Gulinski Zgłoś #1 Napisano 23 Września 2011 Problem dotyczy współzmienności Przepływomierzy firmy BOSCH o adresie 0 281 002 216 który powinien odpowiadać części wg VW 028 906 461 Pytanie czy to zmienione miejsce mocowania do obudowy filtra powietrza nie powoduje problemu ? oraz inny zmodernizowany o rurę wewnętrzną której celem ma być chronienie czujnika przed zabrudzeniem i kierowanie strumienia powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #2 Napisano 23 Września 2011 (edytowane) Ale poco wymieniać cały jak wystarczy sam wkład znaczy czujnik Tu samym problemem moze być założenie go bo może okazać się za krutki Edytowane 23 Września 2011 przez skwaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulinski Zgłoś #3 Napisano 23 Września 2011 Chcę wymienić cały ze względu na tę osłonę/kierownicę strumienia powietrza, jest to modernizacja konstrukcji jaką zrobił Bosch. Pytam właśnie po to aby się dowiedzieć czy rury łączącej turbo z przepływomierzem starczy, czy nie będzie za krótko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4r3k Zgłoś #4 Napisano 23 Września 2011 wg katalogu to są zgodne przepływomierze i nie powinno być żadnych problemów z montażem, kwestia owej kierownicy to kwestia producenta (chińczycy robią jak najmniejszym kosztem dlatego często upraszczają konstrukcję danej części) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 23 Września 2011 A są same "wkłady" do przepływek? Po ile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajoj6661 Zgłoś #6 Napisano 25 Września 2011 szukaj wkładu na ile masz u siebie pin,ja miaem bosch-a, a wymieniłem na sam wkład pierburg,obudowa bosch i lata aż miło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 25 Września 2011 szukaj wkładu na ile masz u siebie pin,ja miaem bosch-a, a wymieniłem na sam wkład pierburg,obudowa bosch i lata aż miło Po ile to stoi? Na Allegro lepiej kupować czy w sklepie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cop909 Zgłoś #8 Napisano 25 Września 2011 Chłopie, tylko w ASO. JA kupiłem nowego boscha i daj o ok 10% powietrza do paliwa więce,-efekt utrata kilku koników mocy. Tylko w ASO! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bacaino Zgłoś #9 Napisano 25 Września 2011 Po ile taki wklad i jak tego szukac po nazwie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #10 Napisano 25 Września 2011 Daj spokój z tym wkładem Pierburga.Zainwestowałem w przepływkę Boscha w cenie 260 PLN i samochód naprawdę "daje radę".Nie komplikujmy sobie i naszym leciwym już "pociechom" życia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #11 Napisano 25 Września 2011 Ja kupilem wklad pierburga za 216zl i wsadzilem do obudowy boscha, smiga ladnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #12 Napisano 26 Września 2011 Ja kupilem wklad pierburga za 216zl i wsadzilem do obudowy boscha, smiga ladnie ja też mam już dwa lata wkład Pierburga w obudowie Boscha nowego boscha i daj o ok 10% powietrza do paliwa więce A jak to sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulinski Zgłoś #13 Napisano 27 Września 2011 obudowy przepływomierzy które prezentowałem wyżej nie są współzamienne. Co do wypowiedzi innych kolegów odnośnie samego "wkładu", pasować mechanicznie to on może i będzie ale jest różnica w wykonaniu technicznym - to porostu czujniki wykonane rożną techniką. Nalezy się więc spodziewać ze i działanie będzie inne. Poniżej konstrukcja firmy Bosch i element pomiarowy I podrabiany czujnik i jego element pomiarowy Komentarz chyba zbyteczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #14 Napisano 27 Września 2011 Komentarz chyba zbyteczny. No to kolego poproś w sklepie aby pokazali ci wkład pierburga To co ty pokazałeś na fotkach to jest jakaś najprymitywniejsza chińszczyzna która nie wiele ma wspólnego z przepływką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #15 Napisano 28 Września 2011 Myślę, że Pierburg niczym nie ustępuje Boschowi. Wcześniej szedł na pierwszy montaż. Cena wkładu Pierburg na Allegro 200zł - IC 260zł Cena całej przepływki IC Bosch 264zł. Allegro troszkę taniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #16 Napisano 28 Września 2011 jaka jest różnica między wkładem przepływomierza do np. 1.9 a 2.5 tdi, afn a awx, ... ? Poza numerem katalogowym oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4r3k Zgłoś #17 Napisano 28 Września 2011 jaka jest różnica między wkładem przepływomierza do np. 1.9 a 2.5 tdi, afn a awx, ... ? Poza numerem katalogowym oczywiście. do AWX idzie przepływka Bosha, do AFN - Pierburg, różnią się przede wszystkim wtyczką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cop909 Zgłoś #18 Napisano 29 Września 2011 skwaru-sprawdzic mozna robiac logi dynamiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #19 Napisano 29 Września 2011 (edytowane) do AWX idzie przepływka Bosha, do AFN - Pierburg, różnią się przede wszystkim wtyczką otóż nie prawda, afn tak samo posiadał Boscha, pierwsze wersje B5 1.9 miały Pierburga. Pytanie było do znających temat. Edytowane 30 Września 2011 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach