voltek Zgłoś #1 Napisano 10 Grudnia 2011 (edytowane) Witam serdecznie mam pytanie i za razem proszę o pomoc przy diagnozie:luka a mianowicie podczas skretu w prawo i czasami przy prostowaniu kierownicy pojawiły sie dziwne stuki na początku myślałem że to przegób ale nie!!!wymieniłem końcówki drążka kierowniczego lewa i prawa stronaale mam jeszcze do wymiany wahacz górny lewy czy to on może być przyczyną tego dziwnego odgłosu Edytowane 16 Grudnia 2011 przez voltek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #2 Napisano 10 Grudnia 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/59194-TrzeszczÄ ce-przednie-zawieszenie-w-prawym-kole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
new.vw Zgłoś #3 Napisano 11 Grudnia 2011 U mnie jak były takie zgrzyty to okazało się że górne wahacze były za słabo dokręcone. (Mechanik zapomniał dokręcić) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
voltek Zgłoś #4 Napisano 29 Grudnia 2011 Witam jestem juz po diagnozie i wymianie trefnego elementu jak sie okazało był to łącznik stabilizatora:mlask i to własnie nie dawało mi spokoju po wymianie nerwy mineły i jest cisza:dobrze pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bero2606 Zgłoś #5 Napisano 29 Grudnia 2011 Witam, mam pytanko czeka mnie w najbliższych dniach wymiana całkowita półosiek do passata 1.8T, czy podejdą z audi a4 taki sam silnik?? Z góry dziękuje za pomoc:) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrobert0103 Zgłoś #6 Napisano 5 Lipca 2013 Witam wszystkich mam mega problem przy skręcie w prawo strasznie cos chrobocze myślałem że to przegub zewnętrzny wymieniłem na nowy firmy Lpr okazało się że dalej to samo wymieniłem wew. bez zmian co może być czy ktoś z was miał taki sam problem kiedyś ręce mi opadają Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozi31 Zgłoś #7 Napisano 4 Kwietnia 2014 Witam wszystkich mam mega problem przy skręcie w prawo strasznie cos chrobocze myślałem że to przegub zewnętrzny wymieniłem na nowy firmy Lpr okazało się że dalej to samo wymieniłem wew. bez zmian co może być czy ktoś z was miał taki sam problem kiedyś ręce mi opadają Pozdrawiam przyłączam się do pytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tulipan1310 Zgłoś #8 Napisano 4 Kwietnia 2014 to na pewno przegub zewnętrzny daje takie odgłosy,wymień ten drugi i problem zniknie,ja miałem to samo ,tez nie wiedziałem który to przegub,ale mi sie udało wymienić ten wadliwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozi31 Zgłoś #9 Napisano 8 Kwietnia 2014 to na pewno przegub zewnętrzny daje takie odgłosy,wymień ten drugi i problem zniknie,ja miałem to samo ,tez nie wiedziałem który to przegub,ale mi sie udało wymienić ten wadliwy. to nie są odgłosy przegubu, to słychać bardziej z tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #10 Napisano 9 Kwietnia 2014 to nie są odgłosy przegubu, to słychać bardziej z tyłu. no właśnie mam podobnie, zastanawiam się nad tulejami tylnej belki, co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swiadomy Zgłoś #11 Napisano 11 Marca 2015 Witam wszystkich urzytkownikow Forum. Mam powazny problem w Passacie 3b z 2002 roku. Podczas skrecania ( np przejazd przez rondo ) pojawiaja sie jakies dziwne stuki. Wciaz mam dziwne wrazenie jak by stukanie dochodzilo z wysokosci deski rozdzielczej, tyle ze tak wysoko niema zadnych elemetow zawieszenia czy ukladu kierowniczego, wiec moze to tylko takie zludzenie. Faktem natomiast jest ze cos wciaz mi stuka, co gorsze nie za kazdym jednym razem. Niestety samochodu urzywam na terenie niemiec gdzie znalesc prawdziwego mechanika jest naprawde trudno dlatego prosze was o pomoc. W Dekra bylem na trzepakach, niby amortyzatory sa wpozadku i zadnych luzow nie znalazla ani Dekra, ani inne 3 ,,warsztaty'' , jednakze to stukanie doprowadza mnie do szalu gdyz naleze do osob u ktorych samochod stary czy nie ma byc poprostu w bardzo dobrym stanie. Prosze was o pomoc, jakies porady gdzie , czego i jak szukac ??? Z gory serdecznie dziekuje. Pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam jeszcze jesli mialo by to grac jakas role ze to Passat z 2002 roku, sedan 1.9 tdi AVF , 170 tys km, pelna opcja wyposazenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waluch Zgłoś #12 Napisano 11 Marca 2015 (edytowane) U mnie jest bardzo podobna sytuacja, podejrzewam górne wahacze. U mnie najbardziej słychać podczas ostrego (mocnego) zawracania , np. na skrzyżowaniu. Dodam, że przeguby zew. mam wymienione. Edytowane 11 Marca 2015 przez Waluch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adriano0011 Zgłoś #13 Napisano 22 Grudnia 2015 U mnie występują stuki tylko kiedy jest mokro na drodze w lewym kole przy skręcie w lawo i kiedy najedzie sie na dołek. Wiecie jaka może być przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #14 Napisano 23 Grudnia 2015 U mnie występują stuki tylko kiedy jest mokro na drodze w lewym kole przy skręcie w lawo i kiedy najedzie sie na dołek. Wiecie jaka może być przyczyna? wachacze gorne maja luz niech 1 osoba porusza kierownica a ty dotknij reka wachacze wyczujesz luz a jak sie dobrze przyjzysz to zobaczysz nawet ps. rob to gdy auto normalnie stoi na jezdni, nie na podnosniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adriano0011 Zgłoś #15 Napisano 2 Stycznia 2016 Byłem na stacji przy okazji ustawić zbieżność i okazało się że wahacze wszystkie są dobre, układ napędowy, kierowniczy i amortyzator również ok. Czy te stuki mogę się wydobywać z poduszki silnika? Bo wydaje mi się że jedynie to tak stuka a tego żaden mechanik nie sprawdzał i nie brał pod uwagę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PancerneTDI Zgłoś #16 Napisano 6 Października 2016 Witam, mam niestety podobny problem, na dziurach stukało mi z prawej strony, więc pojechałem na szarpaki i stwierdzili ze wahacze z prawej strony mają delikatne luzy, no dobra ale odkad wyjechalem od nich to przy ruszaniu mam jeden stuk i cisza.. gdy jadę i puszczę gaz stuka..wydaje mi się ze z prawej strony.. możliwe ze to przez te wahacze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #17 Napisano 6 Października 2016 Witam, sprawdźcie czy macie wszystkie śruby w łapach od poduszek. Są na klucz 18, powinno ich być 3. U mnie też były stuki i za nic nie można było tego zdiagnozować, wahacze oki, amorki też drążki tak samo , a okazało się że nie ma jednej śruby i to był cały powód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #18 Napisano 7 Października 2016 PancernyTDI Sprawdź czy przy ostrym hamowaniu też tak masz???? A dokładnie np. jak dojeżdżasz do skrzyżowania i zaświeci się czerwone i nagle wyhamujesz do zera. Jeśli taki stuk też się objawia to tylko banany. Ja walczyłem z tym rok i okazało się że banany. Możesz jeszcze sprawdzić czy nie poluzowała się maglownica na górnych śrubach głównie od pasażera pod akumulatorem, druga jest koło serwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #19 Napisano 9 Października 2016 Też miałem problemy z dziwnym stukaniem , występowało to podczas cofania , hamowania , ruszania , czasem przy zmianie biegów . Każdy rozkładał ręce , później już mówili że sobie coś ubzdurałem i to pewnie coś w radiu słychać a ja się przejmuje .... Podjechałem do znajomego przejechaliśmy się , stuk się tak rozchodził po całym aucie że ciężko było określić czy dźwięk dochodzi z tylnej części samochodu , przedniej czy środkowej . Okazało się że poluzowała się śruba od tylnej rozpórki nad tłumikiem . Po dokręceniu jak ręką odjął , nerwów mi to napsuło , bo nikt nie wiedział albo mówił że mi się zdaje .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HQ-Automotive Zgłoś #20 Napisano 17 Października 2016 Pierwsze co przyszło mi na myśl to luzy wahaczy górnych prawych, zresztą najlelpiej dokładnie sprawdzić na stacjo diagnostycznej żeby to wykluczyć, u mnie np takie stukanie na nierównosciach to przycyzna poduszek amorków, plus do tego doszedł także przegub. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach