Skocz do zawartości
damiano

przepływomierz klapowy przepuszcza paliwo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! jak w temacie filtr powietrza jest nasączony benzyna! podkreslam ze nie jest to spowodowane regulatorem cisnienia paliwa! jesli byl juz poruszany ten temat to prosze o link bo szukam na forum i znalezc nie moge. dzieki pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inna przyczyna poza reg. ciśnienia mało prawdopodobna chyba że węże zasilające są ja rzeszoto (pożar nieunikniony) lub zły montaż podciśnień....łącznie z zatkaną odmą....no jeszcze wchodzi w grę filtr oparów paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie cieknie w miejscu zaznaczonym na czerwono! jakie macie pomysły 2106816890_2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozp... oring miałem to samo zmień na digi będziesz miał samolot chyba że kochasz 9A to koxi30 ma taki rozdzielacz i z chęcią sie go pozbędzie.

edit 2 damiano mam 2 takie sp/// jach chcesz za darmo to zapraszam

 

 

 

Edit

 

Włodek nic sie nie zapali spokojnie nic nie trwa wiecznie 20 lat na mechanikę to i tak szmat czasu wątpię że spotkam B6 mające 20 lat i jeżdżące o ja pi,,, będe miał wtedy 60 :lol

Edytowane przez JACU6X6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy mozna wymienic taki oring? o co chodzi z tym digi bo nie do konca kumam... pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niezle digi sie okazuje piekna rzecz. pytanie czy jestem wstanie to sam przerobic? ktos moze udzielic wskazówek co i jak pokolei, ktos kto juz taka przeróbkę przechodził...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DIGIFANT II

 

-komputer ECU digifant z PF,PB 037 906 022BB,DB,CT,AR,EN ....

-instalacja silnika PF lub PB

-ISV czyli stabilizator wolnych obrotow lub jak potocznie mozna uslyszec silnik krokowy z PG,PF,PB

-wtryskiwacze PF,PG,PB - wtryski PG maja wydajnosc 245cc/min co daje max 200km przy 4 cylindrach , wtryski PF,PB - 197cc/min do 160km-przy tych wtryskach zalecam fpr(regulator cisnienia) na 3.5bar

-przepływomierz klapkowy - popularny MAF(VAM)

-jesli mielismy silnik KR to sonda lambda z podgrzewaniem

-listwa wtryskowa z regulatorem - trzeba zrobic samemu lub gdzies zakupic

-obudowa filtra z GTI PF,PB

-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor

-switche(przełaczniki na przepustnice)

 

rozpiska DIGI II:

01--sygnał rozrusznika

02--sonda lambda sygnał

03--sterowanie przekaznikiem pompy paliwa

04--knock sensor pin 1

05--knock sensor pin 2

06--masa (czujnik cieczy,hall pin 1,switche,masa przeplywka pin 4)

07--knock sensor pin 3

08--hall pin 3 (vcc)

09--przeplywka pin 1 (sensor temperatury powietrza)

10--sensor temperatury cieczy

11--switche

12--wtryskiwacze

13--masa

14-- +12 z glownego przekaznika

15--

16--klima

17--przeplywka pin 3 (vcc)

18--hall pin 2

19--masa

20--

21--przeplywka pin 2 (regulacja)

22--ISV

23--ISV

24--

25--do modułu zaplonowego na pin 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A graty z 2E da się zastosować? Pytam bo też jest na digifancie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A graty z 2E da się zastosować?

Od łopli są tańsze....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ktory lepiej zamontowac digi I czy II i czym sie różnią. czy ktos sie specjalizuje w takich przeróbkach bo widze ze tak łatwo nie bedzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od łopli są tańsze....

 

Nie jest to jednak odpowiedź na moje pytanie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie jest to jednak odpowiedź na moje pytanie

 

Nikt tego nie próbował bo PF do opanowania łatwiejszy jest, ogólnie powinno się dać a w 2E jest czujnik położenia wału?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a w 2E jest czujnik położenia wału?

Nie, jest tylko hall w aparacie....2E to prawie to samo co PF i PB...to znaczy elektrycznie...zasadnicza róznica to inna wtyczka w sterownikach,PF i PB maja 25 pinów ,2E znów 38 pinów...zupełnie inne 2E jest ponoć w Corrado.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olewając corrado kto mi podrzuci kompletne 2E celem weryfikacji :) może być bez auta. Włodek jak 2E dawkuje wtrysk benzyny wszystkie naraz czy każdy z osobna przy otwarciu zaworu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Full grupa...czyli jednopunkt na czterech wtryskach...:lol

Jacek łyknij TEGO, to taka "hamerykańska hybryda"...8V jak w 2E a dolot jak w 9A....ale to pewnie sekwencja...ze dwóch na forum by sie znalazło z tym silnikiem....chyba nawet jest cały taki amerykaniec na sprzedaż na forum.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne dolot ma z drugiej strony jak w 16 ogólnie ciekawy silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności