davidoff Zgłoś #1 Napisano 9 Lutego 2012 Witam pytanie do osób które miały do czynienia z oryginalnym reflektorami Bi Xenon Hella w pasku B5Fl. Za jakie regulacje odpowiedzialne są trzy śruby regulacji w lampie bi xenon które zaznaczyłem na 1 fotce? tzn która za co odpowiada? Mój problem wygląda tak, po wymianie czujnika poziomowania oraz lewej lampy (od kierowcy) lewa lampa źle świeci, tzn byłem na ustawieniu lamp na stacji diagnostycznej i diagnosta ustawił obie lampy lecz nadal widzę że lampa od kierowcy nie świeci na wprost tylko snop światła skierowany jest ostro w prawą stronę tak że lewy xenon oświetla prawe pobocze. Natomiast prawa lampa świeci dobrze tzn do przodu w skutek czego wszystko np podczas mgły wygląda mniej więcej tak - / | tak samo światła drogowe w lewym xenonie skierowane są mocno do dołu względem świateł drogowych w prawym xenonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kardynalski Zgłoś #2 Napisano 9 Lutego 2012 To Twoje "czerwone" bliżej środka auta to regulacja " góra-dół" świateł drogowych - długich H7, natomiast te dwa "czerwone" bliżej zewnątrz to regulacja xenonu, i tak niżej- regulujesz "góra-dół" xenonu, a czerwone wyżej- prawo-lewo. Tylko pamiętaj: przy regulacji prawo-lewo , jeżeli będziesz kręcił w lewo - xenon automatycznie się będzie podnosił, analogicznie w drugą stronę- będzie się opuszczał. Tak po prostu jest skonstruowane jarzmo xenonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #3 Napisano 9 Lutego 2012 Pod dekielkiem zamykanym na zatrzask jest jeszcze regulacja prawo-lewo świateł drogowych - długich H7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davidoff Zgłoś #4 Napisano 10 Lutego 2012 To jak ustawiać xenon na boki? skoro piszesz że i tak będzie się kręcił góra dół czy będę kręcił górną czy dolną śrubą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kardynalski Zgłoś #5 Napisano 10 Lutego 2012 Najpierw kręcisz xenonem prawo-lewo (wtedy masz ustawione światło "na wprost" czyli dobrze i pewnie za wysoko) później kręcisz góra-dół i zniżasz xenon do poziomu prawidłowego ( żebyś nie oślepiał nikogo). Tak jak Ci napisałem wcześniej kręcąc xenonem np w lewo - ustawiasz światło w lewo, ale i automatycznie to samo światło podnosi Ci się do góry-tak jest skonstruowane i nic nie poradzisz. Chyba już dokładniej nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zacha Zgłoś #6 Napisano 31 Grudnia 2012 Dzięki, przydało się i mi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bambus1987 Zgłoś #7 Napisano 31 Grudnia 2012 tez potrzebowałem i niegdzie nie mogłem znaleźć dzieki:cmok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neon Zgłoś #8 Napisano 26 Stycznia 2013 A jest moze jakas mozliwosc sprawdzenia przez maszyne czy cos takiego czy lampa swiecy na wprost a jesli ucieka prawo/lewo to ile. Tak jak jest u diagnosty tylko u niech maszyna sprawdza gora/dol. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach