Gość tam_ostrowy Zgłoś #1 Napisano 18 Maja 2007 Szanowni Bardziej Doświadczeni Użytkownicy Passata , proszę o drobną poradę . W moim kombiku B4 r. 96 , przestała jeszcze zimą działać elektryczna regulacja lusterek . Oczywiście sprawdziłem dostępne pod klapką bezpieczniki (wszystkie OK), rozebrałem i sprawdziłem jojstick (jak nowy, bez śladów uszkodzeń ), a lusterka dalej nie chcą się ruszać . Może ktoś już z tym walczył i coś mądrego podpowie . Pozdrawam . Tomasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #2 Napisano 18 Maja 2007 Sprawdź najpierw próbnikiem, czy po włączeniu zapłonu pojawia się napięcie na jednym z gniazd bezpiecznika nr16 -10A. Jeśli tak, to upewnij się, że rzeczywiście jest on dobry a następnie wyjmij wtyczkę zasilającą joystick lusterek i na włączonym zapłonie sprawdź obecność napięcia na czarnym przewodzie wtyczki. Jeśli nie będzie, to sprawdź stan styków złącza w lewym, przednim słupku. Może któryś przewód (czarny?) jest przełamany.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tam_ostrowy Zgłoś #3 Napisano 18 Maja 2007 dzięki bardzo za szybką reakcję , o ile pamiętam , sprawdzałem obecność napięcia na wtyku jojsticka, na jednym z przewodów było 12 v , ale już nie pamietam na którym , sprawdzę raz jeszcze . Naturalnie wskazywało by to na rzeczony jojstick , może kolega da mi rozmontować swojego Paska i podepnę jego regulator . A może ktoś ma fragment schematu elektrycznego podłączenia lusterek ( na tym który posiadam , książkowym, el. lusterek brak ). bardzo proszę na adres" [email protected]" . z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #4 Napisano 18 Maja 2007 Proszę bardzo. Strona nr 29. Proste, jak ........ Jak będziesz juz miał, to daj znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tam_ostrowy Zgłoś #5 Napisano 18 Maja 2007 dzięki wielkie , ściągne jutro , bo teraz jestem w pracy niestety , właśnie produkuję szyby samochodowe ( do VW też , teraz do Polo) , pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mark73 Zgłoś #6 Napisano 21 Maja 2007 dzięki wielkie , ściągne jutro , bo teraz jestem w pracy niestety , właśnie produkuję szyby samochodowe ( do VW też , teraz do Polo) , pozdrowienia Ooo, a jak z jakością i ceną produktu? Bo mi właśnie na S1 jakaś francowata ciężarówka zrobiła niewielkiego pajączka na przedniej szybie, ale w takim miejscu, że idealnie rozprasza słońce w mój narząd wzroku, więc się teraz rozglądam po okolicy za jakąś szybą do B3 w rozsądnej cenie (może jakiś zaprzyjaźniony warsztat) Sorki za OT, ale jak się już kolega pochwalił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #7 Napisano 21 Maja 2007 apropo szyb do naszych paskow czy do b4 sa szyby z przyciemniona gora hee ;p na zielono niebiesko czy jakos?? pozdrawiam i czy przednia szyba ma filtr uv?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marecki_b3 Zgłoś #8 Napisano 21 Czerwca 2007 WItam wszystkich forumowiczów. Mam podobny problem co kolega, kupiłem tydzień temu pasata b3 1993 rocznik. Sprawdzałem na gniezdzie bezpiecznika nr 16 mam napięcie, Rozebrałem cały boczek zeby dostać sie do kabli w drzwiach. Starałem sie sprawdzić napięcie na czarnym przewodzie joystica tylko tutaj pojawiają sie schody ponieważ do gniazda przyjoysticu dochodzi 6 przewodów i niema tam przewodu czarnego tylko czarno- zółty i czarno-czerwony. Moze w zlym miejscu sprawdzam, gdyby byl ktos tak mily i wytlumaczyl mi wszystko w sposob lopatologiczny co gdzie sie znajduje a moze dolaczyl jakies zdjecia (nie schematy elektryczne bo to mi nic nie daje Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #9 Napisano 21 Czerwca 2007 A czy nie prościej najpierw zamiast rozbierać boczka itp. Najpierw wyjąć wkład lusterka i sprawdzić napięcie bezpośrednio na przewodach w lusterku? Ja tak zrobiłem jak mi przestało działać lusterko. Okazało się że spadł jeden przewód z konektorka ( ktoś musiał mocno na postoju wygiąć lusterko bo i jedna sprężyna trzymająca lusterko wyłamała zaczep ). Założyłem przewód, przy okazji przeczyściłem styki - bo dość zaśniedziałe były i lusterko śmiga ( śmigało bo już mam nowe po utracie go przez moją siostrę ) jak nowe. Oczywiście sprawdzając trzeba włączyć zapłon i trzymać regulację lusterka sprawdzając napięcie. Ale jeśli nie działa regulacja w pionie i w poziomie, a tym bardziej regulacja obu lusterek to raczej nie tu tkwi przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marecki_b3 Zgłoś #10 Napisano 22 Czerwca 2007 Wlasnie ze ja bym chciał sprawdzić na przewodach dochodzących do joystica bo na gniezdzie bezpiecznika tak jak mówiełem jest zasilanie i bezpiecznik tez jest dobry. Tylko ze ja niemam pojecia ktore mam sprawdzać przewody i tutaj prosze bardziej doswiadczonych userow o pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #11 Napisano 22 Czerwca 2007 hee u mnie nie dziala lusterko pasazera jak klikam na jojstick to tak cos robi knoch knock ale sie nie rusza mam lewe stare przed wypadkiem i musze podpiac do prawej strony czy to wina silniczkow czy wina jojstica a tak przy okazji jak sie rozbiera lusterko?? pozdrawiam... co z szyba do paska b4 z zielona gora albo przyciemniona gora?? i UV ?? pozdro... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #12 Napisano 23 Czerwca 2007 a tak przy okazji jak sie rozbiera lusterko?? pozdrawiam... co z szyba do paska b4 z zielona gora albo przyciemniona gora?? i UV ?? pozdro... Dwa bardzo dobre pytania, jak się ściąga lusterko (właściwie sam wkład) bo mi zmatowiał od spodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #13 Napisano 23 Czerwca 2007 hee u mnie nie dziala lusterko pasazera jak klikam na jojstick to tak cos robi knoch knock Właśnei mi tak robiło knock, knock w sytuacji jaką opisałem w poprzednim swoim poście. Dwa bardzo dobre pytania, jak się ściąga lusterko (właściwie sam wkład) bo mi zmatowiał od spodu.________ Było już na forum parę razy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
psman Zgłoś #14 Napisano 30 Lipca 2007 a ja mam takie pytanie: joystick sterujący regulacją lusterek jest osadzony w nakładce rączki, wyjąłem go ostatnio (był zamocowany przy pomocy 2 wygiętych sprężynujących blaszek) ale teraz za chiny nie moge go z powrotem zablokować tymi blaszkami po włożeniu do otworu w rączce - POMOCY bo jeżdżę od tygodnia jak łajza z odkrytym uchwytem i dyndającym kabelkiem od elektrycznych szyb na wierzchu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #15 Napisano 31 Lipca 2007 (był zamocowany przy pomocy 2 wygiętych sprężynujących blaszek) ale teraz za chiny nie moge go z powrotem zablokować tymi blaszkami Ja nad tym siedziałem kilka godzin i tez nie mogłem tego poskładać. Obecnie do tego się przyzwyczaiłem, nawet mocno nie odstaje Jafo robił to na silikon z tego co pamiętam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #16 Napisano 9 Lipca 2010 ale piękny kotlecik 1 pytanie Czy w B3 można przełożyć same silniczki do obudowy po manualnej regulacji 2 pytanie Czy obudowy lusterek regulacja manulana-elektryczna różnią się od siebie:?: chodzi mi o środek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #17 Napisano 9 Lipca 2010 1 pytanieCzy w B3 można przełożyć same silniczki do obudowy po manualnej regulacji 2 pytanie Czy obudowy lusterek regulacja manulana-elektryczna różnią się od siebie chodzi mi o środek. sam tak miałem robić z przyczyn niezależnych ode mnie ale dorwałem całe lustra w dobrej cenie. Wiesz kolego że nie przyszło mi do głowy że mogą nie pasować... Wydaje mi się że te obudowy są takie same, ale niech jeszcze inni się wypowiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #18 Napisano 9 Lipca 2010 obudowy nie mogę znaleźć, ale ta wkładka z elektryki wygląda od tyłu tak: na 99,9% to będzie to samo co manual Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #19 Napisano 9 Lipca 2010 Tak mi się wydaje, że bez sensu było by robić obudowe pod manuala i elektrykę osobno - za duże koszta. Musi pasować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #20 Napisano 10 Lipca 2010 Witam Tak mi się wydaje, że bez sensu było by robić obudowe pod manuala i elektrykę osobno - za duże koszta. Musi pasować Pasuje, przekładałem elektrykę do obudów z manuala. Najgorzej to te cholerne sprężyny pozakładac :doh pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach