vwoźny Zgłoś #1 Napisano 5 Marca 2012 Witam, mam następujący problem: Otóż po włożeniu silnika z powrotem do komory po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu na liczniku nie ma ŻADNEGO efektu tzn. wszystko jest tak jak bez włączonego zapłonu pokazuje się przebieg godzina, po włączeniu świateł podświetlenie. Sprawdzałem na kostce do licznika nie ma napięcia na pinie 13 (po zapłonie) więc zegary są OK. Dodatkowo po włączeniu zapłonu non-stop tyka przekaźnik 67 od pompy paliwa po wyciągnięciu przekaźnika 109 od komputera tykanie ustaje A NAJDZIWNIEJSZE w tym wszystkim jest to że silnik można odpalić ale wydaje mi się, że nie chodzi tak jak powinien. Będę wdzięczny za wszystkie sugestie Pewnie jest to jakiś głupi błąd ale wiadomo jak ciężko samemu go zauważyć Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwoźny Zgłoś #2 Napisano 6 Marca 2012 Wkładka stacyjki jest ok, dziś robiłem na krótko 30 do X,15 i jest ten sam efekt Gdzie tam jeszcze są masy? (poza tymi oczywistymi koło aku i w kabinie to kółko) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #3 Napisano 6 Marca 2012 Kolego popytaj moze tu http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #4 Napisano 6 Marca 2012 A zamieniałeś X-kontakt z przekażnikiem od klaksonu? Inna metoda to wyciąganie kolejno bezpieczników do momentu gdy przekaźnik przestanie tykać..oczywiście ten od pompy to normalne ze wtedy przestanie .... Kolejna to odłączanie wszystkich urządzeń podłączonych pod wspólny bezpiecznik czyli w przypadku pompki jest to jeszcze sonda. ale skoro robiłeś cos z silnikiem a nie ze skrzynka przekaźników to przyczyny szukałbym pod maską.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwoźny Zgłoś #5 Napisano 7 Marca 2012 Dzięki wszystkim za porady Masy są pospinane Problem zegarów już rozwiązany, zasiadłem nad schematem i wykminiłem Nie było połączenia między pinami E/2 i D/8 w skrzynce co powodowało brak napięcia po włączeniu zapłonu na styku 13 w kostce do zegarów Za problemem przekaźnika jeszcze się nie uporałem ale jak już zrobie to napiszę dlaczego może się kiedyś komuś przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwoźny Zgłoś #6 Napisano 11 Marca 2012 Przekaźnik nadal wariuje ale jak odpalę auto wszystko jest w porządku.. Później się tym zajmę pewnie to jakiś czujnik. pozdro i dzięki za porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach