ZbyszekC Zgłoś #1 Napisano 9 Października 2011 Witajcie Przy pierwszym uruchomieniu Passata wyskakuje mi kontrolka z wykrzyknikiem i potrójny sygnał dźwiękowy. Problem z tym, że jak dojadę do elektryka to po rozgrzaniu samochodu ten komunikat się nie pojawia. Nagrałem to w formie filmiku na Youtube: [video=youtube_share;6RZ6VF8P0FY]http://youtu.be/6RZ6VF8P0FY Jak myślicie co to może być? Samochód jest właśnie po przeglądzie i badaniach technicznych i jedyne sugestie dotyczą alarmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 9 Października 2011 Masz albo za mało płynu hamulcowego albo czujnik w zbiorniczku zabrudzony, albo.... coś z wtyczką i przewodami przy czujniku od poziomu płynu hamulcowego. Alarm auta nie ma tu nic do rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #3 Napisano 9 Października 2011 potwierdzam,nie jestem pewny ale jakis czas temu ulamal mi sie kabel od klockow i chyba mialem podobny komunikat,ale bylo to w tamtym roku i dokladnie nie pamietam czy ciagle miglala kopntrolka czy gasla po chwili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZbyszekC Zgłoś #4 Napisano 9 Października 2011 Z hamowaniem problemu nie ma. Płynu jest sporo. A zanieczyścić się nie miał czym. Można zdemontować i umyć zbiorniczek wyrównawczy. Pewnie gdzieś w pobliżu jest czujnik o którym piszecie. Dziwne, że to nie wyskakuje na liście błędów VAG. I jak się pojeździ to też nie ma komunikatów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 9 Października 2011 Z hamowaniem problemu nie ma. Płynu jest sporo. A zanieczyścić się nie miał czym. Można zdemontować i umyć zbiorniczek wyrównawczy. Pewnie gdzieś w pobliżu jest czujnik o którym piszecie. Dziwne, że to nie wyskakuje na liście błędów VAG. I jak się pojeździ to też nie ma komunikatów. ja ci powiem w czym problem mam czasem tak jak ty ale jak jeżdżę sporo na krótkich odcinkach nie wyłączając radia nawiewów itp (sprypobór prądu) po jeździe bez tego gdy aku się może naładować w dłuższej trasie sygnał sam znika. Więc sprawdź stan naładowania aku i czy alternator dobrze ładuje potem ewentualnie połączenie kostki na pompie ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #6 Napisano 9 Października 2011 (edytowane) oczywiście że chodzi tu o akumulator. jest już na wyczerpaniu po prostu. najprostszą wskazówką tej usterki jest świecąca sie jeszcze przez ułamek sekundy kontrolka ABS, który jest chyba najbardziej czuły na brak odpowiedniego napięcia.. naładuj lub wymień akumulator jeśli nie chcesz sie bawić w regeneracje dziadka (bo pewnie nie wiesz ile obecny aku już żyje). nic więcej ja auto kupilem w czerwcu 2011, od sierpnia co któres odpalenie auta sygnalizowało mi to co na filmiku, z czasem każde odpalenie się tym kończyło aż któregos poranka pojechałem do pracy pociągiem i tak jak kolega pisze wyżej.. chwilami może to zniknąć jak dojeżdżasz do elektryka, to alternator troche podładuje i jak odpalisz to nie będzie "pipał", ale wystarczy że zostawisz przy nim włączone radio na kilka minut nawet i bedzie po ptokach włala. aha i nie zapomnij niedługo zatankowac Edytowane 9 Października 2011 przez dybecki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZbyszekC Zgłoś #7 Napisano 10 Października 2011 Akumulator ma jakieś 15 miesięcy. Dla pewności podłączyłem pod prostownik i wyszło na to, że jest naładowany na full. Po zrobieniu trasy typu 140 km i po ostygnięciu silnika (4 godziny ) kontrolka się zapala przy pierwszym odpaleniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #8 Napisano 10 Października 2011 Akumulator ma jakieś 15 miesięcy. Dla pewności podłączyłem pod prostownik i wyszło na to, że jest naładowany na full. Po zrobieniu trasy typu 140 km i po ostygnięciu silnika (4 godziny ) kontrolka się zapala przy pierwszym odpaleniu. Nie o to chodzi.Aku masz sprawdzić pod obciażeniem,w domu tego nie zrobisz.Zajedź do elektryka i niech on Ci sprawdzi.Przy okazji-zmierz napięcie ładowania.Powinno być w granicach 13.8 do 14.2 przy czym wyższe napięcie jest bardziej optymalne Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #9 Napisano 10 Października 2011 Wystarczy podładować aku i sprawdzić,czy sygnał będzie się pojawiał.Jeśli po podładowaniu nie będzie dźwięku to masz słaby akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_adamczu_ Zgłoś #10 Napisano 16 Listopada 2011 witam wszystkich pozwólcie że podłączę się do tematu ponieważ mam podobny problem u mnie sytuacja wygląda następująco przy odpalaniu silnika na desce rozdzielczej zapala się kontrolka ABS i (!) oraz słychać potrójny sygnał dźwiękowy (późnej kontrolki cały czas mrugają). Poczytałem na forum, że przyczyn może być kilka: 1. Słaby akumulator - podłączyłem więc pod prostownik i po kilku godzinach ładowania problem nie ustąpił 2. uszkodzony sterownik pompy abs - wymieniłem zatem sterownik bo po podłączeniu pod komputer nie było możliwości połączenia się z modułem abs jednak problem nadal występuje. Po wymianie pompy absu i po podłączeniu auta pod kompa ten nie wykazuje żadnych błędów jednak kontrolki nadal świecą a przy gwałtownym hamowaniu absy działają... może ktoś coś doradzić? gdzie dalej szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 16 Listopada 2011 może ktoś coś doradzić? gdzie dalej szukać?Poczytaj wyżej, to się dowiesz :fajny Poziom płynu hamulcowego i czujnik w zbiorniczku oraz wtyka pod nim - do sprawdzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_adamczu_ Zgłoś #12 Napisano 16 Listopada 2011 płyn w normie, sprawdzałem (ale nie napisałem - racja) jest jakiś domowy (garażowy) sposób aby sprawdzić czujnik w zbiorniczku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #13 Napisano 16 Listopada 2011 Wyjąć, obejrzeć, przeczyścić i założyć :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Behrom Zgłoś #14 Napisano 16 Listopada 2011 Witam. Mam to samo i nie mam ABS bład: 1203 : ABS/Dash. pan inst. Electr. consumer NO SIGNAL SPORADYCZNY. Od czego zacząć walke? Dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #15 Napisano 22 Stycznia 2012 (edytowane) Witam. Odświeżę temat po dluższej przerwie. Mam taki problem od kilku dni. Po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka pojawia się 3-krotny sygnał dźwiękowy o wysokiej częstotliwości ( nieprzyjemny dla ucha). I tak za każdym razem. Myślalem, że to ma związek z niską temperaturą ale jak jest na dworze 7stopni ciepła to też piszczy. Akumulator nowy , sprawny. Czujnik temperatury silnika wymieniony.Co to może być? Silnik 1.8 benzyna ADR 1998r Edytowane 22 Stycznia 2012 przez zdunvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinas84 Zgłoś #16 Napisano 22 Stycznia 2012 WitajciePrzy pierwszym uruchomieniu Passata wyskakuje mi kontrolka z wykrzyknikiem i potrójny sygnał dźwiękowy. Problem z tym, że jak dojadę do elektryka to po rozgrzaniu samochodu ten komunikat się nie pojawia. Nagrałem to w formie filmiku na Youtube: [video=youtube_share;6RZ6VF8P0FY]http://youtu.be/6RZ6VF8P0FY Jak myślicie co to może być? Samochód jest właśnie po przeglądzie i badaniach technicznych i jedyne sugestie dotyczą alarmu. witam ja tez sie podlacze do tematu nie znam sie az tak bardzo na tym i wiec nie pomoge w tej sprawie ale ja mam problem taki ze u mnie sie nie zapalaja kontrolki te co u kolegi tzn czerwony wykrzyknik i lampka ABS co to moze byc za przyczyna pod vagiem jak test licznika robilem to tez sie nie zapalaly ani nie bylo sygnalu dzwiekowego prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 22 Stycznia 2012 Po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka pojawia się 3-krotny sygnał dźwiękowy o wysokiej częstotliwości ( nieprzyjemny dla ucha). Jak WY-łączasz? Czy raczej jak WŁ-ączasz? :fajny Bo przy wyłączaniu, to jakoś dziwne, żeby pikało. Jedyne co, to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, może pikać radio, gdy nie ma ściągniętego panelu czołowego. Natomiast pikanie przy uruchamianiu silnika, to za niski poziom płynu hamulcowego bądź zabrudzony czujnik tego płynu. Może też być rozładowany AKU, ale skoro twierdzisz, że jest OK, to AKUodpada i zostają pozostałe przypadki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #18 Napisano 22 Stycznia 2012 3-krotny wysoki sygnał dźwiękowy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki ---------- Dodano o 15:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:10 ---------- Chmmmmmmmm. Byłem teraz w sklepie i wracając ten 3-krotny dźwięk pojawia się teraz zaraz po przekręceniu kluczyka przed zapłonem oraz po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka. Jest identyczny. Żadne kontrolki ostrzegawcze się nie palą.Sprawdziłem płyn hamulcowy i jest OK. Tak przy okazji sprawdziłem stan płynu od wspomagania i jest poniżej minimum. Czy to może być przyczyną? Tak na marginesie jakim płynem mogę go uzupełnić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 22 Stycznia 2012 Tak przy okazji sprawdziłem stan płynu od wspomagania i jest poniżej minimum. Czy to może być przyczyną? Tak na marginesie jakim płynem mogę go uzupełnić? Najbezpieczniej, to wlać FEBI zielony. Spróbuj naładować AKU - potem zobacz, czy to pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #20 Napisano 22 Stycznia 2012 w kwestii kontrolki ABS i potrójnego piknięcia, u mnie też występuję i wskazuje jednoznacznie na słabe aku. Passka używam raz na tydzień lub dwa. Akumulator po staniu tydzień ma około 12,1V. Przy zapalaniu pika. Na vagu brak błędów. Trasy 100km nie pomagają. Wczoraj naładowałem aku, tj, 12godzin ładowania niskim prądem 2A. Dzisiaj po podpięciu miał 12,7V. Zrobiłem trasę 200km, zapalałem go 6 razy i nie odezwała się kontrolka ani razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach