Skocz do zawartości
vvaldi

Głośna praca silnika na turbo

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

mam problem z 2.5 tdi w 3BG

jadąs z silnikiem na obrotach do 2-2,5 tys jest wszystko ok , ale w momencie kiedy auto powinno dostać "kopa" silnik zaczyna klekotać jakby miał rozregulowane zawory.

oczywiście mocy nie przybywa w tym momencie i po jakiejś chwili zapala się na desce ten wykrzyknik w żółtym kółeczku.

jak puszczę pedał gazu wtedy po kinku sekundach kontrolka gaśnie . vag wyświetlił komunikat czymś nieprawidlowym przy wtrysku paliwa.

 

usterka pojawiła sie nagle , ale zanim się pojawiła miala miejsce inna usterka - generalnie nie związana z nią , ale być może w trakcie naprawy coś poszlo nie tak

otóż znany jest motyw z niedziałającym pedałem gazu. rozebrałem obudowę komputera i wyjęte były wszystkei wtyczki z wiązkami wchodzącymi do kabiny.

po pierwszym złożeniu auto odpalało i gasło niemal natychmiast . okazalo się że jedna z nich jest niedociśnięta. bylo ok

ale za jkis czas wyszła na jaw inna usterka , która jest tematem moijego pytania

 

czy jest możliwe że opisana na początku usterka moze miec jakies swoje podloze we wczesniejszej naprawie - jakas wtyka nie styka albo cokolwiek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykrzyknik w kolku to sygnal o hamulcach. Podepnij pod komp to pewnie bledy wyskocza. Pewnie jakies zwarcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi konkretnie że świeci się ta kontrolka która normalnie oznacza ESP . ona zapala sie rowniez jesli jest jakis błąd systemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, bo podobna jest od hamulcy. Zapisales kod cyfrowy bledu i jego opis?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbowałem go skasować i .. się skasował, ale pewnie jutro jak odpalę auto znów się pojawi . wtedy dokładnie go zapiszę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam wadliwą regulację kąta wtrysku z powodu usterki w sterowniku pompy wtryskowej ale zobaczymy co pokaże Vag.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wierzę w samonaprawę auta ale dziś od rana wszystko jest ok .

ale masz racje , ten komuniakt ktory pokazal sie wczesniej to bbylo coś w stylu nieprawiodlowego kata wtrysku

jesli tsak jest faktycznie , to czy skasowanie błędu spowoduje że nie będzie on wracał ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kasowanie błędu to nie usunięcie usterki więc teraz tylko czekać aż objaw wraz z błędem powrócą - wtedy zapisz sobie kod błędu zanim go skasujesz i zwróć uwagę w jakich okolicznościach objaw powróci aby łatwiej było ustalić przyczynę jego powstawania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności