobacz posta
    dodatkowo mechanik przy wymianie moze spr kompresje na wszystkich garach żeby wykluczyc nieszczelnosci pierscieni i cylindrow

    a powiedz mi czy gdyby były uszkodzone pierścienie, to kopciłby ?. U mnie po czyszczeniu turbo nie mam żadnego dymu z rury i oleju nie dolewam, ale sprawdzić można
     
     

  9. #9
    Awatar traksio
    Imię
    Tomasz
    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    ELBLĄG
    Wiek
    28
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF), 2003
    Cytat Zamieszczone przez Dival Zobacz posta
    a powiedz mi czy gdyby były uszkodzone pierścienie, to kopciłby ?. U mnie po czyszczeniu turbo nie mam żadnego dymu z rury i oleju nie dolewam, ale sprawdzić można
    tak kopcil by z uwagi na przedostawanie sie oleju do komory spalania
    Vw Passat 1.9 TDI AVF+GTB2260VK+FMIC+AL+PRZELOT 2.5"
    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=86000
    224KM 426Nm BY TUNE-UP GDAŃSK
     
     

  10. #10
    Awatar Dival
    Imię
    Kris
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza/NL
    Wiek
    33
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX), 2001
    mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie. Jakie powinno być spalanie postoju, chodzi mi o L/h, bo u mnie mam po 1.1, a jak włączę klime dochodzi do 1.4 1-5.
     
     

  11. #11
    Awatar traksio
    Imię
    Tomasz
    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    ELBLĄG
    Wiek
    28
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF), 2003
    to zalezy od synchronizacji rozrzadu. U Ciebie waha sie w okolicy 0 wiec nie powinien tyle palic na postoju. U mnie przy rozrzaddzie na 0 fis pokazuje 0.6l/h bez klimy 1.1l/h z klima, jeszcze jak bedziesz wymienial gumki na wtryskach niech mechanik obejrzy walek rozrzadu bo to tez moze byc przyczyna zlych korekcji
    Vw Passat 1.9 TDI AVF+GTB2260VK+FMIC+AL+PRZELOT 2.5"
    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=86000
    224KM 426Nm BY TUNE-UP GDAŃSK
     
     

  12. #12
    Awatar Dival
    Imię
    Kris
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza/NL
    Wiek
    33
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX), 2001
    Postaram się jak najszybciej wymienić te uszczelki i dam znać jaki efekt. A mają te uszczelki coś do mocy - słaby samochód
     
     

  13. #13
    Awatar traksio
    Imię
    Tomasz
    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    ELBLĄG
    Wiek
    28
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF), 2003
    Cytat Zamieszczone przez Dival Zobacz posta
    Postaram się jak najszybciej wymienić te uszczelki i dam znać jaki efekt. A mają te uszczelki coś do mocy - słaby samochód
    raczej nie , czesto ciezko pali bo paliwo sie cofa , turbo laduje w normie a co brakuje Ci tez mocy ??
    To winy szukał bym gdzie indziej niż w gumkach na wtryskach.
    Ostatnio edytowane przez traksio ; 03-09-2012 o 16:41
    Vw Passat 1.9 TDI AVF+GTB2260VK+FMIC+AL+PRZELOT 2.5"
    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=86000
    224KM 426Nm BY TUNE-UP GDAŃSK
     
     

  14. #14
    Awatar Dival
    Imię
    Kris
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza/NL
    Wiek
    33
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX), 2001
    tak, pali ok 10l i nie ma przyspieszenia, ale gumki też wymienię. Jeśli chodzi o odpalanie, to nie mam żadnych problemów czy to na zimnym czy na ciepłym - pali od strzała
     
     

  15. #15
    Awatar traksio
    Imię
    Tomasz
    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    ELBLĄG
    Wiek
    28
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF), 2003
    U mnie tez palił od strzała przy plusowej temp ,problemem było odpalanie przy temp poniżej zera.
    Mówię kompresja do spr ,wałek rozrzadu,przy wymienie gumek niech przeczysci i spr polaczenia kostek pompowtryskow to tak przy okazji sciagnietego dekla.
    Ostatnio edytowane przez traksio ; 03-09-2012 o 16:51
    Vw Passat 1.9 TDI AVF+GTB2260VK+FMIC+AL+PRZELOT 2.5"
    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=86000
    224KM 426Nm BY TUNE-UP GDAŃSK
     
     

  16. #16
    Awatar Dival
    Imię
    Kris
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza/NL
    Wiek
    33
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX), 2001
    Jeśli chodzi o minusowe temperatury, to też miałem problem. Oddam go do mechanika, to powiem mu, co ma posprawdzać
     
     

  17. #17
    Awatar besthorn
    Imię
    Pawel
    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    W-wa / Düren
    Wiek
    45
    Samochód
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC), 2005
    ..... Podczas testu EGR gdy się włączał, zaczęło trząść całym samochodem. .....
    To gdzie są logi BS 03, po logach nie widać aby EGR działał (raczej stoi).
    Ostatnia kolumna w 03 dynamiczne i statyczne są takie same.
    Albo się mylę
     
     

  18. #18

    Imię
    Dawid
    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    Mysłowice
    Wiek
    27
    Samochód
    Nie passat, 2002
    Cytat Zamieszczone przez besthorn Zobacz posta
    ..... Podczas testu EGR gdy się włączał, zaczęło trząść całym samochodem. .....
    To gdzie są logi BS 03, po logach nie widać aby EGR działał (raczej stoi).
    Ostatnia kolumna w 03 dynamiczne i statyczne są takie same.
    Albo się mylę
    Log 003 BS się nie zapisał (mój błąd), ale było tak jak pisze Kris. Co do wartości to były prawidłowe, a i wartości które widzisz w ostatnich kolumnach takie mają być.
     
     

  19. #19
    Awatar Dival
    Imię
    Kris
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza/NL
    Wiek
    33
    Samochód
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX), 2001
    Panowie, to jak to w końcu jest.............. działa ten EGR czy sto w miejscu. Według Ciebie Dawid,działa EGR czy nie ?
     
     

  20. #20

    Imię
    Dawid
    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    Mysłowice
    Wiek
    27
    Samochód
    Nie passat, 2002
    Według mnie działa, a w tym wątku wypowiedź Tomka (Sztomel) wyjaśnia wszystko na temat działania EGR: http://forum.vw-passat.pl/threads/12...9tdi-avf-130KM

    PS. Byłeś na warsztacie ws. tego wkładu przepływomierza?
     
     

Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •