Gość Maja1fm Zgłoś #1 Napisano 18 Czerwca 2007 Mam problem z odpalaniem mojego autka, rozrusznik pieknie kreci, ale trzeba go chełtoliś conajmniej minutę żeby odpalił. Byłam juz z tym w warsztacie i nie zrobili mi tego. Zarówno na gazie jak i na benzynie się tak zachowuje, może ktoś miał taki problem i jakoś sobie z nim poradził?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga0440 Zgłoś #2 Napisano 18 Czerwca 2007 To o czym piszesz, przerabiałem w moim samochodzie. Przypuszczam że jak silnik jest ciepły, to zapala bez problemu. Prawdopodobnie uszkodzeniu uległ czujnik temp. cieczy chłodzącej, podający info. do sterownika (komputera) samochodu. W/w czujnik podaje do sterownika,niezależnie od faktycznej temperatury silnika, 1,5-1,6V co odpowiada temp.płynu ok.120stC. W moim silniku ten czujnik ma symbol:6U0919501B. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maja1fm Zgłoś #3 Napisano 18 Czerwca 2007 no i niestety u mnie nawet chyba nie o to chodzi, bo jemu jest obojeetne czy jest zimny czy cieply, on nie lubi odpalac. Ostatnio skubaniec nie chcial mi odpalic na stacji benzynowej, po przejechaniu 100km wiec temperaturke juz mial sluszna, dzieki :-) ale szukam odpowiedzi dalej :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sound wave Zgłoś #4 Napisano 18 Czerwca 2007 odłącz kable od czujnika temperatury i sproboj odpalić zobaczymy moze coś się wyjaśni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #5 Napisano 19 Czerwca 2007 Ja w swoim pasku z silnikiem 2E miałem spore problemy z odpalaniem na zimno. Na ciepło było OK. Okazało się, że miałem przerwany przewód od siniczka krokowego. Po poprawce wszystko wróciło do normy i jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Johnny Bravo Zgłoś #6 Napisano 19 Czerwca 2007 w moim pasku był problem z odpalaniem na zimno i wymieniłem kable WN ,kopułkę ,palec, świece i jeszcze wężyk podciśnieniowy był przerwany teraz jest git sprawdź przewody podciśnieniowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maja1fm Zgłoś #7 Napisano 19 Czerwca 2007 odłączyłam podłaczyłam na nowo i nadal to samo:/ właśnie wiekszość samochodów nie chce odpalać na zimno, moj nawet jak jest rozgrzany to nie chce normalnie odpalać. Po przejechaniu ładnych paru kilometrów jak go tylko zgasze zeby go ponownie odpalic-tak sobie dla sprawdzenia- znowu musze go chełtolić okolo minuty jak nie lepiej czasami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #8 Napisano 20 Czerwca 2007 Skoro nie czujnik temperatury i silnik krokowy, to skupiłbym się na: cewce wysokiego napięcia (na forum było dużo o różnych przypadłościach); czujniku Halla (ten w podstawie rozdzielacza) - sterownik silnika "myśli", że pomimo przekręconej stacyjki rozrusznik nie kręci wałem silnika; Czujnik Halla - najlepiej od kogoś pożyczyć na próbę, problemy z cewką raczej mało prawdopodobne (bo w końcu odpala), ale jak nie pomoże szacher macher z czujnikiem Halla, to i jej bym się przyjrzał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maja1fm Zgłoś #9 Napisano 20 Czerwca 2007 no to chyba czeka mnie wiele sprawdzania i kombinowania :/ale musze to zrobic bo krew mnie zalewa Dziękuje bardzo, pewnie w weekend się za to wezmę, więc jesli ktoś bedzie miał jeszcze jakies pomysły to będę baaaardzo wdzięczna bo będę miała pomoc w weekend więc chciałabym zrobic jak najwięcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #10 Napisano 20 Czerwca 2007 Moze cos jest z pompa paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Johnny Bravo Zgłoś #11 Napisano 20 Czerwca 2007 no własnie miałem zaproponowac to samo tylko czy jak pompa paliwa bedzie walnienta to silnik niebedzie pracowal kwadratowo?? a moze to jest zaworek zwrotny i nie trzyma paliwa po zgaszeniu?? pozdro i powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #12 Napisano 20 Czerwca 2007 Koleżanka napisała, że to samo dzieje się na gazie. Zakładając, że wcześniej auto odpalało na gazie bez udziału benzyny - wykluczam pompę, ale to już musimy uzyskać informację od koleżanki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maja1fm Zgłoś #13 Napisano 20 Czerwca 2007 zgadza się, pisałam wczesniej że na gazie też tak odpala, poza tym to nie mam pompy paliwa dopiero w sobote będę się z nią bawiła. Niestety to jest obojetne czy na benzynie czy na gazie czy ciepły czy zimny - nie chce normalnie odpalać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pepo7 Zgłoś #14 Napisano 20 Czerwca 2007 A kabelki WN i świece może w układzie zapłonowym trzeba by poszukać kopułka , palec itd. Jak nic juz sie wiecej nie dowiesz na tym forum to wejdź na forum VW golf tam ludzie mają dużą wiedzę sam miałem golfa i zawsze ktoś mi pomógł i nikt nie odmówił pomocy poszukaj swoich ziomali mają warsztaty i na 100% cos poradzą jak chcesz mogę klepnąć o Tobie może ktoś Ci pomoże .Pozdro !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maja1fm Zgłoś #15 Napisano 21 Czerwca 2007 dzięki wielkie będę się odzywać po weekendzie, może coś uda mi się zdziałać. posprawdzam narazie to co mogę a jeśli niczego nie znajdę to będę próbowała szukać jakiegos warsztatu. swiece już sobie powymieniałam i niestey nie pomoglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #16 Napisano 21 Czerwca 2007 Zawsze możesz się zgadać z kimś z Wa-wy na małe transplant-party podmieniać części i sprawdzać, co niedomaga. W ten sposób zdiagnozowaliśmy z bratem ciotecznym w jego wozie padnięty przepływomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pslinek Zgłoś #17 Napisano 2 Września 2007 no i niestety u mnie nawet chyba nie o to chodzi, bo jemu jest obojeetne czy jest zimny czy cieply, on nie lubi odpalac. Ostatnio skubaniec nie chcial mi odpalic na stacji benzynowej, po przejechaniu 100km wiec temperaturke juz mial sluszna, dzieki :-) ale szukam odpowiedzi dalej :-) emulator sondy albo przekaźniki od gazu/paliwa - ja wymieniłem i jest git , a stałem na autostradzie 2 godziny bo nie chciał odpalić. Taki to złom jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazek127 Zgłoś #18 Napisano 3 Września 2007 ja bym proponowal aparat zaplonu sprawdzic bo mialem cos podobnegego. Wymienilem i wsyztsko gra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvin Zgłoś #19 Napisano 2 Lutego 2009 Ja doloze garsc swoich spostrzezen dotyczacych palenia ale dizla. Silnik 1,6 TDi. W zasadzie silnik dobrze palil przez cala zime az do tych silnych mrozow. Wtedy odmowil posluszenstwa. Trzeba bylo innych sposobow zeby zaplali. Po jakichs kilku tygodniach zuwazyle, ze wogolw jakies kiepsko zapala. Jakis bialy dym szedl na poczatku palenia, silnik jakis dziwnie nierowno pracowal. Znajomy poradzil mi zebym wymienil swiece zerowe. Kupilem je. Udalo mi sie wymienic 2. Z treszta musialem jechac do zaprzyjaznionego mechaniora. Oczywiscei bez problemu je wymienil. Dzisiaj rano, po kilku stopniowym mrozie grzeje swiece, odpalam... i chodzi jak cudo. Nic.. zadnego zadlawienia na poczatek rozuchy. Zapalil i od razu czuc bylo, ze ladnie trzyma obroty, bez tluczenia. Edit. Zastanawia mnie tylko relatywnie szybka utrata oleju. Mechanik poradzil mi, ze uszczelniacze sa do wymiany. Takze nastepny wydatek bedzie z tym zwiazany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant Zgłoś #20 Napisano 2 Lutego 2009 rozrząd może byc przestawiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach