sierpynsky Zgłoś #1 Napisano 11 Stycznia 2012 (edytowane) Witam wszystkich dzisiaj po południu zauważyłem jak za moim autem ciągnie się chmura białego dymu co za mną jedzie nie było nic widać po przejechaniu paru kilometrów dym znikł dojechałem do domu i po podniesieniu maski i ściągnięciu osłony widać jak przy łączeniu EGR i chyba chłodnicy recyrkulacji spalin (metalowa rurka) czy jak to się nazywa jest wyciek na uszczelce a dalej jakaś sadza na tej chłodnicy i jeszcze jedno ubytek płynu chłodniczego na minimum. czy ktoś miał takie objawy i co robić na pewno to rozkręcić i czyścić tylko do tej chłodnicy idą przewody układu chłodniczego i czy się wszystko nie wyleje. Czy można ominąć to albo coś innego z tym zrobić. Na załączniku jest ta chłodnica i gdzie znajduje się wyciek Nowy Dokument programu Microsoft Word (3).doc Edytowane 11 Stycznia 2012 przez sierpynsky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #2 Napisano 11 Stycznia 2012 kolego z tego co mi wiadomo to biały dym+ubytek płynu chłodzącego=walnięta uszczelka pod głowicą. syf przy EGR to naturalne. wyczyszczenie w tej sytuacji zbyt dużo nie pomoże... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sierpynsky Zgłoś #3 Napisano 11 Stycznia 2012 Uszczelka to raczej na pewno nie jest i podejrzewam że coś zawiniło w tej chłodnicy bo przecież przez nią idzie płyn chłodniczy i dlatego że jest tam wyciek płyn idzie do kolektora a następnie do wydechu i stąd ten biały dym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #4 Napisano 11 Stycznia 2012 kolega ma chłodnicę spalin, stosowane to było w autach z automatem. Taka chłodnica chłodzona jest płynem i jej nieszczelność objawia się intensywną chmurą dymu podobnie jak w przypadku UPG. Na pewno należy sprawdzić stan oleju itp aby wykluczyć UPG a chłodniczkę spalin to niestety albo zlikwidować albo nową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sierpynsky Zgłoś #5 Napisano 11 Stycznia 2012 U mnie właśnie jest automat a czy jak połączę te dwa przewody układu chłodzenia kolankiem to będzie dobrze i czy ktoś może mi podać numer tej chłodnicy a stan oleju OK nie ubywa i nie przybywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sierpynsky Zgłoś #6 Napisano 12 Stycznia 2012 Witam czy ktoś może omijał chłodnicę jak to się sprawuje i czy nie ma jakichś zbędnych komunikatów później Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #7 Napisano 13 Stycznia 2012 Witam czy ktoś może omijał chłodnicę jak to się sprawuje i czy nie ma jakichś zbędnych komunikatów później http://forum.vw-passat.pl/threads/15320-Swiece-zarowe-ukladu-chlodzenia-w-TDI?p=1119968&viewfull=1#post1119968 Żadnych problemów jak do tąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach