Skocz do zawartości
Gość Maja1fm

Problem z odpalaniem B3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Maja1fm

Mam problem z odpalaniem mojego autka, rozrusznik pieknie kreci, ale trzeba go chełtoliś conajmniej minutę żeby odpalił. Byłam juz z tym w warsztacie i nie zrobili mi tego. Zarówno na gazie jak i na benzynie się tak zachowuje, może ktoś miał taki problem i jakoś sobie z nim poradził??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To o czym piszesz, przerabiałem w moim samochodzie. Przypuszczam że jak silnik jest ciepły, to zapala bez problemu.

Prawdopodobnie uszkodzeniu uległ czujnik temp. cieczy chłodzącej, podający info. do sterownika (komputera) samochodu. W/w czujnik podaje do sterownika,niezależnie od faktycznej temperatury silnika, 1,5-1,6V co odpowiada temp.płynu ok.120stC. W moim silniku ten czujnik ma symbol:6U0919501B.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maja1fm

no i niestety u mnie nawet chyba nie o to chodzi, bo jemu jest obojeetne czy jest zimny czy cieply, on nie lubi odpalac. Ostatnio skubaniec nie chcial mi odpalic na stacji benzynowej, po przejechaniu 100km :/ wiec temperaturke juz mial sluszna, dzieki :-)

ale szukam odpowiedzi dalej :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odłącz kable od czujnika temperatury i sproboj odpalić zobaczymy moze coś się wyjaśni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim pasku z silnikiem 2E miałem spore problemy z odpalaniem na zimno. Na ciepło było OK. Okazało się, że miałem przerwany przewód od siniczka krokowego. Po poprawce wszystko wróciło do normy i jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Johnny Bravo

w moim pasku był problem z odpalaniem na zimno i wymieniłem kable WN ,kopułkę ,palec, świece i jeszcze wężyk podciśnieniowy był przerwany teraz jest git sprawdź przewody podciśnieniowe :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maja1fm

odłączyłam podłaczyłam na nowo i nadal to samo:/ właśnie wiekszość samochodów nie chce odpalać na zimno, moj nawet jak jest rozgrzany to nie chce normalnie odpalać. Po przejechaniu ładnych paru kilometrów jak go tylko zgasze zeby go ponownie odpalic-tak sobie dla sprawdzenia- znowu musze go chełtolić okolo minuty jak nie lepiej czasami :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -uki-

Skoro nie czujnik temperatury i silnik krokowy, to skupiłbym się na:

cewce wysokiego napięcia (na forum było dużo o różnych przypadłościach);

czujniku Halla (ten w podstawie rozdzielacza) - sterownik silnika "myśli", że pomimo przekręconej stacyjki rozrusznik nie kręci wałem silnika;

Czujnik Halla - najlepiej od kogoś pożyczyć na próbę, problemy z cewką raczej mało prawdopodobne (bo w końcu odpala), ale jak nie pomoże szacher macher z czujnikiem Halla, to i jej bym się przyjrzał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maja1fm

no to chyba czeka mnie wiele sprawdzania i kombinowania :/ale musze to zrobic bo krew mnie zalewa

Dziękuje bardzo, pewnie w weekend się za to wezmę,

więc jesli ktoś bedzie miał jeszcze jakies pomysły to będę baaaardzo wdzięczna bo będę miała pomoc w weekend więc chciałabym zrobic jak najwięcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze cos jest z pompa paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Johnny Bravo

no własnie miałem zaproponowac to samo tylko czy jak pompa paliwa bedzie walnienta to silnik niebedzie pracowal kwadratowo?? a moze to jest zaworek zwrotny i nie trzyma paliwa po zgaszeniu?? pozdro i powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -uki-

Koleżanka napisała, że to samo dzieje się na gazie. Zakładając, że wcześniej auto odpalało na gazie bez udziału benzyny - wykluczam pompę, ale to już musimy uzyskać informację od koleżanki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maja1fm

zgadza się, pisałam wczesniej że na gazie też tak odpala, poza tym to nie mam pompy paliwa :rotfl: dopiero w sobote będę się z nią bawiła. Niestety to jest obojetne czy na benzynie czy na gazie czy ciepły czy zimny - nie chce normalnie odpalać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pepo7

A kabelki WN i świece może w układzie zapłonowym trzeba by poszukać kopułka , palec itd.

Jak nic juz sie wiecej nie dowiesz na tym forum to wejdź na forum VW golf tam ludzie mają dużą wiedzę sam miałem golfa i zawsze ktoś mi pomógł i nikt nie odmówił pomocy poszukaj swoich ziomali mają warsztaty i na 100% cos poradzą jak chcesz mogę klepnąć o Tobie może ktoś Ci pomoże .Pozdro !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maja1fm

dzięki wielkie będę się odzywać po weekendzie, może coś uda mi się zdziałać. posprawdzam narazie to co mogę a jeśli niczego nie znajdę to będę próbowała szukać jakiegos warsztatu.

swiece już sobie powymieniałam i niestey nie pomoglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -uki-

Zawsze możesz się zgadać z kimś z Wa-wy na małe transplant-party :) podmieniać części i sprawdzać, co niedomaga. W ten sposób zdiagnozowaliśmy z bratem ciotecznym w jego wozie padnięty przepływomierz :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pslinek
no i niestety u mnie nawet chyba nie o to chodzi, bo jemu jest obojeetne czy jest zimny czy cieply, on nie lubi odpalac. Ostatnio skubaniec nie chcial mi odpalic na stacji benzynowej, po przejechaniu 100km :/ wiec temperaturke juz mial sluszna, dzieki :-)

ale szukam odpowiedzi dalej :-)

emulator sondy albo przekaźniki od gazu/paliwa - ja wymieniłem i jest git , a stałem na autostradzie 2 godziny bo nie chciał odpalić. Taki to złom jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym proponowal aparat zaplonu sprawdzic bo mialem cos podobnegego. Wymienilem i wsyztsko gra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja doloze garsc swoich spostrzezen dotyczacych palenia ale dizla. Silnik 1,6 TDi. W zasadzie silnik dobrze palil przez cala zime az do tych silnych mrozow. Wtedy odmowil posluszenstwa. Trzeba bylo innych sposobow zeby zaplali. Po jakichs kilku tygodniach zuwazyle, ze wogolw jakies kiepsko zapala. Jakis bialy dym szedl na poczatku palenia, silnik jakis dziwnie nierowno pracowal. Znajomy poradzil mi zebym wymienil swiece zerowe. Kupilem je. Udalo mi sie wymienic 2. Z treszta musialem jechac do zaprzyjaznionego mechaniora. Oczywiscei bez problemu je wymienil. Dzisiaj rano, po kilku stopniowym mrozie grzeje swiece, odpalam... i chodzi jak cudo. Nic.. zadnego zadlawienia na poczatek rozuchy. Zapalil i od razu czuc bylo, ze ladnie trzyma obroty, bez tluczenia.

 

Edit.

Zastanawia mnie tylko relatywnie szybka utrata oleju. Mechanik poradzil mi, ze uszczelniacze sa do wymiany. Takze nastepny wydatek bedzie z tym zwiazany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrząd może byc przestawiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności