Skocz do zawartości
selega1

Zapalenie passata 1,9 tdi 130 km avf dymi, słabo ciągnie,nowy zakup dużo problemów

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM, BRAKUJE JUZ POMYSŁÓW. MÓJ PASEK OD 2 TYGODNI SŁABO ODPALA MUSZE KRĘCIĆ Z 10 SEKUND, TAK JAKBY PALIWO UCIEKŁO I CZEKAĆ AŻ ZACIĄGNIE, PÓŻNIEJ CAŁY DZIEŃ PALI OD RĘKI AŻ DO MOMENTU ĄŻ POSTOI KILKA GODZIN...POWYMIENIAŁEM FILTRY, PALIWA 2 RAZY, SPRAWDZIŁEM AKUMULATOR (OK), SPRAWDZIŁEM ŚWIECE(OK), ZAMONTOWAŁEM ZAWOREK ZWROTNY NA PRZEWODZIE PALIWOWYM ...CO JESZCZE POSPRAWDZAĆ ŻEBY W KOŃCU ZACZĄŁ PALIĆ JAK DAWNIEJ...ZACZĘŁO SIĘ PO WYMIANIE FILTRÓW I OLEJU... <br><br>

2 PROBLEM: TROCHE PRZERYWA JAK SIE DEPNIE NA WYŻSZYM BIEGU, A DZISIAJ JAK DEPNĄŁEM NA MAKSA NA 5 BIEGU PRZY 2500 OBROTÓW PRZESTAŁ CIĄGNĄĆ...PO PONOWNYM URUCHOMIENIU ZNOWU CIĄGNIE...<br><br>MAM AUTO OD MIESIACA , MA NIBY NOWE TURBO...<br><br>POMOCY!!!

 

---------- Post added at 15:27 ---------- Previous post was at 15:21 ----------

 

PODŁĄCZAŁEM POD VAGA...MIAŁ BŁĄD 532 - NAPIĘCIE ZASILAJĄCE ,SYGNAŁ ZA MAŁY i 17552 przepływomierz powietrza, przerwa/zwarcie na msse

PO WYKASOWAN IU BŁĘDY NIE WRÓCIŁY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

są jacyś fachowcy? znawcy vw? moj mechanik po kolei sprawdzał przyczyny nie odpalania i brakuje mu pomysłów...chyba czas na zmiane mechanika...z gory dziekuje za porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie synchronizację na logach. Ogólnie to zlogujcie tego Passata, bo same błędy, to nic nie mówią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega napisał.

Przerywanie podczas przyśpieszania najprawdopodobniej przepływka. Ale w ciemno się nie wymienia - logi dynamiczne.

Sprawdź dokładnie filtr paliwa i wężyki przy nim. Skoro od tego się zaczeły problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź zawór egr, spróbuj go zaślepić. Również przepływomierz może być uszkodzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ZACZĘŁO SIĘ PO WYMIANIE FILTRÓW I OLEJU...

 

No to lecieć po tym śladzie. Nieszczelności...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem tylko ze mój passat wogule niechce zapalic. Mam passata 1.9 130 zaczelo sie od tego ze trubo przestawalo dmuchac po sprawdzeniu wszystkiego dalej to samo mechanik wspomnial cos o czyscieniu pompy vacum i od taj pory nawet niechce zapalic zero reakcji o co moze chodzic z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mechanik wspomnial cos o czyscieniu pompy vacum
jakie podciśnienie dawała przed czyszczeniem... mechanik sprawdził.

A ogólnie wygląda że po czyszczeniu pompa vacum nie podaje paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbuj zapalić go na plaka jak odpali to będziesz widział ze nie ma paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na plaka odpali czy to z paliwem czy bez więc ten test nie ma sensu bo nic nie udowodni. natomiast ja obstawiam na pompę paliwa tę w baku paliwa może się zawieszać czyli po prostu kończy się lub się skończyła . prosty test to odłącz przewód przy filtrze paliwa ten idący od baku i włącz zapłon powinno lecieć paliwo, jak nie leci to podłącz pompę na krótko w baku i zobacz czy działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spróbuj zapalić go na plaka jak odpali to będziesz widział ze nie ma paliwa

 

Nastepny mądry auto z plaka pali... Do nosa sobie tego napsikaj.

Jeszcze pompa vacum i pomecz te nieszczelnosci nadal...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nastepny mądry auto z plaka pali... Do nosa sobie tego napsikaj.

Jeszcze pompa vacum i pomecz te nieszczelnosci nadal...

 

A powiedz co szkodzi silnikowi palenie na plaka pomyśl jak by zapalił na plaka to ma 100% pewności ze nie ma paliw więc sie nie wypowiadaj!

Witam mam podobny problem tylko ze mój passat wogule niechce zapalic. Mam passata 1.9 130 zaczelo sie od tego ze trubo przestawalo dmuchac po sprawdzeniu wszystkiego dalej to samo mechanik wspomnial cos o czyscieniu pompy vacum i od taj pory nawet niechce zapalic zero reakcji o co moze chodzic z gory dzieki

 

Odpowiadałem na to pytanie !

 

WITAM, BRAKUJE JUZ POMYSŁÓW. MÓJ PASEK OD 2 TYGODNI SŁABO ODPALA MUSZE KRĘCIĆ Z 10 SEKUND, TAK JAKBY PALIWO UCIEKŁO I CZEKAĆ AŻ ZACIĄGNIE, PÓŻNIEJ CAŁY DZIEŃ PALI OD RĘKI AŻ DO MOMENTU ĄŻ POSTOI KILKA GODZIN...POWYMIENIAŁEM FILTRY, PALIWA 2 RAZY, SPRAWDZIŁEM AKUMULATOR (OK), SPRAWDZIŁEM ŚWIECE(OK), ZAMONTOWAŁEM ZAWOREK ZWROTNY NA PRZEWODZIE PALIWOWYM ...CO JESZCZE POSPRAWDZAĆ ŻEBY W KOŃCU ZACZĄŁ PALIĆ JAK DAWNIEJ...ZACZĘŁO SIĘ PO WYMIANIE FILTRÓW I OLEJU... <br><br>

2 PROBLEM: TROCHE PRZERYWA JAK SIE DEPNIE NA WYŻSZYM BIEGU, A DZISIAJ JAK DEPNĄŁEM NA MAKSA NA 5 BIEGU PRZY 2500 OBROTÓW PRZESTAŁ CIĄGNĄĆ...PO PONOWNYM URUCHOMIENIU ZNOWU CIĄGNIE...<br><br>MAM AUTO OD MIESIACA , MA NIBY NOWE TURBO...<br><br>POMOCY!!!

 

 

---------- Post added at 15:27 ---------- Previous post was at 15:21 ----------

 

 

PODŁĄCZAŁEM POD VAGA...MIAŁ BŁĄD 532 - NAPIĘCIE ZASILAJĄCE ,SYGNAŁ ZA MAŁY i 17552 przepływomierz powietrza, przerwa/zwarcie na msse

PO WYKASOWAN IU BŁĘDY NIE WRÓCIŁY

 

a co do tego to raczej pompa vacum wszystkie objawy na to wskazują szarpanie i słabe odpalanie a patrzałeś czy może nie cieknie z niej??

Edytowane przez MATI766

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A powiedz co szkodzi silnikowi palenie na plaka pomyśl jak by zapalił na plaka to ma 100% pewności ze nie ma paliw więc sie nie wypowiadaj!

 

Ja ci nie bede pisal co szkodzi, duzy juz jestes i powinienes pewne rzeczy wiedziec.

Z reszta mam nadzieje, ze kiedys ci strzeli auto z tego plaka, do kupienia cale dolot, przeplywka a ekstremalnie kolektor i glowica

Wystarczy, ze zaplacisz tylko za plasatikowe elementy i przeplywke to ci sie odechce. Z resztą ja nie bede Cie moralizował bo tak jak napisalem, duzy już jestes...

 

Masz ze dwa obrazki kolego do czego prowadzi Twoj zloty srodek ;)

http://img218.imageshack.us/img218/5889/samostart1hb1.jpg

http://img216.imageshack.us/img216/2487/samostart3cy0.jpg

Edytowane przez zielonyB5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja ci nie bede pisal co szkodzi, duzy juz jestes i powinienes pewne rzeczy wiedziec.

Z reszta mam nadzieje, ze kiedys ci strzeli auto z tego plaka, do kupienia cale dolot, przeplywka a ekstremalnie kolektor i glowica

Wystarczy, ze zaplacisz tylko za plasatikowe elementy i przeplywke to ci sie odechce. Z resztą ja nie bede Cie moralizował bo tak jak napisalem, duzy już jestes...

 

Masz ze dwa obrazki kolego do czego prowadzi Twoj zloty srodek

http://img218.imageshack.us/img218/5...ostart1hb1.jpg

http://img216.imageshack.us/img216/2...ostart3cy0.jpg

Nie dziwie sie przecież to silnik citroena czy reno, ale nie jednego Passata odpalało się na plaka i wszystko hula :)

Nie uwiężę do puki mi coś takiego nie zrobi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja odpalałem LT na plaka w celu sprawdzenia i nie było jakiś tam wybuchów i silnik chdzi do dziś a odpalany7 był około 15 razy i jest OK . A usterka w ten sposób została znaleziona . Silniki VW i Audi są naprawdę udane i można robić z nimi różne kombinacje.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja odpalałem LT na plaka w celu sprawdzenia i nie było jakiś tam wybuchów i silnik chdzi do dziś a odpalany7 był około 15 razy i jest OK . A usterka w ten sposób została znaleziona . Silniki VW i Audi są naprawdę udane i można robić z nimi różne kombinacje.

 

Ktore są udane? :D Ostatni udany to AFN i nic więcej. Dobre skonczylo sie w 200 roku ;)

Nie zawsze Wam strzeli, ja tez kiedys bylem wrecz zadowolony, ze moglem uzyc plaka do odpalenia auta do czasu kiedy zaliczylem takowego strzala i musialem klientowi odkupic caly dolot i reszte...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kolega pisał że problemy zaczeły sie po wymianie filtrów i oleju to powinien od tego zacząć... Zwróć uwagę na filtr jeżeli założyłeś jakiś za 40zł to może on mieć jakiś wpływ na cofanie sie paliwa po dłuższym postoju i dlatego długo kręcisz mimo to że założyłeś ten zaworek. Najczsciej zakladaja filtrona a tego nie polecam, za to Knehtt i mann jak najbardziej.

 

---------- Dodano o 23:32 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:30 ----------

 

A jezeli chcesz sprawdzic dlaczego ci przerywa na 2500 obrotów i czy to przepływka to ją poprostu odłacz i się przejedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie przepraszam ale nie bylo mnie przez 2 dni. Mój problem polega na tym ze zaczęło wariować turbo zawieszały się kierownice wiec standardowo po kolei wszystkie wężyki nowe. Zawory n75 zamiana z drugiego auta czyszczenie turbiny 2 razy dalej kicha wkońcu pozyczlem turbo od kolegi założyłem i przez chwile był spokój jakieś 5 km. Wiec znajomy mechanik byl u fachowca co regeneruje turbinki i powiedział ze już mieli taki przypadek i okazała się pompa vacum wiec zdjolem ja u siebie rozberalem niby wszystko ok olej był w komorze pompy vacum myślę ze tam go nie powinno być złożyłem zakładam do auta i koniec zero odzewu nie pali :( i teraz moje pytanie czy aż tak by się zapowietrzyły pompo-wtryski?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie powinien sie zapowietrzyć jeśli masz pompkę w zbiorniki bo niektóre przeróbki z 2,5 v6 nie mają pompki i w tedy na plaka je palimy:D

Spróbuj na plaka i zobaczysz czy brakuje mu paliwa czy moze to cos innego!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompka w zbiorniku jest i normalnie paliwo podaje jak przekręcisz stacyjkę pompę wy jolem drugi raz pokręciłem ręcznie paliwo idzie tak jak by paliwo nie dochodziło do głowicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności