Skocz do zawartości
WS81

[Pytanie] Części do passata, tylna klapa, błotnik, światła.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ostatnio miałem stłuczkę, facet za mną nie wyhamował i wjechał mi w tył. Do wymiany mam klapę bagażnika, błotnik, światła tylne, ale do rzeczy...

Mam passat'a B5 sedan 1.8T z 97' silnik AEB (co widać też w profilu). Szukam części do mojego paska na allegro i pytanie brzmi, czy z każdego passata B5 z roczników 97'-00' będą części (idealnie) pasować do mojego paska (chodzi mi o części karoserii)? Pytam ponieważ chce mieć pewność przed zakupem, a znalazłem już powypadkowego passata 1,9TDI 98' (znaczki oczywiście można usunąć) co miałby wszystko, co wymieniłem do mojego auta, łącznie z kolorem lakieru.

Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.

Pozdrawiam.

 

P.S. przepraszam, jeżeli komuś wyda się mój temat śmieszny(banalny w odpowiedzi), ale jestem troszkę zielony w tych sprawach, a w rachubę wchodzą nie małe pieniądze za te części jak dla zwykłego Kowalskiego

Edytowane przez WS81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będzie pasować z sedana do sedana a z kombi do kombi ale modele przed liftem tj 96-00 rok, z tych po liftingu to mogą drzwi pasować przód tył ale tego nie jestem pewien ale na 99% pasują tak samo klapa do kombi pasuje z tego po liftingu tylko przy klapie trzeba z instalacją się pobawić

 

aha ale błotników już nie dopasujesz z przodu bo są inne

Edytowane przez kiler1410

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego nie zrobisz tego z OC sprawcy wypadku? Czy nie lepiej zdać się na fachowy serwis, który wykona naprawę i rozliczy się bezgotówkowo z ubezpieczycielem? Sam piszesz:

...jestem troszkę zielony w tych sprawach, a w rachubę wchodzą nie małe pieniądze za te części jak dla zwykłego Kowalskiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A dlaczego nie zrobisz tego z OC sprawcy wypadku? Czy nie lepiej zdać się na fachowy serwis, który wykona naprawę i rozliczy się bezgotówkowo z ubezpieczycielem?
Wstępna, ale dosyć szczegółowa kalkulacja naprawy jaką otrzymałem od ubezpieczyciela z OC sprawcy wyniosła prawie 6tyś zł (nie uwzględnili jeszcze wszystkiego więc będę musiał się odwoływać). Oprócz tych elementów co wymieniłem, jeszcze jest podłoga (miejsce mocowania koła zapasowego) do prostowania, tłumik do naprawy/wymiany, tylne nadkole po stronie lewej i jeszcze kilka elementów.

Byłem już w dwóch serwisach ASO i wycenili szkodę na znacznie więcej (mają wyższe stawki niż wylicza to ubezpieczyciel sprawcy), co sprawia, że koszt naprawy może przekroczyć wartość auta i wtedy jest uznawana szkoda całkowita. Czekam jeszcze na ostateczną wycenę auta od ubezpieczyciela, wartość auta przed i po wypadku i wtedy będę wiedział na czym stoję.

Znajomy polecił mi blacharza/lakiernika co może mi zrobić auto i jeszcze na tym zarobię, ale chciałem sam też się rozejrzeć za częściami, aby mieć pojęcie o cenach i może pojechać już do mechanika ze swoimi częściami.

Pozdrawiam

Piotr

Na tą chwilę jeszcze nic nie robię przy aucie, a czekam na ostateczną odpowiedź ubezpieczyciela sprawcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybierz rozliczenie serwisowe i podpisz cesję na warsztat, w którym będziesz robił naprawę. Ty wstawiasz tylko samochód i odbierasz naprawiony. Wszystkim innym zajmie się warsztat i to na jego konto wpłyną pieniądze z OC sprawcy. Początkowo szkody wyceniane są niżej. Np mi zderzak wycenili po pierwszych oględzinach na nieco ponad 400 złotych. W sumie serwis, który zajmował się moim samochodem wyciągnął od ubezpieczyciela 1700 złotych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wybierz rozliczenie serwisowe i podpisz cesję na warsztat, w którym będziesz robił naprawę. ...

 

Dobra rada. Ja też próbowałem sam dokupić części blacharskie (dokładnie drzwi) i skończyło się na niepotrzebnie wydanej kasie. Po pierwsze możesz kupić uszkodzone elementy, po drugie w innym kolorze. Jak podliczysz to warsztat mniej weźmie.

 

Wstępna, ale dosyć szczegółowa kalkulacja naprawy jaką otrzymałem od ubezpieczyciela z OC sprawcy wyniosła prawie 6tyś zł (nie uwzględnili jeszcze wszystkiego więc będę musiał się odwoływać). Oprócz tych elementów co wymieniłem, jeszcze jest podłoga (miejsce mocowania koła zapasowego) do prostowania, tłumik do naprawy/wymiany, tylne nadkole po stronie lewej i jeszcze kilka elementów.

Może warto się zastanowić nad zmianą auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności