Skocz do zawartości
witek_rz

Jeszcze raz zegary!!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem temat był już wiele razy opisywany. Przeczytałem chyba prawie wszystko ale mam pytanko. Mam Passka z końca 90roku z silnikiem 1,8 AAM (55kW) Tablica jest z dwoma kontrolkami kierunku. Nie pokazuje mi temperatury "wody" i źle wsazuje poziom paliwa. Pytałem elektryka podobno do wymianyjest jakiś "moduł" pod zegarem więc i tak muszę się tym "pobawić". Chciałbym jednak przy okazji wymienić tablicę z ZEGARKIEM ANALOGOWYM na taką z obrotomierzem i ewentualnie z zearkiem cyfrowym. Nie rozbierałem tego jeszcze (czekam na cieplejsze dni) i nie wiem co tam jest pod spodem. Czy jest jakieś oznaczenie tablicy którą powinienem sobie sprawić czyli czego po prostu mam szukać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak diesel, to licznik od diesla. Analogicznie benzyna, a to ze wzgledu na obrotomierz. Jedno, na co musisz zwrócić uwagę to ilość gniazd z tyłu licznika. Jedno obok gniazda prędkościomierza albo dwa po bokach tylnej scianki licznika. No i oczywiście licznik wyskalowany to takiej samej prędkości maksymalnej.

 

O wymianie faktycznie duzo było pisane, nawet ja już trochę tego napisałem.

Jeśli chodzi o Twego elektryka, to.....

Póki co zdejmij zegary, rozkręć i popraw styki wskaźników. Zdemontujesz je łatwo, bo są one wciśnięte na bolce, które są wlutowane w płytkę. Wyczyścisz, psikniesz sprayem do styków i powinno być lepiej. Co do temperatury, to mogą być luźne przewody na czujniku temperatury, ale od sprawdzenia tego jest miernik. Sprawdzasz rezystancję i już wiesz, co jest grane.

Generalniew w tych zegarach nie ma się co psuć. Co najwyżej zimne luty. Poczytaj jeszcze i pobaw się z tymi zegarami, bo możesz przejechać się po wstawieniu nowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wufa

Witam. Ja tez mialem taki problem w swoim B3. Jest taki maly regulator napiecia, czy cos takiego, takie male ustrojstwo na trzy styki przykrecone srobka do blaszki pod wskaznikiem temperatury i paliwa( widac ta blaszke od zewnatrz, ale odkreca sie po zdjeciu szybki i wyjeciu zegarow). To powoduje najczesciej przeklamania na zegarach. Mozna kupic to za grosze w kazdym sklepie elektronicznym, ale przed wymiana jeszcze trzeba sprawdzic czy nie "poscily" luty w gniezdzie od tego regulatora.

[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zegarze prędkościomierza pod "dziennym licznikiem" jest liczba: 920

czy to jest jakaś wskazówka odnośnie wyskalowania prędkościomierza?[/u]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość schak

920 - jest to przełożenie zegarów, kupując drugie musisz kupić z takim samym przełożeniem lub swoje włożyć w "nowe" zegary.

 

Ja w swoich zegarach miałem takie same problemy temperatura wody i paliwo oszukiwało lub nie działało oraz diody od smarowania i ładowanie nie działały lub sie tylko żarzyły wystarczyło rozebrać wyczyścić styki od zegarów (wewnątrz od paliwa i temp. takie 4 bolce) oraz był zimny lut przy tym małym kondensatorze o którym wyżej pisano. Po poprawieniu lutu było ok i teraz sie nie musze śpieszyć z zegarami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie po stuknięciu pięścią nad zegarami wszystko wraca do normy, a jak wjade autem w dziurę znów rodzą się problemy.

Co robić

1,9TDI B4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie po stuknięciu pięścią nad zegarami wszystko wraca do normy, a jak wjade autem w dziurę znów rodzą się problemy.

Co robić

1,9TDI B4

 

Dalej walić pięścią :D

U mnie też ten patent czasami działa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok. poczytam. dzęki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam to samo ze zle dziala paliwo i woda i jest to wina ze pod tym zegarem sa diody od wody oleju i czegos jeszcze.i one jak wchodza w plytke to gdzies nie lacza a paliwo i woda jest poloczona szeregowo z tymi diodami i do zegara przez te diody nie dochodzi prad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.o toz mam problem ze wskaznikiem poziomu paliwa.myslalem ze to zimne luty lub stabilizator ale to nic z tych rzeczy.kupilem drugi licznik i to samo zle wskazuje pokazuje tak jak by na 35l bylo 0.moje pytanie jest strzalka umieszczona na pompie paliwa (plywaka) w ktora strone powinna byc skierowana na wprost czy tak jak ida przewody paliwowe?a moe trzeba skalibrowac ten plywak zeby pokazywal normalnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.o toz mam problem ze wskaznikiem poziomu paliwa.myslalem ze to zimne luty lub stabilizator ale to nic z tych rzeczy.kupilem drugi licznik i to samo zle wskazuje pokazuje tak jak by na 35l bylo 0.moje pytanie jest strzalka umieszczona na pompie paliwa (plywaka) w ktora strone powinna byc skierowana na wprost czy tak jak ida przewody paliwowe?a moe trzeba skalibrowac ten plywak zeby pokazywal normalnie ?
w ilu tematach jeszcze napiszesz ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro szukam odp dalej to widocznie twoja pomoc mi nie pomogla ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności