Andrzej 28 Zgłoś #1 Napisano 31 Lipca 2012 Witam mam passata b5 1.8 20v 125 1997r. sedan Jadąc samochodem z pod zegarów poleciał dymek i po czym przestal dzialac wskaznik paliwa, wskaznik temperatury i przycisk przelaczania wyswietlania mfa na liczniku. w liczniku wyskakuje blad " czujnik paliwa, zwarcie do masy lub przerwa w obiegu". robiąc test zegarów wszystkie wskazówki równo podnoszą się i opadają wiec zegary wydaje mi sie ze są dobre. ma ktos jakis pomysl co moze byc przyczyną i gdzie szukac rozwiązania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #2 Napisano 31 Lipca 2012 Dymek z pod zegarów nie koniecznie, obstaje przy okablowaniu manetek zrobiło się pewnie jakieś zwarcie. PS.zmień auto bo w profilu masz 1.8t Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szper Zgłoś #3 Napisano 31 Lipca 2012 wlasnie bylem u znajomego i rozbieralismy to i nie bylo widac spalonego okablowania przy kostce. a sama manetka dziala bo wycieraczki w raz z plynem chodzą. PS to moj post tylko mialem problemy z rejestracją i temat zakladal kolega. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #4 Napisano 10 Sierpnia 2012 Rozwiązanie problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #5 Napisano 10 Sierpnia 2012 I mnie w dniu dzisiejszym dopadło to samo uszkodzenie , po rozłożeniu wsztskiego na części pierwsze ( dobranie się do zegarów ) okazało się że dym poszedł z upalonych ścierzek zegarów , jako że mam wiedzę na tyle że porafiłem połatać odpalone ścierzki zabrałem się za to. Po połączeniu przerw na płycie liczników zamontowałem i wszystko ruszyło ( porblem dokładnie taki sam jak w poście nr1 ) fakt teraz muszę odczekać trochę gdyż jest możliwość że to nie koniec problemów . Dam znać co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szper Zgłoś #6 Napisano 20 Sierpnia 2012 mi mechanik powiedzial ze to samo co Tobie sie zrobilo i mowi ze nowe zegary. na ta chwile zawioze do elektronika niech looknie :F dam znac w przyszlym tygodniu jak poszlo. a jak nie to kupie zegary od anglika przeloze przekoduje immobilajzer i mysle ze nie bedzie problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) Powiem krótko - miałem to samo. Rozbłysnął licznik w miejscu wskaźnika paliwa, poszedł dym z deski i wszystkie wskazówki spadły na zero. Kontrolki na centralnym wyświetlaczu przestały również działać i zliczało jedynie kilometry i działały wskaźniki kierunkowskazów i długich świateł. MFA też nie dało się przełączać. Mi też paru mechaników mówiło, że się EPROM w liczniku spalił i trzeba nowy. Jako że mam auto z 97 roku, to żeby zdobyć licznik z zielonym podświetleniem, to cud jak w Kanie Galilejskiej. Tak więc rozwiązanie jest takie: - na początek wymiana wskaźnika paliwa (pływaka) w zbiorniku paliwa - następnie rozbieramy licznik i tam na pewno będzie widać dwie duze równolegle biegnące ścieżki, z których albo jedna albo dwie razem - będą spalone. Wiec dolutować należy po kawałku przewodu na obu ścieżkach i będzie wszystko działać jak należy Jeśli macie klimatronic, to dopóki nie usuniecie usterki licznika, to możecie sobie wyswietlić prędkosć jazdy na kanale 16 w klimie Jak tak 4 miesiące jeździłem. Trochę to uciążliwe - ale działa :fajny kupie zegary od anglika przeloze przekoduje immobilajzer A przy sposobie podanym przeze mnie, wydasz 40 zeta na używany czujnik, 2 zł na cynę i z 10 zł na browce i sam to w 2 godziny zrobisz. Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #8 Napisano 28 Stycznia 2013 A ja też się podepnę: Witam. Otóż mam problem z licznikiem tzn. licznik cały działa za wyjątkiem wskaźnika paliwa a dokładnie paliwo jest rezerwa się nie świeci a wskazówka się nie podnosi. Test był robiony VAG-iem i każda wskazówka się podnosi za wyjątkiem wskaźnika paliwa. Co może być????? najprawdopodobniej chyba ten silniczek w liczniku ale jak go wymienić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach