Skocz do zawartości
WS81

[Pytanie] Części do passata, tylna klapa, błotnik, światła.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ostatnio miałem stłuczkę, facet za mną nie wyhamował i wjechał mi w tył. Do wymiany mam klapę bagażnika, błotnik, światła tylne, ale do rzeczy...

Mam passat'a B5 sedan 1.8T z 97' silnik AEB (co widać też w profilu). Szukam części do mojego paska na allegro i pytanie brzmi, czy z każdego passata B5 z roczników 97'-00' będą części (idealnie) pasować do mojego paska (chodzi mi o części karoserii)? Pytam ponieważ chce mieć pewność przed zakupem, a znalazłem już powypadkowego passata 1,9TDI 98' (znaczki oczywiście można usunąć) co miałby wszystko, co wymieniłem do mojego auta, łącznie z kolorem lakieru.

Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.

Pozdrawiam.

 

P.S. przepraszam, jeżeli komuś wyda się mój temat śmieszny(banalny w odpowiedzi), ale jestem troszkę zielony w tych sprawach, a w rachubę wchodzą nie małe pieniądze za te części jak dla zwykłego Kowalskiego

Edytowane przez WS81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będzie pasować z sedana do sedana a z kombi do kombi ale modele przed liftem tj 96-00 rok, z tych po liftingu to mogą drzwi pasować przód tył ale tego nie jestem pewien ale na 99% pasują tak samo klapa do kombi pasuje z tego po liftingu tylko przy klapie trzeba z instalacją się pobawić

 

aha ale błotników już nie dopasujesz z przodu bo są inne

Edytowane przez kiler1410

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego nie zrobisz tego z OC sprawcy wypadku? Czy nie lepiej zdać się na fachowy serwis, który wykona naprawę i rozliczy się bezgotówkowo z ubezpieczycielem? Sam piszesz:

...jestem troszkę zielony w tych sprawach, a w rachubę wchodzą nie małe pieniądze za te części jak dla zwykłego Kowalskiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach