Gość krzys__69 Zgłoś #1 Napisano 19 Czerwca 2007 Witam. Od kilku dni mam problem z odpalaniem mojego passata. Rano bardzo długo kręci zanim odpali, po odpaleniu wszystko działa bez zarzutu. Gdy wyłączę silnik i odpalę od razu jest ok. ale po 10 minutach musi długo kręcić zanim znowu odpali. Wymieniłem filtr paliwa, komp nie pokazuje żadnych błędów. Szczególnie trudno odpala jak stoi przechylony na lewą stronę(śmieszne, ale prawdziwe).Czy może to być wina słabego akumulatora? Może mi ktoś coś podpowie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 19 Czerwca 2007 Troszke dziwne, ale stawialbym bardziej na jakis problem z zasilaniem silnika w paliwo Pozdro //Edit// Podaj jakies info o silniku w opisie, moze to byc pomocne w odgadnieciu tej zagadki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #3 Napisano 20 Czerwca 2007 Może zawór zwrotny paliwa nie trzyma i paliwo cofa się do baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzys__69 Zgłoś #4 Napisano 21 Czerwca 2007 Niestety, jak na razie bez zmian. Dalej nie zapala tak jak powinien. Zakładaliśmy zawór zwrotny przed sama pompą paliwa, na przewodzie zasilającym przed filtrem paliwa i nic. Zawór odcięcia paliwa działa, zawór startowy również. Komp nie pokazuje żadnych błędów. Może być inna przyczyna niż źle działająca pompa? POZDRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #5 Napisano 21 Czerwca 2007 Moze pompa paliwowa ?? Miałem tak kiedys ale w A3 i długo krecił zanim zapalił po wymianie pompy było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzys__69 Zgłoś #6 Napisano 24 Czerwca 2007 Usterka usunięta!!! Okazało się, że źle odpalał z powodu nieszczelnego układu paliwowego. Zawór zwrotny zakładaliśmy przed samą pompą i przed filtrem paliwa na przewodzie zasilającym, a przewód powrotny był przetarty przez pokrywę filtra powietrza i tam tkwił problem złego odpalania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dar_wawa Zgłoś #7 Napisano 24 Czerwca 2007 Mam podobny problem. Jeżeli przewód powrotny był przetarty to czy nie sączyło się paliwo? Było coś czuć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzys__69 Zgłoś #8 Napisano 24 Czerwca 2007 Nie było nic czuć. Samochód stoi zawsze w jednym miejscu, nie było widać plamy bo ostatnio padał deszcz. Dopiero dziś, gdy był pełen zbiornik paliwa, zauważyłem plamę pod samochodem. Prawie wszyscy mechanicy chcieli wymieniać pompę paliwa, tylko jeden upierał się, że musi być nieszczelny układ paliwowy i dostaje się powietrze. Miał rację więc radzę dobrze sprawdzić szczelność wszystkich wężyków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
REMO Zgłoś #9 Napisano 17 Grudnia 2009 WITAM. u mnie objawy są takie same jak u wielu czyli po nocy nie chce zapalić a jak już zapali to potem pali na dotyk świece spawdzone filtry powymieniane czyjnik temperatury wymieniony a efekt jaki był taki jest . mechanik obstawia ze jest to " pompa wysokiego ciśnienia " szanowne grono formułowiczów co wy o tym sądzicie ???????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #10 Napisano 18 Grudnia 2009 WITAM. u mnie objawy są takie same jak u wielu czyli po nocy nie chce zapalić a jak już zapali to potem pali na dotyk świece spawdzone filtry powymieniane czyjnik temperatury wymieniony a efekt jaki był taki jest . mechanik obstawia ze jest to " pompa wysokiego ciśnienia " szanowne grono formułowiczów co wy o tym sądzicie ???????? Jeśli jeździsz na paliwie typu Vi power verwa ultimate itp. to je zmień na zwykłą ropę. Pompowtryski nie lubią chemii a to jest właśnie chemia zwykła ropa wzbogacona chemią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwagier337 Zgłoś #11 Napisano 18 Grudnia 2009 Witam jak inni mam problem z odpalaniem tylko tyle że za karzdym razem bez względu czy jest zimny czy ciepły nawet jak zgaszę i odrazu chce odpalić to muszę kręcić ok 20 sekund, 1.8 20V adr . Prosze o jakąś rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #12 Napisano 18 Grudnia 2009 jak to jest ze juz 3 watek załozony na ten sam temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2153 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18254 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guitarplay Zgłoś #13 Napisano 18 Grudnia 2009 (edytowane) Witam. Mam problem z odpaleniem mojego Paska 2.5 TDI, Tiptronic, 1999r. Silnik AFB. Przedwczoraj nie było najmniejszego problemu z odpaleniem, wiadomo jak to na mrozie - załapał po chwili. Dziś nie reaguje wcale. Przy dłuższym kręceniu resetuje się MFA, mrugają kontrolki lub zapala się kontrolka oleju i piszczy. Załapał na chwilę jednak odpuścił. Już dałem sobie spokój - szkoda akumulatora. Później kolega przyjedzie z kablami - może pomoże. Jaka może być przyczyna? Parafina w układzie czy tylko akumulator... Edytowane 18 Grudnia 2009 przez guitarplay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 18 Grudnia 2009 aku swiece kat wtrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guitarplay Zgłoś #15 Napisano 18 Grudnia 2009 jak sprawdzić co dokładanie? Jak do tej pory wszystko było ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 18 Grudnia 2009 Przy dłuższym kręceniu resetuje się MFA, mrugają kontrolki lub zapala się kontrolka oleju i piszczy. Już dałem sobie spokój - szkoda akumulatora. No to skoro gaśnie ci licznik to chyba oczywiste że zarżnąłeś akumulator. No i nie masz juz co go załowac, bo już go zapiłowałes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guitarplay Zgłoś #17 Napisano 18 Grudnia 2009 Fuck... Zobaczymy czy da się go jeszcze naładować. Był kupiony na początku tego roku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #18 Napisano 18 Grudnia 2009 sprawdz czy masz dobre ladowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zajaczki308 Zgłoś #19 Napisano 18 Grudnia 2009 Ja jeżdżę na ultimate, rano odpalił bez problemu ale zobaczymy w niedziele bo podono ma być -20 C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kufel2008 Zgłoś #20 Napisano 23 Grudnia 2009 Witam. Mam mały problem z odpaleniem benzyniaka na mrozie. Może macie jakieś sugestie? filtr paliwa wymieniony, świece też, iskra jest pompe po włączeniu zapłonu słychać. Tylko na mrozie nie odpala ale normalnie kręci jakby chciał odpalić. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach