Skocz do zawartości
Gość marcin999

ksenony

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcin999

witam

 

nosze sie z zamirem zalozenie ksenonow do mojego pasia.

Chcialbym zalozyc oryginalne lampy nie jakies pseudo ksenony

czy cos takiego to jest tylko efekt wizualny czy prawdziwy ksenon?

http://moto.allegro.pl/item207255816_vw_passat_b5_reflektory_xenonowe_xenony.html

 

gdzie najlepiej to zrobic moze sa jakies firmy ktore sie tym zajmuja?

widzialem nawet bi0ksenony ale to do b5 Fl czy da sie cos zrobic zeby je wsadzic do b5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest prawdziwy xenon,jak wpiszesz w szukajkę xenony to więcej się dowiesz,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widzialem nawet bi0ksenony ale to do b5 Fl czy da sie cos zrobic zeby je wsadzic do b5?

nie ma oryginalnych bixenonów do Passka 3BG.

Druga sprawa - nie wepchniesz oryginalnych lamp od 3BG do 3B, chyba że zmienisz cały przód (maska, błotniki, zderzak, pas...).

 

Na Twoim miejscu kupiłbym sobie jakieś oryginalne soczewki HELLI do 3B i samodzielnie przerobił na xenonki zestawem do żarówek H7 ;) A używane - każdy wie jak to z używanymi rzeczami jest... zwłaszcza za 1600zł -> normalnie okazja panie... :P:wstyd:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kisila

Marecek, jako moderator nie proponowalbys rozwiazan niezgodnych z prawem - przerobka wlasnoreczna to tylko w opcji gdy naprawde wszystko co potrzeba zalozysz ( wlacznie z samopoziomowaniem i spryskiwaczami ).

Nie mowie - nie da sie - ale kosztuje.

Przerobki z allegro - fajnie swieca ale ... czasem jednak robia wiecej szkody niz pozytku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol
nie ma oryginalnych bixenonów do Passka 3BG

 

Sa w 3BG w oryginale bi-xenony :cisza:

W 3B byly tylko xenony, a nie bi-xenony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma oryginalnych bixenonów do Passka 3BG.

 

Są od rocznika modelowego 2003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość modern

"Marecek" Na Twoim miejscu kupiłbym sobie jakieś oryginalne soczewki HELLI do 3B i samodzielnie przerobił na xenonki zestawem do żarówek H7 ;)

 

 

Wstyd i żenada tak sobie przerabiać moga wieśniaki w traktorach. :wstyd: Przedewszystkim Hella nie wypuściła do 3B soczwek na H7. Jak soczewki to oryginalnie w xenonach a na H7 soczewki do 3B robi DEPO. Ale wątpię czy po przeróbce świeci to zgodnie z przepisami. Osobiście wolałbym używane oryginały chociaż wiąże się z tym ryzyko dodatkowych kosztów na wymianę zużytych palników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chociaż wiąże się z tym ryzyko dodatkowych kosztów na wymianę zużytych palników.

 

O tak! 2x po 80 zł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol
Są od rocznika modelowego 2003

 

Od poczatku 3BG sa, czyli od 2001... Nawet ta ksiazeczka, ktorej zrzut tutaj zrobilem jest z 2001 :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol

sylwek1972, Ty masz dokladane xenony :P

 

EDIT//

Tylko sie nie denereuj-to taka moja malenka zlosliwosc przeze mnie tutaj sie przebija ;)

Ale masz racje-2001 :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O no popatrzcie. Mam 2002 rocznik i bi nie mam. Tylko normalne. I nie było bi za dopłatą. Dopłata była TYLKO na xenony...

 

A może kurde mam bi, tylko sam o tym nie wiem. Ale wtedy włączając długie po chałkę by mi się te H7 dodatkowo zapalały?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol
A może kurde mam bi, tylko sam o tym nie wiem. Ale wtedy włączając długie po chałkę by mi się te H7 dodatkowo zapalały?

 

H7 na dlugich sa po to, zeby "mrugac". Xenon za nim sie rozgrzeje i zaswieci pelnym swiatlem minie kilka sekund, a tak zwykla H7 od razu swieci pelna moca. Poza tym mruganie xenonem nie jest zdrowe dla zarowki (zbyt czeste wlaczanie na chwile i wylaczanie), dlatego bi-xenon polega na tym, ze masz przeslone, ktora sie odsuwa, kiedy chcesz miec wlaczone swiatla drogowe (dlugie), a w trakcie normalnej funkcji swiatel mijania ta przeslona ogranicza wiazke swiatla :cwaniak:

 

Normalne jest, ze w bi-xenonie swieci na swietle drogowym zarowka H7 i xenon :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalne jest, ze w bi-xenonie swieci na swietle drogowym zarowka H7 i xenon :cwaniak:

 

Nie, to nie jest normalne. Koledze w Q7 na długich pali tylko xenon. A H7 mryga tylko. Zresztą podjadę sobie pod ścianę i sprawdzę, czy mam bi czy normalne xenonki. Ale jestem na 99% przekonany, że to nie są bi.

 

Bo jakby było, jak piszesz, to w trakcie mrygania w dzień także xenonki by się zmieniały na długie (w sensie przesłona bu pracowała).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
H7 na dlugich sa po to, zeby "mrugac". Xenon za nim sie rozgrzeje i zaswieci pelnym swiatlem minie kilka sekund, a tak zwykla H7 od razu swieci pelna moca

fajnie sobie to wymyśliłeś :rotfl: czyli h7 już jest w gotowości ,a xenon nie,bo przecież w czasie jazdy musisz od razu mrugać :rotfl:

mruganie xenonem nie jest zdrowe dla zarowki (zbyt czeste wlaczanie na chwile i wylaczanie), dlatego bi-xenon polega na tym, ze masz przeslone, ktora sie odsuwa

czyli jak mrugasz to żarnik się niszczy,co ma piernik do wiatraka?przecież to przysłona odpowiedzialna jest za mruganie,chyba jest szkodliwe dla żarnika jak gasisz często i włączasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Do Krawcol 100 % mam bixenony były zakładane przez poprzedniego właściciela,wejdż na link o moim pasku to zobaczysz. Światła długie i krótkie są na tym samym palniku. http://www.forum.vw-passat.pl/topics5/moje-auto-rodzinne-vt18340.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol
Krawcol napisał/a:

mruganie xenonem nie jest zdrowe dla zarowki (zbyt czeste wlaczanie na chwile i wylaczanie), dlatego bi-xenon polega na tym, ze masz przeslone, ktora sie odsuwa

 

czyli jak mrugasz to żarnik się niszczy,co ma piernik do wiatraka?przecież to przysłona odpowiedzialna jest za mruganie,chyba jest szkodliwe dla żarnika jak gasisz często i włączasz.

Przeciez napisalem "zbyt czeste wlaczanie na chwile i wylaczanie"-skrot myslowy, ktory jest prosty jak drut, ale Ty widocznie do konca go nie zalapales :kwasny:

 

Krawcol napisał/a:

H7 na dlugich sa po to, zeby "mrugac". Xenon za nim sie rozgrzeje i zaswieci pelnym swiatlem minie kilka sekund, a tak zwykla H7 od razu swieci pelna moca

 

fajnie sobie to wymyśliłeś czyli h7 już jest w gotowości ,a xenon nie,bo przecież w czasie jazdy musisz od razu mrugać

No wlasnie sobie tego nie wymyslilem-"The high beam is intensified by a H7 lamp which also bridges the period intil the gas discharge lamp has reached its full luminous intensity. The H7 lamp is also used for the flasher function". Najpierw poczytaj wszystko dokladie i przyjrzyj sie zrzutowi ekranu, ktory wstawilem chyba strone wczesniej i dopiero wtedy sie wypowiadaj :krzeslem: Jak chcesz mrugac xenonem, skoro on wylaczony jest?! Przeslona moze sobie chodzic, ale nie ma chyba swiatla, prawda?! :wpale:

 

pawelb6, widze, ze Tobie trzeba wszystko na tacy chyba podawac, bo nie jestes zbyt... chyba gdzies nawalily Ci synapsy w glowie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol
Nie, to nie jest normalne.

No to wlasnie jest normalne :P

 

Koledze w Q7 na długich pali tylko xenon. A H7 mryga tylko.

Moze mi jeszcze powiesz, ze ma dwie dzwigienki osobne-jedna do mrugania, a druga do dluzszej jazdy na swiatlach drogowych :evil:

 

Bo jakby było, jak piszesz, to w trakcie mrygania w dzień także xenonki by się zmieniały na długie (w sensie przesłona bu pracowała).

W dzien tez jezdzisz na wlaczonych swiatlach (w mysl przepisow)-no i musze Cie zaskoczyc-ta przeslona wciaz pracuje i "mrugasz" xenonem. Chyba, ze jezdzisz bez swiatel-przeslona nadal pracuje (chyba), ale nie ma swiatla zarowki xenonowej, wiec jak chcesz "mrugac" xenonem?! :wpale: Wszystko jasne???

 

 

Do Administratora-moze warto by zamknac juz ten temat, bo on nie wniesie zbyt wiele nowych informacji-wrecz swiadczy tylko o... Nie chce tutaj nikogo obrazac. Moze tez doprowadzic do niemilych tekstow na forum-jestem nerwowy i moge jeszcze przez przypadek "karniaki" zarobic :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwila, moment, nie zamykajcie ;) Bo się nasłuchałem o swojej osobie ;)

 

Marecek, jako moderator nie proponowalbys rozwiazan niezgodnych z prawem

 

Wstyd i żenada tak sobie przerabiać moga wieśniaki w traktorach

 

Nie będę komentował. Panowie na prawdę nie widzieli żarnika 4300K w akcji ;). Czy traktor i wiocha - no cóż - nie mi oceniać. Ja się cieszę, że to w końcu świeci jak należy... Z resztą, oplujecie na zlocie za tydzień.

 

A co do Bixenonów w Passacie 3BG. -> najpierw ktoś tu cytuje do czego służy "bi" i jak działa, a później dodaje, że w lampie są jeszcze H7 do mrugania. Pytam - co to za bixenon w tych passatach jest? To, że ktoś z allegro to tak nazwał, to wcale jeszcze nie oznacza, że tam jest "bi" :P:rotfl:

 

Śmiem twierdzić, że niczym się ta oryginalna lampa nie różni od mojej "traktorowej". Poza tym, że moja świeci lepiej... Oryginalne lampy "bi"ksenonowe w passacie 3BG świecą tak samo jak zwykłe H7 z dobrą żarówką - dyskutowaliśmy o tym rok temu i porównywaliśmy na zlocie w wawie - werdykt był jednoznaczny - nie ma sensu pchać kasy w oryginalne lampy xenonowe 3BG bo są po prostu cienkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 4MOTION_LBN

Marecek przesadzasz uważam, że u mnie w VW mój bi-xenon jest mocny, daje naprawdę ładnie od czasu do czasu ktoś mruga z naprzeciwka myśląc, że jade na długich więc chyba nie jest taki marniutki. Porównywałem wiązkę światła z Mercedesem E-KLASA oraz Audi A6 w obu przypadkach bi-xenon, który świecił nie lepiej niż u mnie. Wiadomo, że można zamontować żarniki 8000K czy nawet większe tylko po co ? Reszte żarówek mam Philipsa Blue Vision bodajżę, wizualnie wygląda super, a świeci lepiej niż zadowalająco.

 

P.S. : Marne to były zwykłe lampy w 3B, porażka !

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności