daral7 Zgłoś #1 Napisano 25 Lutego 2012 Witam W kwietniu minie okres gwarancyjny mojego paska B6 1.4 TSI. Mam 26.000 przejechane. Dojazd nie powiem , mam po polnej drodze i dużych dziurach. Jadąc po nierównościach jak samochód się rozkołysze całe zawieszenie bardzo mi skrzypi jak stary wóz drabiniasty. Tak samo jest n nierównym asfalcie i po brukowanej ulicy.Zgłosiłem to do serwisu, cytuje co mi odpisano : " Gdy jest wilgotno, możę dojść do efektu sklejania ( ślizganie elementów przesuwających się przeciwnych kierunkach) Mogą przy tym wystąpić piski/grzechotanie. Te odgłosy nie mają żadnego płyu na żywotność ani działanie podzespołów. W tym przypadku jest to stan seryjny." Co o tym sądzicie ? Czy spuścili mnie po bandzie ? Czy ma ktoś podobne problemy ? Co moze być przyczyną takiego skrzypienia.? Pozdrawiam Darek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #2 Napisano 25 Lutego 2012 Bzdura, totalna bzdura. W moim pasku przed końcem gwatancji delikatnie skrzypiały tuleje metalowo-gumowe w przednim zawieszeniu, pojechałem do serwisu, zakomunikowałem panu za biurkiem i musiałem poczekac dwie godziny na wymianę i odbiór samochodu. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojas Zgłoś #3 Napisano 25 Lutego 2012 U mnie jak auto się kołysało, na nierównociach przy wolnej jeździe było słychać nie tyle piski co popukiwania delikatne. Zgłosiłem w serwisie pod koniec zeszłego roku przy przebiegu ok 20tyś km i wymieniono mi na gwarancji łącznik drążka stabilizatora - po tym zabiegu nie mam już żadnych odgłosów z zawieszenia. Myślę, że puki masz gwarancję to powinieneś jednak powalczyć z serwisem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #4 Napisano 25 Lutego 2012 Zlali cię i tyle. ja miałem podobnie. jak auto kończyło 2 lata w ASO zgłosiłem problem(skrzypiące tuleje) po krutkiej pogawendce z kolegą załatwiłem rozpatrzenie gwarancyjne i w efekcie wymienili mi całe zawieszenie przednie oprucz amorów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #5 Napisano 25 Lutego 2012 No proszę Cie, spuścili Cie na drzewo ja mam 160 tyś i czasami jeźdzę drogą w stylu offroad, i nie ważne mokro czy sucho, zimno czy gorąco nic nie skrzypi, nic nie puka, nic nie stuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebeq Zgłoś #6 Napisano 27 Lutego 2012 napisali Ci tak po jeździe próbnej czy w ogóle nie wsiadali do samochodu? Każde dobre ASO powinno chociaż przejechać się samochodem, żeby zobaczyć, o jakie piski chodzi. Ja bym nie odpuszczał, w końcu masz Passata, a nie jakieś badziewie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daral7 Zgłoś #7 Napisano 27 Lutego 2012 jeździli, ale jeden facet wogóle nic nie słyszał... albo nie chciał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #8 Napisano 27 Lutego 2012 Jeździć powinni z Tobą abyś mógł im pokazać co i jak, bo inaczej nic nie będą chcieli ułsyszeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeeek Zgłoś #9 Napisano 17 Października 2012 (edytowane) Wymiana tulei wahaczy - przednie i tylnie mocowanie wahacza. Problem skrzypienia ustąpił. Koszt LEMFÖRDER - przednie 30 zł szt. 2, tylnie 28 zł szt. 2. Robocizna: wymiana z użyciem prasy: 160 zł. ------------ Zawieszenie przednie, po wymianie tulei, stało się nieco twardsze. Edytowane 17 Października 2012 przez tomeeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike2 Zgłoś #10 Napisano 18 Października 2012 WitamW kwietniu minie okres gwarancyjny mojego paska B6 1.4 TSI. Mam 26.000 przejechane. Dojazd nie powiem , mam po polnej drodze i dużych dziurach. Jadąc po nierównościach jak samochód się rozkołysze całe zawieszenie bardzo mi skrzypi jak stary wóz drabiniasty. Tak samo jest n nierównym asfalcie i po brukowanej ulicy.Zgłosiłem to do serwisu, cytuje co mi odpisano : " Gdy jest wilgotno, możę dojść do efektu sklejania ( ślizganie elementów przesuwających się przeciwnych kierunkach) Mogą przy tym wystąpić piski/grzechotanie. Te odgłosy nie mają żadnego płyu na żywotność ani działanie podzespołów. W tym przypadku jest to stan seryjny." Co o tym sądzicie ? Czy spuścili mnie po bandzie ? Czy ma ktoś podobne problemy ? Co moze być przyczyną takiego skrzypienia.? To co Ci powiedzieli, a właściwie zacytowali odpowiedź VW Polska dotyczy tylko i wyłącznie buczenia-piszczenia osłon gumowych przegubów podczas skręcania autem przy niewielkich prędkościach. Ja podczas wizyty w serwisie i zgłoszenia owego buczenia przy skręcaniu dostałem identyczną odpowiedź na piśmie, bowiem także kończyła mi się gwarancja. Nie ma to nic wspólnego, moim zdaniem, z odgłosami dochodzącymi z zawieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #11 Napisano 18 Października 2012 Nie daj się zrobić , nic takiego u mnie nigdy nie wystepowało a przebieg przekroczył 270 tyś km. Moim zdaniem do wymiany masz dwie gumy na drążku stabilizatora. Łatwo temu zaradzić (naprawa prowizoryczna) wystarczy wziąć strzykawkę z olejem i psiknąć miedzy gumę a drążek(kilka kropel, bez pezsady). Jak pomoże, to znaczy ze to było przyczyną. Najlepiej wymienić obie gumy, koszt niewielki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thys0n Zgłoś #12 Napisano 22 Października 2014 kolego masz może jakiś sposób na wymianę tych gum? w B6 oryginalnie są zgrzane i nie można ich rozebrać - zakupić należy cały drążek. byłbym zobowiązany za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach