damiano Zgłoś #1 Napisano 7 Marca 2012 Witam! jak w temacie filtr powietrza jest nasączony benzyna! podkreslam ze nie jest to spowodowane regulatorem cisnienia paliwa! jesli byl juz poruszany ten temat to prosze o link bo szukam na forum i znalezc nie moge. dzieki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 8 Marca 2012 Inna przyczyna poza reg. ciśnienia mało prawdopodobna chyba że węże zasilające są ja rzeszoto (pożar nieunikniony) lub zły montaż podciśnień....łącznie z zatkaną odmą....no jeszcze wchodzi w grę filtr oparów paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiano Zgłoś #3 Napisano 8 Marca 2012 dokładnie cieknie w miejscu zaznaczonym na czerwono! jakie macie pomysły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #4 Napisano 8 Marca 2012 (edytowane) Rozp... oring miałem to samo zmień na digi będziesz miał samolot chyba że kochasz 9A to koxi30 ma taki rozdzielacz i z chęcią sie go pozbędzie. edit 2 damiano mam 2 takie sp/// jach chcesz za darmo to zapraszam Edit Włodek nic sie nie zapali spokojnie nic nie trwa wiecznie 20 lat na mechanikę to i tak szmat czasu wątpię że spotkam B6 mające 20 lat i jeżdżące o ja pi,,, będe miał wtedy 60 Edytowane 8 Marca 2012 przez JACU6X6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiano Zgłoś #5 Napisano 9 Marca 2012 czy mozna wymienic taki oring? o co chodzi z tym digi bo nie do konca kumam... pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #6 Napisano 9 Marca 2012 http://forum.vw-passat.pl/threads/104517-9A-na-digifancie-z-sekwecja-pierwszy-passat-na-forum zapraszam do tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiano Zgłoś #7 Napisano 9 Marca 2012 niezle digi sie okazuje piekna rzecz. pytanie czy jestem wstanie to sam przerobic? ktos moze udzielic wskazówek co i jak pokolei, ktos kto juz taka przeróbkę przechodził... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 9 Marca 2012 DIGIFANT II -komputer ECU digifant z PF,PB 037 906 022BB,DB,CT,AR,EN .... -instalacja silnika PF lub PB -ISV czyli stabilizator wolnych obrotow lub jak potocznie mozna uslyszec silnik krokowy z PG,PF,PB -wtryskiwacze PF,PG,PB - wtryski PG maja wydajnosc 245cc/min co daje max 200km przy 4 cylindrach , wtryski PF,PB - 197cc/min do 160km-przy tych wtryskach zalecam fpr(regulator cisnienia) na 3.5bar -przepływomierz klapkowy - popularny MAF(VAM) -jesli mielismy silnik KR to sonda lambda z podgrzewaniem -listwa wtryskowa z regulatorem - trzeba zrobic samemu lub gdzies zakupic -obudowa filtra z GTI PF,PB -plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor -switche(przełaczniki na przepustnice) rozpiska DIGI II: 01--sygnał rozrusznika 02--sonda lambda sygnał 03--sterowanie przekaznikiem pompy paliwa 04--knock sensor pin 1 05--knock sensor pin 2 06--masa (czujnik cieczy,hall pin 1,switche,masa przeplywka pin 4) 07--knock sensor pin 3 08--hall pin 3 (vcc) 09--przeplywka pin 1 (sensor temperatury powietrza) 10--sensor temperatury cieczy 11--switche 12--wtryskiwacze 13--masa 14-- +12 z glownego przekaznika 15-- 16--klima 17--przeplywka pin 3 (vcc) 18--hall pin 2 19--masa 20-- 21--przeplywka pin 2 (regulacja) 22--ISV 23--ISV 24-- 25--do modułu zaplonowego na pin 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 9 Marca 2012 A graty z 2E da się zastosować? Pytam bo też jest na digifancie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 9 Marca 2012 A graty z 2E da się zastosować? Od łopli są tańsze.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiano Zgłoś #11 Napisano 9 Marca 2012 a ktory lepiej zamontowac digi I czy II i czym sie różnią. czy ktos sie specjalizuje w takich przeróbkach bo widze ze tak łatwo nie bedzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #12 Napisano 10 Marca 2012 A gzie ty dorwiesz teraz digi I ???????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #13 Napisano 10 Marca 2012 Od łopli są tańsze.... Nie jest to jednak odpowiedź na moje pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #14 Napisano 10 Marca 2012 Nie jest to jednak odpowiedź na moje pytanie Nikt tego nie próbował bo PF do opanowania łatwiejszy jest, ogólnie powinno się dać a w 2E jest czujnik położenia wału? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #15 Napisano 10 Marca 2012 a w 2E jest czujnik położenia wału? Nie, jest tylko hall w aparacie....2E to prawie to samo co PF i PB...to znaczy elektrycznie...zasadnicza róznica to inna wtyczka w sterownikach,PF i PB maja 25 pinów ,2E znów 38 pinów...zupełnie inne 2E jest ponoć w Corrado. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #16 Napisano 10 Marca 2012 Olewając corrado kto mi podrzuci kompletne 2E celem weryfikacji może być bez auta. Włodek jak 2E dawkuje wtrysk benzyny wszystkie naraz czy każdy z osobna przy otwarciu zaworu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #17 Napisano 10 Marca 2012 (edytowane) Full grupa...czyli jednopunkt na czterech wtryskach... Jacek łyknij TEGO, to taka "hamerykańska hybryda"...8V jak w 2E a dolot jak w 9A....ale to pewnie sekwencja...ze dwóch na forum by sie znalazło z tym silnikiem....chyba nawet jest cały taki amerykaniec na sprzedaż na forum. Edytowane 10 Marca 2012 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #18 Napisano 10 Marca 2012 Dziwne dolot ma z drugiej strony jak w 16 ogólnie ciekawy silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach