henryk1112 Zgłoś #1 Napisano 26 Października 2011 Mam problem , nie pali disel1.9tdi kontrolki wszyskie świecą opropcz kontr. świec żarowych. Brak sterownika silnika na komp.( brak komunikacji). STOJĘ W GARAŻU -help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #2 Napisano 26 Października 2011 Nie masz wyboru,tylko VAG.....bez domysłów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henryk1112 Zgłoś #3 Napisano 26 Października 2011 Vag podłączony i nie komunikuje się z silnikiem ---------- Post added at 19:00 ---------- Previous post was at 18:59 ---------- załatwione -zawieszony przekaznik jeszcze nie wiem z czego może świec... kod błędów 17958 p1550-08-10 ---------- Post added at 19:01 ---------- Previous post was at 19:00 ---------- wie ktoś co to za błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #4 Napisano 26 Października 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/1523-Rozmieszczenie-i-opis-bezpiecznik%C3%B3w-i-przeka%C5%BAnik%C3%B3w Poczytaj Kolego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #5 Napisano 26 Października 2011 Kolego, winny jest przekaźnik 109 znajdujący się w listwie przekaźników pod deską rozdzielczą a konkretnie nad podstopnicą na lewą nogę. Wyjmij go, przeszlifuj jego nóżki pilniczkiem ewentualnie zdejmij plastikową z niego obudowę i popraw lutownicą luty na jego płytce drukowanej. Po tym zabiegu odzyskasz komunikację z ECU oraz uruchomisz silnik. Nie napisałeś jaki masz silnik czy na pompie wtryskowej czy na pompowtryskiwaczach. Jeśli ten pierwszy to z powodzeniem można urichomić silnik bez tego przekaźnika - trzeba tylko podać na "krótko" kabelkiem plus z akumulatora na elektrozawór N109 w pompie wtryskowej. Błąd jaki pokazał Ci vag dotyczy problemów z regulacją ciśnienia doładowania więc możliwości jest kilka ale najczęstrze to przycinająca się zmienna geometria turbosprężarki lub sztanga wewnątrz gruchy siłownika podciśnienia przy turbo. Jak nie wiesz gdzie szukać przekaźnika 109 to wpisz to sobie w goole i kliknij na "grafika" - zobaczysz foty i tematy, w których były zamieszczane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach