12DEX09 Zgłoś #1 Napisano 31 Marca 2012 Witam szukałem po forum i nie znalazłem nic co mogło by mi pomóc... A więc mój problem polega na resecie liczników zegarka oraz małych km ale nie podczas rozruchu ale podczas przekręcenia kluczyka na "raz" , do tego wskazówka obrotomierza kiedy wył zapłon nie opada a zostaje na tylu obrotach na ilu wył był silnik, nagrałem film telefonem jak to wygląda... chciałbym sie dowiedzieć czy można jakoś usunąć ten problem czy czeka mnie inwestycja w nowe zegary, dodam jeszcze że nic nie było grzebane przy zegarach, zaczęło się dziać tak kiedy miałem małe spięcie elektryki zaraz po kupnie jak była woda pod dywanikiem, proszę oto filmik http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uE31RBANO4o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #2 Napisano 31 Marca 2012 kolego sprawdz bezpiecznik.u mnie byl to samo.po wymianie bezpiecznika problem znikl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3 Napisano 31 Marca 2012 (edytowane) Brak napięcia stałego, jest tylko po zapłonie. Dziwne, bezpiecznik bez powodu nie ma prawa się spalić, może zwarcie w zapalniczce? Edytowane 31 Marca 2012 przez polonez15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12DEX09 Zgłoś #4 Napisano 31 Marca 2012 heh faktycznie banał a narobił mi od groma problemu jak to naprawić ale sprawdzałem ten bezpiecznik lecz nie dokładnie a on był nadpalony i juz nie działał... teraz jest wszystko ok... dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 30 Maja 2012 kasuje się licznik przejechanych kilometrów - MFA ( zegarek i reszta jest ok ) po dłuższym postoju.To jakaś usterka ? W ilu jeszcze tematach będziesz o tym pisał? Dostałes już odpowiedź, ze po ponad dwóch godzinach od wyłączenia silnika i wyjecia klucza ze stacyjki - MFA1 zeruje sie samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #6 Napisano 30 Maja 2012 W ilu jeszcze tematach będziesz o tym pisał? Dostałes już odpowiedź, ze po ponad dwóch godzinach od wyłączenia silnika i wyjecia klucza ze stacyjki - MFA1 zeruje sie samo. Danek,może Kolega po prostu chciał się upewnić czy wcześniej miałeś rację... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 30 Maja 2012 Danek,może Kolega po prostu chciał się upewnić czy wcześniej miałeś rację... No racja :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #8 Napisano 30 Maja 2012 To masz tylko przełączniki z boku manetki bez przycisku Reset? Dziwne... W takiej sytuacji najlepiej jakbyś zrobił fotkę i podrzucił tutaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #9 Napisano 31 Maja 2012 Na manetce mam tylko szybkość ruchu wycieraczek i nic więcej, żadnych przycisków... Moja jest taka jak ta : http://www.moto-land.pl/allegro/PASSAT B5/manetka wycieraczek/1.JPG Wygląda na to,że masz golasa.Próbowałeś tymi cypelkami pod zegarami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #10 Napisano 31 Maja 2012 Mam dwa cypelki, prawy kasuje licznik a lewego nie wciskałem bo jest obok zegarka więc myślę ,że jest do ustawiania czasu - mylę się ? Zatem wygląda na to,że nie posiadasz MFA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 31 Maja 2012 "Człowieku czy Ty czytasz ze zrozumieniem ? Czytam :fajny Ale czytając twoje zdania, sposób w jaki je składasz i biorąc pod uwagę informacje, jakie tam wrzucasz - to każdy będzie miał problem, żeby cię zrozumieć. Tak więc zanim coś napiszesz, to się 3 razy zastanów A ja wcześniej już pisałem : NIE MA ŻADNEGO PRZEŁĄCZNIKA! Gdyby był to bym sobie po prostu przełączył! w moim przypadku ( Passat B5 99r ) kasuje się licznik przejechanych kilometrów - MFA To po jaki H..... piszesz o MFA? Wiesz w ogóle, co to jest MFA? Człowieku - masz problem czytania instrukcji ze zrozumieniem :fajny Poczytałeś coś o MFA i pier.......dolisz tu o liczniku przejechanych kilometrów MFA, wprowadzając ludzi w błąd Licznik kilometrów i licznik kilometrów według MFA - to zupełnie dwie inne rzeczy. W instrukcji obsługi napisane jest, że na manetce od wycieraczek mam ustawienia pamięci ale ja nic takiego nie mam. A nie jest tam napisane, że to nie w każdym modelu występuje? Poza tym, to nie są ustawienia pamięci, tylko przycisk do zmiany pomiędzy MFA1 i MFA2, przełączanie wyświetlanych wartości, takich jak przejechany dystans, spalanie średnie, spalanie chwilowe, czas jazdy...itp oraz kasowania wartości poprzez naciśnięcie całego przycisku pod manetka. Skoro wyczytałeś o MFA, to takowe informacje również tam powinny być zawarte. A skoro są opisy, to są też rysunki. I z rysunku widać, co i jak wygląda. Z mongolskiego tą instrukcję tłumaczyłeś? Jeszcze raz to napiszę - czytanie ze zrozumieniem się kłania :bry2 I w celu wyczerpania tematu MFA - tak to powinno wyglądać: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 31 Maja 2012 dlaczego ten licznik może się kasować ? Jedna kwestia - z rana jak wsiądziesz, to juz jest wyzerowany? Czy zeruje się dopiero w trakcie uruchamiania silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #13 Napisano 31 Maja 2012 Rano jak wsiadam do samochodu, zanim przekręcę kluczyk to wszystko jest ok. Po przekręceniu licznik się zeruje.W ciągu dnia też różnie to bywa, raz jest "ok" a raz się skasuje. Akumulator do wymiany. Jak jeździsz w dzień, to jeszcze jakoś trzyma, ale po nocy kaputt. Na początek pożycz od kogoś sprawne, naładowane AKU na 2 dni i zobaczysz, czy mam rację. Bo polecisz od razu kupić nowy, usterka nie zniknie i będzie na mnie, że źle ci podpowiedziałem Bo może być jeszcze usterka samego licznika a akumulator może być dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 31 Maja 2012 Tak - po wymianie AKU trzeba podjechać na skasowanie błędów, bo TROCHĘ się ich pojawi po odłączeniu zasilania. Ciężko gdybać - ale najpierw podmien sam AKU na próbę. Lecz jeśli zegarek się nie kasuje, to raczej problem będzie z samym licznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #15 Napisano 31 Maja 2012 Kody błyskowe alarmu coś zawsze znaczą. Czy to uszkodzenie któregoś czujnika czy też za niskie napięcie zasilania centralki lub sygnalizować może słabą baterię w pilocie alarmu. Ale to trzeba dorwać instrukcję od alarmu. A centralka zapewne jest pod kierownicą. Trzeba odkręcić dolną część osłony kokpitu po stronie kierowcy i tam zajrzeć :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 4 Czerwca 2012 No to masz problem w samym liczniku. Ale czy ktoś to na forum rozkmini to nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 4 Czerwca 2012 Możesz jeszcze wyjąć licznik i sprawdzić kostki - zielona i niebieską :fajny I tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andhen83 Zgłoś #18 Napisano 17 Lipca 2012 witam.. odświeżam temat :-) może ktoś napisac jaka jest kolejnośc wyswietlania na MFA, bo mam temp, godzine, pozniej jakieś km ( tego nie rozumie właśnie bo jak tankne np. za 100 zeta to pisze mi 12km - czyli jak czytam to powinien byc dojazd na baku jaki mi zostal ) potem jest dystans, srednia spalania, i spalanie w danym momence. czy tak jest ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 17 Lipca 2012 Masz MFA w zegarku z lewej strony czy na środku na FISie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andhen83 Zgłoś #20 Napisano 17 Lipca 2012 z lewej strony pod obrotomierzem, silnik ADR w automacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach