Skocz do zawartości
latinoo_80

Czujniki poziomowania bi-xenonów .

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich . Piszę oczywiście bo nie znalazłem odpowiedzi dotyczącej passata B6 . Na temat passata B5 znalazłem ale nie wiem jak to się przekłada do wyższego modelu .

 

Mianowicie chodzi mi o miejsce zamocowania/umieszczenia czujników poziomowania lamp . Gdzie one są ? Nie orientuję się w temacie . Czy są one jak w B5 w nadkolach czy może jakoś w obudowie lamp ?? Nie wiem dlatego pytam .

 

I mam prośbę do użytkowników passatów z bi-xenonami skrętnymi z doświetlaniem zakrętów . Potrzebuję foto ( takie dość wyraźne ) wtyczki do lampy od strony kabli . Czyli nie pin-ów wewnątrz wtyczki tylko tak aby było widać kolory kabli i ile ich dochodzi do wtyczki lampy .

 

Dziękuję .

 

Nikt mi nie pomoże ?? :-(

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mianowicie chodzi mi o miejsce zamocowania/umieszczenia czujników poziomowania lamp . Gdzie one są ? Nie orientuję się w temacie . Czy są one jak w B5 w nadkolach czy może jakoś w obudowie lamp ?? Nie wiem dlatego pytam .

Czujniki są w tych samych miejscach, co w B5-przy wahaczach z przodu i z tyłu po stronie lewej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra , dzięki . A czy ktoś poświęciłby pięć minut na zrobienie wspomnianego przeze mnie foto ? Chciałbym zebrać trochę info na ten temat bo nie działa mi poziomowanie itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dokłądnie w którym miejscu przy wahaczach są czujniki od poziomowania?

Może ktoś to wesprze jakąś fotką, bo ja niestety w moim passacie nie zlokalizowałem czujników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujniki łączą ( fabrycznie są przynitowane ) wahacz z rama nadwozia. Jak zdejmiesz koło to widać go jak na widelcu, jeśli nie zlokalizowałeś ich u siebie to może ich nie masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W wyższych rocznikach b6 zastosowano tylko jeden czujnik !!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzieś widziałem zdjecia tych czujników. najprawdopodobniej w dziale moj passat koles z czech zakładał fabryczne bixenony z poziomowaniem. niebieski sedan b6 poszukaj tam była dokumentacja zdjęciowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Same czujniki zobaczysz tutaj:

 

http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/language/en/info/p512_c106_aLWR-Komplettset-fuer-Passat-3C.html

 

A co do typów wg Etki do MR2008 były czujniki przód/tył

 

Cały zespół na przód 3C0941274A, na tył 1K0941273G do 03.03.2008, później 1K0941273N dla przednionapędówek i 1K0941273F do MR2007 i 1K0941273M od MR2008 dla 4motion.

 

Od MR2009 tylko z tyłu 1K0941273N dla przednionapędówek i 1K0941273M dla 4motion

 

Poszukaj googlami obrazków - może ktoś ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to w ogóle dziwna sprawa . Mam bi-xenony . Przejrzałem CAŁE zawieszenie i absolutnie żadnych czujników nie znalazłem . Mało tego komp pokazuje usterkę sterowania lamp czy coś takiego , nie pamiętam dokładnie . I tak sobie myślę , że są dwie opcje . PIERWSZA to taka , że ktoś wymontował czujniki poziomowania bo mu były potrzebne , DRUGA opcja to może poprzednik zamontował sobie takie bi-xenony bo naprawdę fajnie to wygląda tym bardziej przy grillu R-line jaki mam ja . No ale wtedy by nie pokazywało usterki lamp , a pokazuje . Cholera ... I co teraz ? Miło by było widzieć jak doświetla mi skrzyżowania i jak skręcają lampy przy szybszej jeździe . No ale zestaw czujników to nie małe pieniądze . Roboty nie liczę bo bym pewnie zrobił sam . No ale to teraz spokoju mi nie daje . Do głowy przychodzi mi tylko jedna myśl odnośnie sprawdzenia tego wyposażenia . Serwis i odkodowanie numeru VIN . VIN prawdę powie .

 

Fajnie byłoby gdyby ktoś poświęcił kilka minut i zrobił realną fotkę miejsca zamontowania czujników poziomowania w swoim aucie z tą opcją . Chopyyy !! Do dzieła ... ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj kolego jaki błąd Ci dokładnie wywaliło, miałem ostatnio podobną sytuację ale jakoś się uporałem, objaw taki że wywaliło błąd samopoziomowania obu lamp, oczywiście na desce choinka, pisałem tu na forum ale koledzy podpowiadali żeby styki sprawdzić, zrobiłem to ale nie pomogło, zabrałem się za wyciąganie wnętrza lewej lampy bo do tej jest dojście bez wyciągania lampy, wyjąłem przetwornice, włączyłem zapłon, podłączyłem z powrotem pod kompa i dziwne po tej operacji tylko błąd samopoziomowania lewej lampy z prawą już wszystko ok a nic przy niej nie robiłem i to mnie na początku zmyliło, że jednocześnie obie lampy i nie wiedziałem od czego zacząć, ale do rzeczy dodatkowo błędy adaptacji całej lampy doszły zrobiłem adaptację, zapaliłem auto i test lamp zaczął się wykonywać ale nie przeszedł poprawnie bo poszły do góry i się zablokowały, więc zabrałem się za silniczek od regulacji góra dół i jak się okazało przy zapaleniu załączał się ale blokował się, więc delikatnie go wysunął, wystarczy go przekręcić i wychodzi kilka centymetrów a potem na sucho sprawdzałem na takim delikatnie wyjętym i po zapaleniu w pewnym momencie go blokowało, pokręciłem go pensetą złożyłem do kupy i cud wszystko działa do dnia dzisiejszego, nie wiem jak on jest zbudowany ale chyba ma szczotkotrzymacz w środku i może się wirniczek zablokował. Także może w Twoim przypadku też pomoże, a tak jak mówię na początku na desce mrygająca lampka od kontroli żarówek i na vcdsie błędy czujników poziomowania.

 

Pozdrawiam

 

---------- Dodano o 19:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:07 ----------

 

Znalazłem logi z błędami mogę wrzucić jakie błędy były na początku.

 

 

02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left

014 - Defective - MIL ON

02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right

014 - Defective - MIL ON

 

 

A po odpięciu przetwornicy i ząłączeniu zapłonu bez niej takie:

 

01042 - Control Module; Not Coded

000 - - - MIL ON

02656 - Power Output Stage for Left Headlight (J667); Not Coded

000 - - - MIL ON

02657 - Power Output Stage for Right Headlight (J668); Not Coded

000 - - - MIL ON

01539 - Headlights Not Adjusted

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON

02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667)

004 - No Signal/Communication - MIL ON

 

Tylko po ponownym zapaleniu doszedł jeszcze błąd czujnika poziomowania lewej lampy, a po kodowaniu tak jak pisałem wyżej został błąd czarno na białym tylko lewej lampy, i winny był ten silniczek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra wszystko kminię . Tylko dlaczego ja u siebie nie mogę znaleźć czujników poziomowania , które powinny być w nadkolach ? To mnie cały czas zastanawia . Pewnie dlatego , że ich po prostu nie ma . Tylko DLACZEGO ?? Muszę to wszystko przebadać . Zacznę od rozkodowania nr VIN w serwisie . Niech mi podadzą na podstawie VIN-u wyposażenie mojego paszteta i wtedy będę działać dalej . Póki co muszę męczyć się myślami dlaczego tak jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy ty masz na bank xenon ?

czy moze masz dołożony i dlatego nie masz poziomowania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuc kolego zdjecie przedniego reflektora i bedzie wiadomo czy masz xenon czy masz poprostu dolozone HIDy, albo moze ktos dolozyl same lampy i podarowal sobie poziomowanie dlatego nie masz czujnikow. Opcji jest duzo

 

Ps. Z tematu o Twoim autku wynika ze masz bixenony definitywnie. A sprawdzales po obu stronach te czujniki czy tylko z jednej ?? bo czujniki sa zazwyczaj po prawej na przednim i tylnym wahaczu a jak juz ktos wspominal wczesniej w nowszych rocznikach tylko jeden czujnik wystepuje.

Edytowane przez jamal_2005

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujniki są po lewej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
albo moze ktos dolozyl same lampy i podarowal sobie poziomowanie dlatego nie masz czujnikow. Opcji jest duzo

 

Na to wygląda . Ktoś wcisnął bi-xenony ale podarował sobie resztę elektryki . Sprawdzałem kilka razy całą zawiechę i nie znalazłem czujników . Ale mimo wszystko byłbym całkowicie pewien , że ich jakimś cudem nie przeoczyłem gdyby ktoś wstawił fotkę z miejscem zamontowania takich czujników . Naprawdę gdyby ktoś był tak uprzejmy i zamieścił takie foto z położenia tych czujników to byłbym baaaaardzo wdzięczny .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledze elmiko , który zapodał mi mail-em miejsca położenia czujników , teraz już wiem , że czujników u mnie nie ma . Tak więc albo ktoś je wymontował bo były potrzebne , albo ktoś zaczął robić bi-xenony i go sprawa przerosła , albo wstawił takie lampy bo są ładniejsze niż zwykłe . Na jakiś czas sprawę odkładam . Ale jak tylko znajdę trochę kasy to raczej dokończę temat .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj zdjęcia wtyczek jakie masz włożone w lampy, po tym będzie też wiadomo czy masz choć kawałek instalacji do bixenona. Możesz sprawdzić też czy masz moduł sterowania poziomowaniem xenonów zamontowany z lewej strony schowka pasażera. Zobaczysz go jak wymontujesz schowek. Jeżeli nic z tego co napisałem nie masz, to znaczy że coś było robione z przodem auta, skoro masz zamontowane bixenony a w ori powinny być zwykłe lampy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możesz sprawdzić też czy masz moduł sterowania poziomowaniem xenonów zamontowany z lewej strony schowka pasażera. Zobaczysz go jak wymontujesz schowek. Jeżeli nic z tego co napisałem nie masz, to znaczy że coś było robione z przodem auta, skoro masz zamontowane bixenony a w ori powinny być zwykłe lampy.

 

Sprawdzę na pewno w wolnej chwili . Ale wydaje mi się , że ktoś po prostu zamontował te lampy tylko ze względu na wygląd . Pożyjemy zobaczymy co z tym fantem pocznę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj Autoscan i bedzie wiadomo. Masz pokrętło do regulacji zasięgu lamp obok pokrętła do regulacji podświetlenia deski ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz pokrętło do regulacji zasięgu lamp obok pokrętła do regulacji podświetlenia deski ?

 

No właśnie NIE . Nie mam ręcznej regulacji lamp . Powoli co raz bardziej głupieję . Bo lampy bi-xenony ale czujników poziomowania nie ma , nie ma czujników poziomowania i nie ma też potencjometru do ręcznej regulacji zasięgu lamp . Jutro będę przy autku spędzał czas to zrobię kluczowe fotki i wstawię poglądowo . Czasowo nie mam możliwości skoczyć na kompa żeby wstawić skan . Ale jak tylko będę go miał to pewnie się tu pojawi . I najbardziej nie mogę się doczekać wizyty w serwisie żeby odkodować VIN . Te internetowe dekodery mnie nie przekonują . A w serwisie będzie 100 % pewne .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności